Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud. Dattera til Arnfinn Baksletten har blitt stor. Og hyler This girl is on fiiiiiire så alle landets sangpedagoger ville grått av fortvilelse. Alt mens en hyperstolt far filmer og sender til moren som tilsynelatende stirrer på mobilen mens hun kjører i full fart (men i virkeligheten blir hun tauet bort). Hvor mange generasjoner skal vi holde på med denne familien? 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun dama som tar selfie av at hun tryna på sykkelen :murvegg:

Anonymkode: 40c75...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 14.02):

Herregud. Dattera til Arnfinn Baksletten har blitt stor. Og hyler This girl is on fiiiiiire så alle landets sangpedagoger ville grått av fortvilelse. Alt mens en hyperstolt far filmer og sender til moren som tilsynelatende stirrer på mobilen mens hun kjører i full fart (men i virkeligheten blir hun tauet bort). Hvor mange generasjoner skal vi holde på med denne familien? 

Anonymkode: 0b5f8...08c

Jeg tror de startet i 2011-2012 med denne familien + Arnfinn. Han er ikke i familie med bestefaren, faren og sønnen som de startet med. Så kom damene etterhvert. De siste årene har det omtrent bare vært Arnfinn og dama hans som har vært i fokus.

Anonymkode: 002c2...3ed

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/26/2023 at 5:02 PM, AnonymBruker said:

Norske reklamer er fæle og fæl bråkete musikk  , vi kan ikke lage reklame! 😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣

Anonymkode: 8de63...380

Ja. De er mye flinkere i utlandet.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 14.02):

Herregud. Dattera til Arnfinn Baksletten har blitt stor. Og hyler This girl is on fiiiiiire så alle landets sangpedagoger ville grått av fortvilelse. Alt mens en hyperstolt far filmer og sender til moren som tilsynelatende stirrer på mobilen mens hun kjører i full fart (men i virkeligheten blir hun tauet bort). Hvor mange generasjoner skal vi holde på med denne familien? 

Anonymkode: 0b5f8...08c

Syyyyyyyykt irriterende 🤬🤬🤬

Anonymkode: 0f106...2ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.3.2023 den 17.24):

Hun dama som tar selfie av at hun tryna på sykkelen :murvegg:

Anonymkode: 40c75...c69

Synes den er kul jeg 😁😁

Anonymkode: 0f106...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste reklamer. Men den som jeg synes er en av de virkelig kleine og dårlige, er finn-reklamen 'Venter og venter'. Sjelden å høre noe så til de grader oppstyltet og unaturlig. Spesielt dårlig fra hun som selger.

Anonymkode: fb256...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamene for utenlandske spillselskaper er de mest mastete og idiotiske i mine øyne. Heldigvis er det særdeles lite jeg ser til reklame! Å få TV servert med avbrekk flere ganger i løpet av en episode tåler jeg ikke, så de ordinære TV-signalene ble sagt opp for godt over ti år tilbake. Har aldri angret.

Anonymkode: 1bc1b...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to sparegutta i Extrareklamen går meg på nervene. Da må jeg skifte kanal umiddelbart selv om jeg må kaste pizzastykket i sofaen. 

Anonymkode: 594e5...7c9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop Prix og den dovendyr reklamen.. Usj.. Hater den

Anonymkode: 2963a...1f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den med hun lille jenta som synger «this girl is on fire» er forferdelig :(

Anonymkode: ca5cc...38f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor så mange tror at falsk synging vil selge produkter? 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så møkk lei Arnfinn Baksletten reklamene, nå MÅ Telenor snart finne på noe nytt før jeg boikotter de.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 18.55):

Er det hun i gul kåpe og kort svart hår som ikke har et mikroskopisk snev av skuespillertalent engang?

Anonymkode: 578ca...6b5

Hun er så irriterende dårlig, lurer på om hun fikk jobben fordi hun er gift med mannen som eier firmaet eller noe. Sjeldent sett en mer malplassert person.

Anonymkode: 7ca3b...fc5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere har nevnt, «This girl is on fire» reklamen må være det værste som er blitt sendt på tv hittil. Grusomt!

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrur av lyden når Telenors forferdelige reklame dukker opp på tven. Den ungen synger så falskt at det skjærer i ørene. 

Anonymkode: a7e3f...b3c

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...