Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 18.21):

Toro kuen…

Anonymkode: 90a9d...8df

Okse, takk. Som æ suulten på Toro! :P 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
JimmyOlsen skrev (13 minutter siden):

Okse, takk. Som æ suulten på Toro! :P 

:raven:

• Liker 2
Skrevet

ALLE egentlig. Så klart er det noen reklamefilmer som er verre enn andre. Men jeg slår av lyden når det kommer reklame. Jeg er glad for å ha muligheten for å spille inn eller gå tilbake. Det gjør livet så mye lettere. :D

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hun gamle damen som skryter i hjel av hvor fantastisk Bergen er 😣

• Liker 1
Skrevet

Sikkert nevnt (håper jeg), men Remember kredittkort🥴

«What is it?»

«It’s a credit card..»

Å gud, for en tafatt reklame. De gadd ikke engang😂 Ser for meg idèmyldringa i forkant til den reklamen der. Kan ikke ha kokt over av ideer akkurat.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Familien Lindbøe sin reklame for Widerøe. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Familien Lindbøe sin reklame for Widerøe. 

Olav og Bukkis som reklamerer for Aurland /Sognefjorden/Widerøe er bra.😀

Anonymkode: 7fe44...243

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Olav og Bukkis som reklamerer for Aurland /Sognefjorden/Widerøe er bra.😀

horror-sheldon.gif

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2012 den 21.02):

Eg synes absolut den nye millom brunost reklamen er en av di teiteste reklamene eg har sett på lenge.starten var heilt grei ,men slutten når di forteller at di endeli er en familie når alle liker brunost.

hvilken reklame iriterer deg mest? :)

må sei den morsomeste reklamen er jo det paret som sitter i sofaen og ser på hu flotte dama som vasker bil.Da han begynner å klusse det til for seg selv med for mye snakk :)

*beklager skrivefeil:)

Syntes det meste av reklame på tv er teit,og alt for mye av reklame samme vilken kanal jeg ser på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den stolte bergenseren Siri 🤮

AnonymBruker
Skrevet

Klp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 20.23):

Hun gamle damen som skryter i hjel av hvor fantastisk Bergen er 😣

Liker den jeg og synes hun er søt. Dessuten sier hun det som er sant da. Både Bergen og Trondheim er finere enn Oslo. 

Anonymkode: 0f106...2ff

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liker den jeg og synes hun er søt. Dessuten sier hun det som er sant da. Både Bergen og Trondheim er finere enn Oslo. 

Nei…

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På den positive siden: den nye Extra reklamen med moren som har svar på alt bortsett fra hva de skal ha til middag. Er det lov å håpe at de to naboene som skulle ha alt billig er historie?

Anonymkode: acc66...481

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

På den positive siden: den nye Extra reklamen med moren som har svar på alt bortsett fra hva de skal ha til middag. Er det lov å håpe at de to naboene som skulle ha alt billig er historie?

Anonymkode: acc66...481

Lov å håpe..🙏

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at de fleste bruker en eller annen tjeneste der man blir tvunget til å se reklameklipp som ikke kan hoppes over, og man bare gremmes av hele greien, enten fordi reklamen er for et totalt uinteressant produkt, eller fordi reklamefilmen i seg selv er irriterende. Så går de samme reklamefilmene på nytt og på nytt for å indoktrineres i skallen.

Nå for tiden er det 2 reklamefilmer som går igjen og igjen.

1. En Santa Maria-reklame med masse ungdommer som spiser sånn "asian buns" klint inn med masse Santa Maria chili majones og søt barbecuesaus. Lurer på om det kanskje er noen maischips der også.. Jeg for min del hater alle sånne ferdigprodukter som kommer inn i butikken som ofte baserer seg på smaker folk kjenner fra før, men tilsatt mer sukker, og ofte laget på hvetemel og annet usunt skrap. Nå særlig disse søte dampede deigklumpene som fylles med søt saus. Det har ingenting verken med middag eller kos å gjøre. Jeg hater de, men "alle" elsker de. Og denne reklamefilmen serveres på nytt og på nytt og på nytt.

2. En toro-reklame der det er en toro-ku med bergenserdialekt som overhører en samtale "Det er jo bare toro da", og da hopper inn for å svare "Baaaaaare toro? Aaaaaalle elsker jo toro!". Jeg som er bergenser selv blir så flau.  "Det smaker som hjemmelaget, bare myyyyyyyye enklere!" NEI! Det er verken enklere, eller smaker som hjemmelaget! 

Anonymkode: b3b22...001

• Liker 1
Skrevet

To tråder om samme tema er slått sammen. 

_popcorn_, adm

AnonymBruker
Skrevet

Elsker den nye reklamen til Dnb, kun pga musikken, it’s my life….Fy flate 90 tallet hadde beste musikken.🥲

• Hjerte 1
Skrevet

Barna som spiller bandy eller noe sånt med alle bleiene til lillebror som beskyttelse... "Han har bæsja". Hva er problemet? De kan jo bare ta bleiene av igjen, de er jo ikke ødelagte! 😄 Veldig irriterende :P

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 17.35):

Haha! Det er Jürgen Klopp, tidligere manager for Liverpool. Han har fikset tennene og de ser helt ville ut.

Jürgen Klopp Teeth - Dental Wise Turkey

Anonymkode: 4eec9...a0c

Ser ut som han har for mange tenner.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...