kikio Skrevet 2. november #4821 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor går den reklamen? Anonymkode: 90a9d...8df Den er ihvertfall på tv2 play. Men er sikkert på tv også🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 2. november #4822 Del Skrevet 2. november Var på kino i natt og så den nye Power-reklamen. Det er et nytt lav-punkt, pun intended! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 2. november #4823 Del Skrevet 2. november (endret) Freia reklamen med hun jenta som er utenlands og får pakke fra Norge med melkesjokolade. Sophie! Mmmmm sier han fyren med den mest tilgjorte mmm ever. Blir faktisk litt sint av den reklamen. Endret 2. november av Ludovica- 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4824 Del Skrevet 6. november Reklamen til Storebrand, med det kvinnfolket som ligger og skråler foran en sykkelgjeng.. Skjønner ikke greia.. Anonymkode: 7fe44...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4825 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 14.01): Jeg er bergenser selv, men det fungerer ikke på tv! Den toro reklamen, jeg får helt frysninger. Og ikke på en god måte. Og så hun sprengkåte mmmmills kjerringen. Herregud så pinlig Anonymkode: e3db1...d5b Samme her. Kan bare ikke fordra den stemmen og måten det blir sagt på Anonymkode: 74414...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4826 Del Skrevet 6. november Kan ikke fordra den nyeste reklamen til Vita på radioen. En dame som snakker litt slepende og tilgjort "Hieele livet - hieele dai". Anonymkode: 997a5...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4827 Del Skrevet 6. november I've never seen anything llllike it! Did it come from the stars? 🤪 Anonymkode: 0b5f8...08c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4828 Del Skrevet 6. november Joker reklamen, som om ikke de er usaklig dyre 🙄 og så slakter de opna din dør sangen Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4829 Del Skrevet 6. november Den med hun som tisser i dusjen 🤢 Anonymkode: 87b12...06a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4830 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den med hun som tisser i dusjen 🤢 Anonymkode: 87b12...06a Hvilken? Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4831 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvilken? Anonymkode: 90a9d...8df Ikke hundre prosent sikker, men mener det er reklame for Normal. Anonymkode: 87b12...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4832 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Den med hun som tisser i dusjen 🤢 Anonymkode: 87b12...06a Fra Normal. Ja, den er ekkel. Skjønner ikke hva de ønsker å få fram her. Anonymkode: 075f7...faa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4833 Del Skrevet 6. november "Har du kjøpt skjegg? Kjøpeskjegg........ ho, ho, ho, ho." (Extra) Den dukker opp før jul hvert år. Synes den var morsom første gang jeg så den, men nå begynner den å irritere. Anonymkode: 075f7...faa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #4834 Del Skrevet 7. november Nye reklamen til Normal med hun som står i dusjen og tisser. 🙈🙄 Altså, hvor går grensen? Fy fader så mye dritt Anonymkode: 0f106...2ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:47 #4835 Del Skrevet lørdag kl 12:47 Elsker denne 🤣🤣🤣 Anonymkode: 0f106...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:51 #4836 Del Skrevet lørdag kl 12:51 AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 23.05): "Har du kjøpt skjegg? Kjøpeskjegg........ ho, ho, ho, ho." (Extra) Den dukker opp før jul hvert år. Synes den var morsom første gang jeg så den, men nå begynner den å irritere. Anonymkode: 075f7...faa «Spinnvilt». Jeg skifter kanal. Nå slutter jeg snart å handle på Extra også. Jeg.Orker.Ikke. Anonymkode: acc66...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:03 #4837 Del Skrevet søndag kl 17:03 Jeg synes faktisk at Arnfinn i telenoreklamene er litt hot. Fant ut at han også jobber som sykehusklovn. ❤️ Anonymkode: fa476...036 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:09 #4838 Del Skrevet søndag kl 17:09 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes faktisk at Arnfinn i telenoreklamene er litt hot. Fant ut at han også jobber som sykehusklovn. ❤️ Anonymkode: fa476...036 Han var med i 2012 serien Nattskiftet med som Kiddie Casio. Anonymkode: 90a9d...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guest90 Skrevet søndag kl 17:11 #4839 Del Skrevet søndag kl 17:11 Normal reklamen når hun tisser i dusjen og de sier det er «helt normalt» æsj🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birra85 Skrevet søndag kl 17:36 #4840 Del Skrevet søndag kl 17:36 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Han var med i 2012 serien Nattskiftet med som Kiddie Casio. Anonymkode: 90a9d...8df Har ikke sett den. Er den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå