Lur Venn Skrevet 2. januar #4941 Skrevet 2. januar Kjetil E skrev (På 30.12.2024 den 21.35): Den Vipps reklamen er noe av det værste makkverket jeg har sett. Den og pauseboksen til Telia. Ja, hva skal man med en pauseboks?
AnonymBruker Skrevet 6. januar #4942 Skrevet 6. januar " Er det her det er Grilstad?" Herregud,så irriterende med den fyren i den dumme dressen som springer rundt og maser om Grilstad! Er lei den alt..😬 Anonymkode: 7fe44...243 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar #4943 Skrevet 6. januar Lur Venn skrev (På 2.1.2025 den 21.43): Ja, hva skal man med en pauseboks? Skulle hatt en større boks man kunne plassere over tv'en når reklamen vises 😁 Anonymkode: 0b5f8...08c 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4944 Skrevet 7. januar Han Nidar-fyren. Dersom jeg skulle laget en film om en pedofil vekkelsespastor i en lukket sekt, da hadde den mannen fått den rollen. Han er max ekkel. Anonymkode: ca21c...6ff 7
Blått Skrevet 7. januar #4945 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 14.59): " Er det her det er Grilstad?" Herregud,så irriterende med den fyren i den dumme dressen som springer rundt og maser om Grilstad! Er lei den alt..😬 Anonymkode: 7fe44...243 Jeg så den nettopp og så enig. Hvem i alle dager fant ut at det der var en god ide?🤣 1
Kålrota Skrevet 7. januar #4946 Skrevet 7. januar Lur Venn skrev (På 2.1.2025 den 21.43): Ja, hva skal man med en pauseboks? AnonymBruker skrev (21 timer siden): Skulle hatt en større boks man kunne plassere over tv'en når reklamen vises 😁 Anonymkode: 0b5f8...08c Men herregud, dere skjønner at det er tøys og harselering?
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4947 Skrevet 7. januar Kålrota skrev (46 minutter siden): Men herregud, dere skjønner at det er tøys og harselering? Det er ekte Anonymkode: 90a9d...8df
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4948 Skrevet 7. januar Kålrota skrev (49 minutter siden): Men herregud, dere skjønner at det er tøys og harselering? Så du "😁" før du siterte? Anonymkode: 0b5f8...08c
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4949 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så du "😁" før du siterte? Anonymkode: 0b5f8...08c Ironi sensuren tok visst den 🤪 Anonymkode: 90a9d...8df
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 7. januar #4950 Skrevet 7. januar Nå har de pinadø gravd frem han fyren med kjeften i panna igjen. Blæ! 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4951 Skrevet 8. januar Nidar sin nye med fyren i bar overkropp🤢 Det finnes ikke lenger grenser, at det er mulig?!? Anonymkode: 0f106...2ff
Sola de Skrevet 8. januar #4952 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nidar sin nye med fyren i bar overkropp🤢 Det finnes ikke lenger grenser, at det er mulig?!? Anonymkode: 0f106...2ff Den er stoppet så vidt jeg vet. Er en skiløper som står der i bar overkropp. 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4953 Skrevet 8. januar Sola de skrev (7 timer siden): Den er stoppet så vidt jeg vet. Er en skiløper som står der i bar overkropp. Er den det? Bra, for den var så teit. Anonymkode: 0f106...2ff
Lur Venn Skrevet 8. januar #4954 Skrevet 8. januar Kålrota skrev (22 timer siden): Men herregud, dere skjønner at det er tøys og harselering? Nei , skjønner ikke ironi og sånt vi 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4955 Skrevet 12. januar DnB sin reklame «tæpp» 🥵🥵 Anonymkode: 0f106...2ff
Mardina Skrevet 12. januar #4956 Skrevet 12. januar Er jeg den eneste som ikke har noe imot den Toro reklamen med kua? 😄 Kan det ha sammenheng med at jeg er bergenser? 😄 Klarer liksom ikke irritere meg over den jeg... 😄 3
Blått Skrevet 12. januar #4957 Skrevet 12. januar Mardina skrev (39 minutter siden): Er jeg den eneste som ikke har noe imot den Toro reklamen med kua? 😄 Kan det ha sammenheng med at jeg er bergenser? 😄 Klarer liksom ikke irritere meg over den jeg... 😄 Toro er godt nok kua? Har ikke tenkt over den… 😝
Mardina Skrevet 12. januar #4958 Skrevet 12. januar Blått skrev (39 minutter siden): Toro er godt nok kua? Har ikke tenkt over den… 😝 Det er visst den alle her inne klager på 😄 Klarer liksom ikke irritere meg over den reklamen jeg 😄 Sikkert fordi både jeg og kua snakker bergensk, så når jeg hører/ser den reklamen, så får jeg nesten hjemlengsel 😄 😄 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4959 Skrevet 13. januar Talkmore-reklamen.🙄 Hva i alle dager er meningen med den ? Står et vesen ute i en dam og rauter som en ku! Tåpelig! Anonymkode: 7fe44...243 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4960 Skrevet 15. januar Det om brilliant minds Anonymkode: 90a9d...8df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå