AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4401 Del Skrevet 9. august 2023 Power reklamen med de ustabile folkene Anonymkode: 90a9d...8df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4402 Del Skrevet 10. august 2023 Reklamen med den middelaldrende dama som prater om å flashe rattata. Anonymkode: d4061...db0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4403 Del Skrevet 10. august 2023 Reklame fra Ikea hvor moren ligger på sofaen å brekker seg og kaster opp!! Bare lyden… og hun kaster ikke opp bare én gang🤮Kvalmt. Den burde tas av skjermen ASAP Anonymkode: 76701...0ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4404 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Reklame fra Ikea hvor moren ligger på sofaen å brekker seg og kaster opp!! Bare lyden… og hun kaster ikke opp bare én gang🤮Kvalmt. Den burde tas av skjermen ASAP Anonymkode: 76701...0ba Alle vet det nå 😛 Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 13. august 2023 #4405 Del Skrevet 13. august 2023 Joda Ikea-reklamen er nevnt, men den bør nevnes igjen. For fytti katta for et vræl å servere inn i de millioners hjem. Hæ? Av ekstremt mange elendige reklamefilmer oppigjennom årene er dette den verste. Og jeg skjønner fanden ikke hva de prøver å uttrykke med den. Er det et "hjem", liksom? Uansett er det en tidenes verste måte å presentere møbler på. Hvordan har de klart å komme opp med dette forslaget? "Hei, alle hør her, vi kjører ut en reklamefilm av ei som ligger på en Ikea-sofa og spyr. Det blir bra!" der responsen har blitt "Ja det var lurt, det gjør vi!". Dette hadde ikke engang barnehagebarn klart å komme på eller tilogmed tillatt! Ærlig talt. Vi alle skulle sendt Ikea og TV2 en mail og bedt dem fjerne den! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. august 2023 #4406 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 8.03): Hva er egentlig greia med "a bompti bom(?)", Byggmakker? Ellers misliker jeg den overjoviale stemmen til han i Sparreklamen. Men i det minste har han sluttet å snakke på nødrim, det er et steg i riktig retning. Anonymkode: 0b5f8...08c Kjøpmenna i Spaaaaar😬 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. august 2023 #4407 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (På 9.8.2023 den 22.42): Power reklamen med de ustabile folkene Anonymkode: 90a9d...8df Ja litt creepy den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4408 Del Skrevet 13. august 2023 De siste reklamefilmene til IKEA der damen ligger i sofaen og spyr, og ungdommen står og tisser på verandaen.. Anonymkode: 6d5bd...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 13. august 2023 #4409 Del Skrevet 13. august 2023 Usikker. Men i motsetning til andre så liker jeg nødrimmannen fra Spar 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4410 Del Skrevet 13. august 2023 46 minutter siden, AnonymBruker said: De siste reklamefilmene til IKEA der damen ligger i sofaen og spyr, og ungdommen står og tisser på verandaen.. Anonymkode: 6d5bd...afb hva, gjør han det? Jeg som tenkte at den nachspielreklamen i det minste var litt bedre enn spydama, men den detaljen fikk jeg ikke med meg 😛 Skal vedde på at den neste blir med unger som kliner avføring utover, eller noe i den duren. De har jo tatt for seg de fleste kroppsvæsker som er lov å vise på tv nå. Anonymkode: 0b5f8...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4411 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): De siste reklamefilmene til IKEA der damen ligger i sofaen og spyr, og ungdommen står og tisser på verandaen.. Anonymkode: 6d5bd...afb Ingen som pisser Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4412 Del Skrevet 13. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ingen som pisser Anonymkode: 90a9d...8df Nå ble jeg nødt til å se nærmere etter 😅 trengte ikke vente lenge, akkurat. Jeg hadde ikke sett noe sånt, men ser nå at det står en fyr ute på verandaen med hånda i skrittet, siggen i kjeften og noe (en plastpose)? på hodet. Så ikke godt å vite hva han driver med der ute. De er jo ikke akkurat klare og tydelige disse reklamene heller, jeg ville feks aldri gjettet at Ikeas sofaer er vaskbare ut fra den reklamen med spydama. Men hensikten er vel å få oss til å prate om den, og si "Ikea" flest mulig ganger. Og det har de dessverre greid. Anonymkode: 0b5f8...08c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4413 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nå ble jeg nødt til å se nærmere etter 😅 trengte ikke vente lenge, akkurat. Jeg hadde ikke sett noe sånt, men ser nå at det står en fyr ute på verandaen med hånda i skrittet, siggen i kjeften og noe (en plastpose)? på hodet. Så ikke godt å vite hva han driver med der ute. De er jo ikke akkurat klare og tydelige disse reklamene heller, jeg ville feks aldri gjettet at Ikeas sofaer er vaskbare ut fra den reklamen med spydama. Men hensikten er vel å få oss til å prate om den, og si "Ikea" flest mulig ganger. Og det har de dessverre greid. Anonymkode: 0b5f8...08c Er vel den andre? Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4414 Del Skrevet 30. august 2023 "I want it that way"- reklamene til foodora! Og da først og fremst den med hun som sitter på det foredraget. Akkurat som "fordi jeg har lyst" skal være så sjukt bra comeback. Ooh snap liksom! Anonymkode: 44bb9...757 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4415 Del Skrevet 30. august 2023 Den der med bilglass er utrolig keitete, høres veldig kunstig ut som om de leser rett fra et manuskript. Anonymkode: 0b5f8...08c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4416 Del Skrevet 30. august 2023 Den med pakkeboks Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. august 2023 #4417 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den der med bilglass er utrolig keitete, høres veldig kunstig ut som om de leser rett fra et manuskript. Anonymkode: 0b5f8...08c Ja høres ut som det er roboter som snakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 30. august 2023 #4418 Del Skrevet 30. august 2023 Foodora reklamen med hun damen som sitter i badstue og får servert mat. Hvem orker tanken på mat når man sitter og svetter i en badstue liksom🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 30. august 2023 #4419 Del Skrevet 30. august 2023 Polly originalen Jothepus. 😣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 1. september 2023 #4420 Del Skrevet 1. september 2023 candykiss skrev (På 30.8.2023 den 22.26): Foodora reklamen med hun damen som sitter i badstue og får servert mat. Hvem orker tanken på mat når man sitter og svetter i en badstue liksom🤷🏻♀️ Ikke sant, varm mat frister jo veldig når man sitter der. Og veldig sannsynlig at at et mannlig bud ville ha sluppet inn der, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå