AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:54 #5261 Skrevet torsdag kl. 20:54 De svenske Vitapro-reklamene er om mulig enda mer irriterende enn de norske. Jag har ææææætit vitapråååå. 🤪 Anonymkode: 0b5f8...08c 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:15 #5262 Skrevet lørdag kl. 21:15 Hvis aliens landet på jorden og skrudde på norsk tv, ville de ikke vært i tvil om hva det største problemet er som menneskeheten står overfor: Steinsprutskader. Anonymkode: 0b5f8...08c 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:44 #5263 Skrevet i går, 06:44 Tine julereklamen med han lille nissen. Vet ikke, men den nissen er hva skal jeg si..det er noe med han..litt ekkel. Og reklamen med han mannen som forelsker seg i nissen..æsj!!! Spar meg please. Anonymkode: 0f106...2ff 1
ThereGoesBob Skrevet 23 timer siden #5264 Skrevet 23 timer siden Den som spilles etter midnatt. Folk må liksom sitte oppe ca.1 time lenger for å se ferdig en eller annen film liksom. Det er jo helt håpløst.
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5265 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Og reklamen med han mannen som forelsker seg i nissen..æsj!!! Spar meg please. Anonymkode: 0f106...2ff Den til Posten? «Nissen» er jo kjæresten hans, synes den er helt nydelig. Men du tåler kanskje ikke se kjærlighet mellom menn? Anonymkode: 32194...fdb 2 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5266 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den til Posten? «Nissen» er jo kjæresten hans, synes den er helt nydelig. Men du tåler kanskje ikke se kjærlighet mellom menn? Anonymkode: 32194...fdb Jeg skjønner jo det men trenger ikke å vise, verken menn eller kvinner. Det kan de spare oss for. Og det kysser på slutten, det viser bare at verden er blitt dritt. Anonymkode: 0f106...2ff
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5267 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skjønner jo det men trenger ikke å vise, verken menn eller kvinner. Det kan de spare oss for. Og det kysser på slutten, det viser bare at verden er blitt dritt. Anonymkode: 0f106...2ff Verden har blitt dritt fordi menn kysser hverandre? Søk hjelp! Anonymkode: 32194...fdb 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5268 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tine julereklamen med han lille nissen. Vet ikke, men den nissen er hva skal jeg si..det er noe med han..litt ekkel. Og reklamen med han mannen som forelsker seg i nissen..æsj!!! Spar meg please. Anonymkode: 0f106...2ff Enig i nr 1 Anonymkode: 90a9d...8df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå