Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan har ingen nevnt den ufattelige irriterende "Sorry kompis, men sånn harre blitt", når de drittungene kommer inn og fjerner moderne ting i huset fordi kidden ikke har fått bankkort.. Åååårh de ungene er så irriterende at jeg får vondt hver gang den kommer på :bond:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg MÅ bare nevne denne igjen.. Reklamen for Tine Styrk; mann og dame på kjøkken, dame drikker melk, lekeslåss med mannen, slår han i magen og går. Mannen holder på å dø av smerte... OH MEIN GOTT. Det er så jævlig dårlig!! Skuespillerne suger, og hele reklamen suger og bare HEREEGUD!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at reklamen for rømme til taco er kommet med i reklamepausene igjen. Uff, han gnåler så mye at det er umulig å få med det han sier, også er det grusomt irriterende å høre på. Det hele blir jo toppet av den dumme kommentaren: "Det er lurt å ikke søle". Det er like lurt som å skulle si: "Det er lurt å ikke rote", "det er lurt å puste", "det er lurt å spise mat". Ja, alt dette er lurt, men hvorfor skal hun poengtere det? Er det noen som har påstått at det lurt å søle?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den nye zalandoreklamen er helt grusom! Dårlig dubbing, teit reklame rett og slett.

"strålende øyne, pent kledd. De er nødt til å være påvirket av zalando!"

Herregud så dumt...!

Endret av Namine
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet jeg har sagt det før, men nå er den visst tilbake for fullt:

Rømme på flaske fra Q Meieriene.

Den reklamen får frem det absolutt verste i meg! Tortur jo! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unibet-reklamen med den grusomme sangen! Blæh!

"Mandag, tirsdag, onsdag, tooorsdag, fredag, lørdag, søøndag"? Den har jeg hatt på hjernen i over ei uke nå, får den aldri ut :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Ja, den nye zalandoreklamen er helt grusom! Dårlig dubbing, teit reklame rett og slett.

"strålende øyne, pent kledd. De er nødt til å være påvirket av zalando!"

Herregud så dumt...!

Ja den er så utrolig teit!! :klaske:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

"Mandag, tirsdag, onsdag, tooorsdag, fredag, lørdag, søøndag"? Den har jeg hatt på hjernen i over ei uke nå, får den aldri ut :bond:

Samme her! Grrrr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater den Lindex reklamen med den fæle HOLY MOLY sangen!!! Den går jo bare sånn: "holy moly, holy moly, holy moly, holy moly!!!"

Shut the fuck up! :sur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater den Lindex reklamen med den fæle HOLY MOLY sangen!!! Den går jo bare sånn: "holy moly, holy moly, holy moly, holy moly!!!"

Shut the fuck up! :sur:

Jaaaa! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for Ellen Degeneres , greit at den the fox sangen er litt bra, men vil ikke høre den i hver reklame, og måten hun står på ser så teit ut, at jeg blir dårlig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey, den er jo søt!

Uff nei. de ungene overspiller så fryktelig, de ser og høres ut som borstskjemte skittunger som ikke fikk sjokolade på butikken.

Anonymous poster hash: f77f1...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...