oreokake Skrevet 14. september 2013 #761 Del Skrevet 14. september 2013 Hvordan har ingen nevnt den ufattelige irriterende "Sorry kompis, men sånn harre blitt", når de drittungene kommer inn og fjerner moderne ting i huset fordi kidden ikke har fått bankkort.. Åååårh de ungene er så irriterende at jeg får vondt hver gang den kommer på 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. september 2013 #762 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg MÅ bare nevne denne igjen.. Reklamen for Tine Styrk; mann og dame på kjøkken, dame drikker melk, lekeslåss med mannen, slår han i magen og går. Mannen holder på å dø av smerte... OH MEIN GOTT. Det er så jævlig dårlig!! Skuespillerne suger, og hele reklamen suger og bare HEREEGUD! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #763 Del Skrevet 17. september 2013 Reklamen for Annie-musikalen Anonymous poster hash: f77f1...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 19. september 2013 #764 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg ser at reklamen for rømme til taco er kommet med i reklamepausene igjen. Uff, han gnåler så mye at det er umulig å få med det han sier, også er det grusomt irriterende å høre på. Det hele blir jo toppet av den dumme kommentaren: "Det er lurt å ikke søle". Det er like lurt som å skulle si: "Det er lurt å ikke rote", "det er lurt å puste", "det er lurt å spise mat". Ja, alt dette er lurt, men hvorfor skal hun poengtere det? Er det noen som har påstått at det lurt å søle? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. september 2013 #765 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg kommer ALDRI til og bestille noe fra zalando pga reklamen deres... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 20. september 2013 #766 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Ja, den nye zalandoreklamen er helt grusom! Dårlig dubbing, teit reklame rett og slett. "strålende øyne, pent kledd. De er nødt til å være påvirket av zalando!" Herregud så dumt...! Endret 20. september 2013 av Namine 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. september 2013 #767 Del Skrevet 20. september 2013 Vet jeg har sagt det før, men nå er den visst tilbake for fullt: Rømme på flaske fra Q Meieriene. Den reklamen får frem det absolutt verste i meg! Tortur jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 26. september 2013 #768 Del Skrevet 26. september 2013 Unibet-reklamen med den grusomme sangen! Blæh! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 26. september 2013 #769 Del Skrevet 26. september 2013 Unibet-reklamen med den grusomme sangen! Blæh! "Mandag, tirsdag, onsdag, tooorsdag, fredag, lørdag, søøndag"? Den har jeg hatt på hjernen i over ei uke nå, får den aldri ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 26. september 2013 #770 Del Skrevet 26. september 2013 Ja, den nye zalandoreklamen er helt grusom! Dårlig dubbing, teit reklame rett og slett. "strålende øyne, pent kledd. De er nødt til å være påvirket av zalando!" Herregud så dumt...! Ja den er så utrolig teit!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 26. september 2013 #771 Del Skrevet 26. september 2013 "Mandag, tirsdag, onsdag, tooorsdag, fredag, lørdag, søøndag"? Den har jeg hatt på hjernen i over ei uke nå, får den aldri ut Samme her! Grrrr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 26. september 2013 #772 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg hater den Lindex reklamen med den fæle HOLY MOLY sangen!!! Den går jo bare sånn: "holy moly, holy moly, holy moly, holy moly!!!" Shut the fuck up! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ozelot Skrevet 26. september 2013 #773 Del Skrevet 26. september 2013 Reklamen for Annie-musikalen Anonymous poster hash: f77f1...215 Ey, den er jo søt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. september 2013 #774 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg hater den Lindex reklamen med den fæle HOLY MOLY sangen!!! Den går jo bare sånn: "holy moly, holy moly, holy moly, holy moly!!!" Shut the fuck up! Jaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 26. september 2013 #775 Del Skrevet 26. september 2013 Reklamen for Ellen Degeneres , greit at den the fox sangen er litt bra, men vil ikke høre den i hver reklame, og måten hun står på ser så teit ut, at jeg blir dårlig:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #776 Del Skrevet 27. september 2013 Ey, den er jo søt! Uff nei. de ungene overspiller så fryktelig, de ser og høres ut som borstskjemte skittunger som ikke fikk sjokolade på butikken. Anonymous poster hash: f77f1...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 27. september 2013 #777 Del Skrevet 27. september 2013 "Det ekke helt meg å spare" SÅ FEIL Å SI NOE SÅNT. Det er ikke et personlighetstrekk å spare!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #778 Del Skrevet 27. september 2013 Vitaminbjørner-reklamen kan gå og dø! Anonymous poster hash: f77f1...215 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 27. september 2013 #779 Del Skrevet 27. september 2013 Liker Aksel Lund Svindal i Møllers Tran-reklamen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 27. september 2013 #780 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) . feilpost! Endret 27. september 2013 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå