Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har som regel tv på i bakgrunnen, med fjernkontrollen utenfor rekkevidde. Tror jeg må endre på det, irriterer meg alltid at jeg ikke rekker å skru av den "5g i hue og i r***". Virker som Telia prøver å kaste seg inn i konkurransen om verste reklamer. Med tanke på den og Ikeas spyreklame begynner jeg å lure på om alle reklamebyråene er overtatt av vikarer fra ungdomsskolen nå på sommeren? Er det ikke i den alderen man fortsatt synes underbukse- og spyhumor er gøy? Og tro det eller ei, akkurat mens jeg skrev nå kom "i hue og r***", atter en gang. Må finne en reklamefri kanal. Men NRK er jo gjennomsponset også, så tar vel ikke lang tid før Dagsrevyen er sponset av spy og 5g. 

Jeg tror bedriftene tenker at all reklame er god reklame, og godt mulig de har rett. Skulle ikke forundre meg om noen bruker denne tråden til å se om de har lykkes med å provosere så mange som mulig. Så ingen grunn til å tro at det blir slutt på oppkast i hue og r*** og girl on fiiiiire med det første. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

Folk er forskjellige. Men jeg personlig reagerte ikke noe på denne reklamen. Har sett verre en denne her, kanskje ikke på reklamer da, men på filmer. Husker en som spydde i Mad Men, den syns jeg var litt verre. Men kanskje annerledes med reklame en film og tv serier. 

Anonymkode: c5587...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FrankDrebin skrev (17 timer siden):

Jeg er helt enig, den reklamen er motbydelig, men tenkte det kanskje var et desperat forsøk. :P Da er det bedre med fyren i underbuksa som støvsuger i et rottereir. xD 

Den rottereir-reklamen har jeg sansen for faktisk 😄

Anonymkode: d4061...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den rottereir-reklamen har jeg sansen for faktisk 😄

Anonymkode: d4061...db0

Den er helt grei den, irriterer meg ikke på noen måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har som regel tv på i bakgrunnen, med fjernkontrollen utenfor rekkevidde. Tror jeg må endre på det, irriterer meg alltid at jeg ikke rekker å skru av den "5g i hue og i r***". Virker som Telia prøver å kaste seg inn i konkurransen om verste reklamer. Med tanke på den og Ikeas spyreklame begynner jeg å lure på om alle reklamebyråene er overtatt av vikarer fra ungdomsskolen nå på sommeren? Er det ikke i den alderen man fortsatt synes underbukse- og spyhumor er gøy? Og tro det eller ei, akkurat mens jeg skrev nå kom "i hue og r***", atter en gang. Må finne en reklamefri kanal. Men NRK er jo gjennomsponset også, så tar vel ikke lang tid før Dagsrevyen er sponset av spy og 5g. 

Jeg tror bedriftene tenker at all reklame er god reklame, og godt mulig de har rett. Skulle ikke forundre meg om noen bruker denne tråden til å se om de har lykkes med å provosere så mange som mulig. Så ingen grunn til å tro at det blir slutt på oppkast i hue og r*** og girl on fiiiiire med det første. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

Forskjellen er at på NRK sier de bare navnet på sponsorene, ingen lange fire-girls eller noen ting

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en eneste en reklame jeg har likt. Synes alle er en plage! 
Sluttet med lineær TV og streamer kun. 
 

Anonymkode: 596f5...542

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke en eneste en reklame jeg har likt. Synes alle er en plage! 
Sluttet med lineær TV og streamer kun. 
 

Anonymkode: 596f5...542

Du slipper ikke unna reklame 

Anonymkode: 90a9d...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama som ikke ønsker å flashe hele rattattan..... tror det er Oslo Skinlab eller noe sånn. Synes den er så teit.

Anonymkode: 075f7...faa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA FAEN VAR DET DERE TENKTE PÅ, IKEA?! Motbydelig 🤮

Anonymkode: d438f...b1e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.8.2023 den 22.34):

Du slipper ikke unna reklame 

Anonymkode: 90a9d...8df

Ikke produktplassering nei, men reklamefilmer slipper man helt i unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (41 minutter siden):

Ikke produktplassering nei, men reklamefilmer slipper man helt i unna.

Hvis du ikke ser på noe ja

Anonymkode: 90a9d...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis du ikke ser på noe ja

Anonymkode: 90a9d...8df

Hæ?

Jeg ser på alt mulig rart. Det er da aldri reklamefilmer på streamingtjenestene. Jeg ser stort sett aldri på noe live nei, kanskje med unntak av Eurovision. Har ikke tid til å la sendeskjemaet bestemme når jeg skal se på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 22.49):

Bli bestevenn med lånet ditt, hilsen Lendo. :spy: 
Idiotreklame.

Anonymkode: d4061...db0

Virka mer som reklame for noe kinky genier 

Anonymkode: 71a3a...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig greia med "a bompti bom(?)", Byggmakker?

Ellers misliker jeg den overjoviale stemmen til han i Sparreklamen. Men i det minste har han sluttet å snakke på nødrim, det er et steg i riktig retning. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (5 timer siden):

Hæ?

Jeg ser på alt mulig rart. Det er da aldri reklamefilmer på streamingtjenestene. Jeg ser stort sett aldri på noe live nei, kanskje med unntak av Eurovision. Har ikke tid til å la sendeskjemaet bestemme når jeg skal se på TV.

Ta opp da 😛 

Anonymkode: 90a9d...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ta opp da 😛 

Anonymkode: 90a9d...8df

Ta opp? Sluttet med sånt for 10 år siden. Har ingen enheter lengre som kan ta opp noe som helst. Bruker utelukkende Apple TV-bokser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-jk- skrev (2 timer siden):

Ta opp? Sluttet med sånt for 10 år siden. Har ingen enheter lengre som kan ta opp noe som helst. Bruker utelukkende Apple TV-bokser. 

Hehe

Anonymkode: 90a9d...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå har kiwi-Camilla blitt kiwi-Mats 😮

Anonymkode: 40c75...c69

Kjønnsoperasjon?

Anonymkode: 90a9d...8df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå har kiwi-Camilla blitt kiwi-Mats 😮

Anonymkode: 40c75...c69

Hun var jo gravid, så da kommer vel Kiwi-babyen i neste reklame. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...