AnonymBruker Skrevet 14. desember #4881 Del Skrevet 14. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Normalt å tisse i dusjen? Er det mange her som gjør det? Det kunne ikke falle meg inn å gjøre det. Ekkelt! Anonymkode: 075f7...faa Man tråkker jo så deretter i pisset æsj Anonymkode: 90a9d...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 15. desember #4882 Del Skrevet 15. desember Nidar sin.. Fyren i den reklamen er så creepy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 15. desember #4883 Del Skrevet 15. desember SONOS! Dubbet reklame som bare virker så.. fake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember #4884 Del Skrevet 15. desember Fineste reklamen som går på tv nå er VY sin, med de revene, så søt og koselig 😍😍 Anonymkode: 0f106...2ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember #4885 Del Skrevet 15. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Fineste reklamen som går på tv nå er VY sin, med de revene, så søt og koselig 😍😍 Anonymkode: 0f106...2ff Den må være den fineste noen gang!♥️ Anonymkode: 7fe44...243 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 15. desember #4886 Del Skrevet 15. desember Vipps reklamen med han som skynder seg hjem for å "glemme" lommeboken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember #4887 Del Skrevet 15. desember FrankDrebin 2 1/2 skrev (Akkurat nå): Vipps reklamen med han som skynder seg hjem for å "glemme" lommeboken. Får håpe at han glemmer å dukke opp i neste reklame 😛 Anonymkode: 90a9d...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember #4888 Del Skrevet 15. desember Usikker på om den går på tven ennå, men i allfall på radioen- den sex- reklamen for kondomeriet eller sinfull eller hva det er. Anonymkode: 8247b...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 15. desember #4889 Del Skrevet 15. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får håpe at han glemmer å dukke opp i neste reklame 😛 Anonymkode: 90a9d...8df Det hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember #4890 Del Skrevet 15. desember Jeg har ikke sett reklame på årevis. Det koster ikke så mye ekstra å fjerne reklamen. Anonymkode: a6252...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #4891 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (11 timer siden): Den må være den fineste noen gang!♥️ Anonymkode: 7fe44...243 Ja, definitivt 😍 Skulle håpe at den gikk på tv like ofte som den Toro kua reklamen. Anonymkode: 0f106...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #4892 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, definitivt 😍 Skulle håpe at den gikk på tv like ofte som den Toro kua reklamen. Anonymkode: 0f106...2ff Ei heller aldri. Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:59 #4893 Del Skrevet tirsdag kl 13:59 Telia reklamene, mega kleint… Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:00 #4894 Del Skrevet tirsdag kl 14:00 AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 19.30): Fineste reklamen som går på tv nå er VY sin, med de revene, så søt og koselig 😍😍 Anonymkode: 0f106...2ff Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 14:02 #4895 Del Skrevet tirsdag kl 14:02 De to voksne karene som konkurrerer om å kjøpe alt billigst og er på hverandre hele tiden. Få dere et rom, sier jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:04 #4896 Del Skrevet tirsdag kl 14:04 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): De to voksne karene som konkurrerer om å kjøpe alt billigst og er på hverandre hele tiden. Få dere et rom, sier jeg. Virker som ekstremt slitsomme folk, rart konene holder ut 😛 Anonymkode: 90a9d...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:07 #4897 Del Skrevet tirsdag kl 14:07 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): De to voksne karene som konkurrerer om å kjøpe alt billigst og er på hverandre hele tiden. Få dere et rom, sier jeg. Ja, den har jo gått i årevis. Jeg pleier å handle på Extra men nå holder det hardt. Billig frokost? Nei, du har stjålet frokosten. Anonymkode: acc66...481 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet tirsdag kl 14:21 #4898 Del Skrevet tirsdag kl 14:21 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): De to voksne karene som konkurrerer om å kjøpe alt billigst og er på hverandre hele tiden. Få dere et rom, sier jeg. Jeg har faktisk kontaktet Extra for å trolle de å klaget på mangel på kontinuitet i reklamene, de svarte til og med.. men enig fy faen for noen dølle reklamer! Den nye Always reklamen som ofte er på YouTube er også litt mye. "noen ganger kommer det mye" liksom. Ok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:23 #4899 Del Skrevet tirsdag kl 14:23 K.B. skrev (1 minutt siden): Jeg har faktisk kontaktet Extra for å trolle de å klaget på mangel på kontinuitet i reklamene, de svarte til og med.. men enig fy faen for noen dølle reklamer! Den nye Always reklamen som ofte er på YouTube er også litt mye. "noen ganger kommer det mye" liksom. Ok... Samme som med Arnfinn reklamene Anonymkode: 90a9d...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:39 #4900 Del Skrevet tirsdag kl 15:39 FrankDrebin 2 1/2 skrev (På 12.12.2024 den 23.56): Ja, de begge hadde tatt seg bedre ut på en tallerken med bakt potet til. AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 17.39): TORO,kunne kvalt den forbaska kua ! Anonymkode: 53bad...1c0 Blir helstekt ku med Torosaus til julemiddagen 😋 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): De to voksne karene som konkurrerer om å kjøpe alt billigst og er på hverandre hele tiden. Få dere et rom, sier jeg. AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker som ekstremt slitsomme folk, rart konene holder ut 😛 Anonymkode: 90a9d...8df Det ble nok slutt mellom dem, i de nyeste reklamene ser man bare den nye nabodama så han andre flyttet sikkert. Men i julereklamen er han tilbake selvsagt ☺️ Anonymkode: 0b5f8...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå