Blindfold69 Skrevet tirsdag kl 15:42 #4901 Del Skrevet tirsdag kl 15:42 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): De to voksne karene som konkurrerer om å kjøpe alt billigst og er på hverandre hele tiden. Få dere et rom, sier jeg. Enig jævla Coop extra👎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:48 #4902 Del Skrevet onsdag kl 22:48 De der dumme reklamene som bare ikke ER noe som helst. Som den med kredittkortet. What is it? It's a credit card. Huh? It's a credit card. Åhh som jeg HATER de reklamene. Takke meg til de masete som i det minste har et slags budskap! Og Maarud har kommet med en som er i akkurat samme gate. Guttene som sitter og ser på noe, han ene sier "ække det der litt sprøtt?" og han andre bryter av med "næhh!". Det var det, liksom 💩 Anonymkode: 44bb9...757 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:48 #4903 Del Skrevet torsdag kl 06:48 AnonymBruker skrev (7 timer siden): De der dumme reklamene som bare ikke ER noe som helst. Som den med kredittkortet. What is it? It's a credit card. Huh? It's a credit card. Åhh som jeg HATER de reklamene. Takke meg til de masete som i det minste har et slags budskap! Og Maarud har kommet med en som er i akkurat samme gate. Guttene som sitter og ser på noe, han ene sier "ække det der litt sprøtt?" og han andre bryter av med "næhh!". Det var det, liksom 💩 Anonymkode: 44bb9...757 Som om den gamle ikke var ille nok nå har de kommer med en ny, babygutten som viser fingeren til de to guttene.🤢 Og det skal være morsomt?!? 🙄Altså hvor går grensen liksom? Nei, de bør skamme seg for hvor mye dritt og respektløshet de kan finne på. Æsj!! Anonymkode: 0f106...2ff 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:51 #4904 Del Skrevet torsdag kl 15:51 Mulig det er besvart før, men hvem er hun dama som er i flere forskjellige reklamer samtidig? Mora i Teliaboks-reklamen, den rare kunden i Kiwi-reklamen, tror jeg så henne i noe for Ikea også? Synes forresten Teliaboksen er ganske frekk. "Bruker du mobilen for mye? Ikke bare legg den vekk, legg den i en boks som du kan hente hos oss i en butikk hvor vi også selger mange fine og dyre mobiler!" 🤪 Anonymkode: 0b5f8...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet torsdag kl 23:08 #4905 Del Skrevet torsdag kl 23:08 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mulig det er besvart før, men hvem er hun dama som er i flere forskjellige reklamer samtidig? Mora i Teliaboks-reklamen, den rare kunden i Kiwi-reklamen, tror jeg så henne i noe for Ikea også? Synes forresten Teliaboksen er ganske frekk. "Bruker du mobilen for mye? Ikke bare legg den vekk, legg den i en boks som du kan hente hos oss i en butikk hvor vi også selger mange fine og dyre mobiler!" 🤪 Anonymkode: 0b5f8...08c I de fleste reklamer nå for tiden har statister skrevet under på at man ikke kan ta andre reklame-oppdrag for en viss periode, normalt ett år, men også mer og mindre. Enten har hun vært heldig og minst en av dem har ikke en sånn klausul, hun har ikke tenkt over at en sånn finnes eller det kan være flere statister som ligner på hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:15 #4906 Del Skrevet torsdag kl 23:15 sofie777 skrev (5 minutter siden): I de fleste reklamer nå for tiden har statister skrevet under på at man ikke kan ta andre reklame-oppdrag for en viss periode, normalt ett år, men også mer og mindre. Enten har hun vært heldig og minst en av dem har ikke en sånn klausul, hun har ikke tenkt over at en sånn finnes eller det kan være flere statister som ligner på hverandre Er jo mange reklamer som går i reprise nå rundt jul, men tror alle reklamene jeg har sett henne i er nokså nye. Den med Teliaboksen er vel i hvert fall ny. Og hun er egentlig ikke statist heller, mer hovedrolle 😅 Anonymkode: 0b5f8...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet fredag kl 12:55 #4907 Del Skrevet fredag kl 12:55 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er jo mange reklamer som går i reprise nå rundt jul, men tror alle reklamene jeg har sett henne i er nokså nye. Den med Teliaboksen er vel i hvert fall ny. Og hun er egentlig ikke statist heller, mer hovedrolle 😅 Anonymkode: 0b5f8...08c Da var det alternativ 4 eller noe sånt. Jeg ser ikke reklamer, så jeg vet ikke den siden av det, men jeg har vært statist, så kjenner bittelitt til den siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4908 Del Skrevet 16 timer siden Husker ikke hva det er reklame for men det er en utrolig slitsom låt i reklamen.. En tilgjort kvinnestemme som synger ett eller annet om "everybody wants Santa.." og noe med "Santa Claus" på slutten.. Utrolig irriterende stemme 😫 Anonymkode: 578ca...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå