AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #661 Del Skrevet 11. juli 2013 Herre Jesus... nå har det vært TRE Vitaproe-reklamer i en og samme reklamepause! To av dem like! Lurer på hva dette koster dem? Og ikke minst hvem som kjøper produktet, bortsett fra Håvard Bakke og et par mer eller mindre avdankede idrettsutøvere? Anonymous poster hash: 7f840...46c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 11. juli 2013 #662 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Jeg synes det er skikkelig teit at i den Pierre Robert-reklamen hvor huset brenner, så synger dem "it's a beautiful day". Er ikke det litt feil..? Altså, jeg synes den reklamen er teit Endret 11. juli 2013 av Dansedilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jita Skrevet 11. juli 2013 #663 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg synes også den net on net reklamer var super teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 11. juli 2013 #664 Del Skrevet 11. juli 2013 "Vaske henda, vask, vaske henda...Vaske henda, vask, vaske henda..." Blæ, setter seg så på hjernen. Liker mitt 10-årige søskenbarn sin versjon bedre "Vaske ræva, vask, vaske ræva..." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 11. juli 2013 #665 Del Skrevet 11. juli 2013 Vaske høna... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 12. juli 2013 #666 Del Skrevet 12. juli 2013 Den Pierre Robert-dama som løper ut i bare trusa. Ja, vi kvinnfolk er noen dumme naut som glemmer å kle på oss rett som det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 12. juli 2013 #667 Del Skrevet 12. juli 2013 Den Pierre Robert-dama som løper ut i bare trusa. Ja, vi kvinnfolk er noen dumme naut som glemmer å kle på oss rett som det er.. Enig, jeg og skrev om den her it's a beautiful day... Nei ikke. Når det kanskje brenner i huset ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 12. juli 2013 #668 Del Skrevet 12. juli 2013 Åh, nå så jeg at du nevnte samme reklame rett over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floppesopp Skrevet 12. juli 2013 #669 Del Skrevet 12. juli 2013 Det er vel litt utdatert, for den går ikke lengre, men den Dots-reklamen for "sjokokake". Den irriterer meg fordi det heter sjokoladekake.. Hvorfor trenger man å korte ned "sjokoladekake" til "sjokokake"? Og på trønder er det tydeligvis SHOkkoKAke Og Olendo. Hvilken dialekt er det egentlig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 12. juli 2013 #670 Del Skrevet 12. juli 2013 Det er vel litt utdatert, for den går ikke lengre... Joda, det gjør den... *furt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashiondiva Skrevet 12. juli 2013 #671 Del Skrevet 12. juli 2013 Net On Net reklamen.. Den er teit! De sammenligner ekser og hvordan barn blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smooch Skrevet 12. juli 2013 #672 Del Skrevet 12. juli 2013 Lano reklamen... Den er jo litt søt, men får mest lyst til å rive ut ørene mine. ''Vask de henda! Vask, vask de henda!'' Herregud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sweetsugar Skrevet 12. juli 2013 #673 Del Skrevet 12. juli 2013 Lano reklamen. Kjenner jeg blir irritert hver gang den kommer på tven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #674 Del Skrevet 13. juli 2013 Grill Gilde, "Roar og Julie". Herregud. Anonymous poster hash: e32d0...0a0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 13. juli 2013 #675 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg kjenner at jeg begynner å bli smålei av Sven Nordin i grillreklamen til Rema 1000. Det blir så falskt når han snakker med en mann som sier at hvert dyr får beite alene på et område som er like stort som en fotballbane, hvorpå han da svarer: Mm, alt er naturlig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 13. juli 2013 #676 Del Skrevet 13. juli 2013 Hjertens enig, Hjarte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. juli 2013 #677 Del Skrevet 13. juli 2013 Helvetes drittreklamen fra Telenor (?) med hun blonde merra som kjører rallybil... OH my gad!! Får sinneutbrudd hver gang den kommer på. SLUTT Å HYL, FORBANNA MEHE. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #678 Del Skrevet 13. juli 2013 Den reklamen hvor mr. Midtlivskrise sykler som en idiot ute på veien og nesten blir påkjørt flere ganger. Så kommer han hjem og VRENGER AV SEG ANSIKTET og blir til en katt. Jeg trodde jeg skulle dø Haha! Mr.Midtlivskrise heter Thor Hushovd og er en av Norges beste landeveisryttere/idrettsutøvere. Faktisk tidligere verdensmester! Ganske sikker på at den skal tolkes som satire. Syklister bør lære seg veivett av en som kjenner problemet fra begge sider før de legger ut på veien! Syns den er god jeg! Anonymous poster hash: 9ac08...a4b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 13. juli 2013 #679 Del Skrevet 13. juli 2013 "For mæ ble kredittkortgjelda ein evig runddans, så æ satte en strek"! Ja, med et nytt forbrukslån! LURT! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 13. juli 2013 #680 Del Skrevet 13. juli 2013 Haha! Mr.Midtlivskrise heter Thor Hushovd og er en av Norges beste landeveisryttere/idrettsutøvere. Faktisk tidligere verdensmester! Ganske sikker på at den skal tolkes som satire. Syklister bør lære seg veivett av en som kjenner problemet fra begge sider før de legger ut på veien! Syns den er god jeg! Anonymous poster hash: 9ac08...a4b Jeg visste ikke det var Herr Hushovd som var med i reklamen. Reklamen er artig oh budskapet bra. Frem til han VRENGER AV SEG ANSIKTET. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå