Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så sinnsykt mange dårlige reklamer for tiden, synes både familien Baksletten og Coop naboene er helt topp nå 😂😂

Mange reklamer er ekle, som feks de fra ikea - hunden som tisser, de guttene som rydder opp etter fest; hva er det han typen i bakgrunnen egentlig gjør? Tisser? Beføler seg selv? Samme med normal reklamen - tisser i dusjen. Ekkelt. 

Og mange andre. Cheezy now 🤮 herregud så dårlig. Og den Toro kua. Nei, Toro er ikke kjempe godt nok. 

Anonymkode: 9a70b...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er så sinnsykt mange dårlige reklamer for tiden, synes både familien Baksletten og Coop naboene er helt topp nå 😂😂

Mange reklamer er ekle, som feks de fra ikea - hunden som tisser, de guttene som rydder opp etter fest; hva er det han typen i bakgrunnen egentlig gjør? Tisser? Beføler seg selv? Samme med normal reklamen - tisser i dusjen. Ekkelt. 

Og mange andre. Cheezy now 🤮 herregud så dårlig. Og den Toro kua. Nei, Toro er ikke kjempe godt nok. 

Anonymkode: 9a70b...2e6

Mon tro om @FrankDrebin 2 1/2 fortsatt liker den :P

Anonymkode: 90a9d...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (35 minutter siden):

Det er fortsatt en guilty pleasure, ja. xD

Minner cowboyen litt om deg selv? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (17 minutter siden):

Sorry men Jürgen Klopp i Trivago reklame? Nei nei blir helt feil.

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor?

For meg er han fotball. Ikke hotellreklame. Og jeg syns bare han virker så unaturlig i reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (1 minutt siden):

For meg er han fotball. Ikke hotellreklame. Og jeg syns bare han virker så unaturlig i reklame. 

Tenker du det samme om Ødegård, Haaland osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 19.11):

Minner cowboyen litt om deg selv? :lur:

Seff, det er som å se meg selv! :P Hehe, nei, der snakket vi natt og dag. xD Dessuten byr jeg aldri noen på ostepop, jeg spiser det selv. 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (På 28.12.2024 den 21.12):

Sorry men Jürgen Klopp i Trivago reklame? Nei nei blir helt feil.

Ja, og i det hele tatt, sportskjendiser, eller for den saks skyld hvilke som helst kjendiser i reklamer bare oser kjøpt-og-betalt og finnes ikke troverdig. Det gir nok oppmerksomhet rundt produktet, men for meg synker tiltroen til produktet om de må ty til forslitte klisjeer for å markedsføre det.

Anonymkode: 87b12...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smash reklamen med han Helge fyren.

Dessverre vant den reklamefilmen Sølvfisken for juli måned...

Endret av Sicktrip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sicktrip skrev (4 minutter siden):

Smash reklamen med han Helge fyren.

Dessverre vant den reklamefilmen Sølvfisken for juli måned...

De burde heller begynne å kåre årets verste reklamer 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne reklamen virker mot sin hensikt(?), basert på kommentarene under videoen er det flere enn meg som blir mer interessert i gneisen enn i Netflix. Bra for koboltgruvene 😄 Litt som den reklamen i gamle dager med George Clooney, var vel for en eller annen bank? Men det folk husker er "Nårsk tipping på Hamahrr?"

Anonymkode: 0b5f8...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Denne reklamen virker mot sin hensikt(?), basert på kommentarene under videoen er det flere enn meg som blir mer interessert i gneisen enn i Netflix. Bra for koboltgruvene 😄 Litt som den reklamen i gamle dager med George Clooney, var vel for en eller annen bank? Men det folk husker er "Nårsk tipping på Hamahrr?"

Anonymkode: 0b5f8...08c

🙋‍♀️

Jeg er også veldig mye mer interessert i gneisen og gruvene. 

Anonymkode: 87b12...06a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 19.30):

Fineste reklamen som går på tv nå er VY sin, med de revene, så søt og koselig 😍😍

Anonymkode: 0f106...2ff

Helt enig, og innspirasjonen til den er en revefamilie som holder til i Bjørvika. Og Vy  har laget en herlig historie som bygger på at de har tenkt seg hjem til skogen der revemor vokste opp. Ligger en lengere video på Vy som viser hele historien.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil E skrev (18 minutter siden):

Den Vipps reklamen er noe av det værste makkverket jeg har sett. Den og pauseboksen til Telia.

Skjønner poenget med pauseboksen, men de kan få en boks helt gratis av meg! Håper ikke boksen som man får fra Telia koster penger, da er de helt bak mål!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 minutt siden):

Skjønner poenget med pauseboksen, men de kan få en boks helt gratis av meg! Håper ikke boksen som man får fra Telia koster penger, da er de helt bak mål!!

De ironiserer jo over dette, det er jo poenget at det bare er en teit pappeske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...