Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg takler ikke den nye reklamen til telenor, den med rallykjøringa. Herregud så lei jeg blir av det gnålet der!

Jeg leter febrilsk etter fjernkontrollen så jeg får slått av lyden/skifta kanal når den reklamen kommer. Grøss..

Jeg synes Håvard Bakke er veeldig kjekk, men den reklamen han er med i nå liker jeg ikke. Den går kjempeofte på nyhetskanalen.

Anonymous poster hash: b6c8e...432

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg leter febrilsk etter fjernkontrollen så jeg får slått av lyden/skifta kanal når den reklamen kommer. Grøss..

Jeg synes Håvard Bakke er veeldig kjekk, men den reklamen han er med i nå liker jeg ikke. Den går kjempeofte på nyhetskanalen.

Anonymous poster hash: b6c8e...432

Vitaproereklamen.... offf. Og tenk at han en gang var en anerkjent skuespiller (i hvert fall på en måte). Og så begynner jeg å bli mektig lei av Drygolin-reklamen. JEG HATER FOLK SOM ROPER, OG VI HAR FORSTÅTT HVORFOR DU BOR DER NÅ. Fordi du kan. :jolie:

Anonymous poster hash: 7f840...46c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

"JEG LIKER DET, JEG LIKER DET, JEG ELSKER DET, ÅH JAAAAAH"

Mest irriterende reklame ever!

Og den nye for Statens Vegvesen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den for Lensway eller hva den heter

En ung gutt kledd ut som en kanin

"Ingen kaniner bruker jo briller. Nå kan **** se ut som en ordentlig kanin med våre kontaklinser" Noe i den duren der. TEIT!!!

Ja også den forbanna Ketchup reklamen. :bond:

Anonymous poster hash: b3af7...2c8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så ekkel reklamen for klorin er. Det er liksom helt naturlig å legge fra seg eplet sitt på doringen for så å plukke den opp for å fortsette å spise av den :glare: For ikke å snakke om å la ungen sin få kjøre lekebilene rundt ringen

Den reklamen er jo bare helt idiotisk,. Hvem er det som legger mat på doringen liksom?? :roll:

Anonymous poster hash: b3af7...2c8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for Coca-Cola med navn på. Faen så irriterende stemmer og filmingen er helt JÆVLIG! Skjønner ikke budskapet engang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den reklamen med de to jentene som møtes på cafe, og når hun ene begynner å snakke får hun sånn kaffetrakter under nesa.. Synes den er så idiotisk

Anonymous poster hash: 7bedd...0b9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minelly

Lendo og Zalando reklamene er fæle... Og ikke minst trønderfårreklamen hvor de spiller på Edvard Munch, hva faen har han med trønderfår å gjøre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære tid det er mange reklamer jeg ikke klarer å holde begge øynene oppe for, for tiden.
Godfisk deriblandt, jeg skjønner ikke helt hva han sier, mye mumling! Ellers helt ok egentlig.
Og så er det den nye reklamen for...vet ikke hvem, men hun sitter i en bil og skriker og maser om hastighet eller noe i den form for et telefon abonnoment?! Usj, blir rent sliten i hodet :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen til Telenor er helt grusom. Latteren og hylingen til den jenta må jo være dubbet på, noe som gjør den ekstra grusom.

Reklamen for Vitapro med Håvard Bakke er bare pinlig å se på....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til net-on-net med årets ekleste reklame!

"Pakken er nå klar til forløsning".

Takk ekle gnomer, jeg skal aldri handle hos dere igjen. :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva i He?#¤#¤? Altså, nå irriterte jeg meg for ca tusende gang over den skrikende Drygolinreklamen FORDI JEG KAN! Gikk for å skru av lyden, og hva skuet mitt øye? BECKER?? Drygolinreklamen jeg har irritert meg over i flere år er altså ikke for Drygolin, men for BECKER? Hvem søren er de? Så ikke bare har jeg irritert meg i årevis, Becker har brukt flere år før jeg faktisk skjønte at de fantes, og hva det var reklame for?? :hakeslepp::hoho:

Unnskyld, Drygolin, nesten så jeg vurder å kjøpe en boks fra dem nå. :laugh:

Anonymous poster hash: 7f840...46c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helvettes pipesak!!!

Coop reklamen der det piper i alt mulig rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Den reklamen fra godfisk men had idiotiske gutten på 11 år som skal sjekke damer med matlaging... Han kan jo ikke prate rent!!! R'ene blir til j, og han er bare dustdustdust.

Hehe veldig enig! Skjønner nesten ikke hva han sier, blir litt på samme nivå som den der aioli-fireåringen som er diksutert tidligere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Reklamen til Telenor er helt grusom. Latteren og hylingen til den jenta må jo være dubbet på, noe som gjør den ekstra grusom.

Reklamen for Vitapro med Håvard Bakke er bare pinlig å se på....

Huff, ja. Det begynner vel å bli tomt i banken etter Hotell Cæsar.

Anonymous poster hash: 382f3...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sophia21

Ser nesten aldri på TV, så er kanskje noe utdatert, men..

Hater Cola Zero-reklamene, i alle fall når det var (er det kanskje fortsatt) med han fyren som nærmest ble en superhelt, sjekka damer, spratt ut av vinduet før foreldrene kom osv. Har faktisk boikottet Cola Zero etter det :P

Og Vitapro-reklamen, grusom og irriterende! Er vel den med Håvard Bakke som andre har nevnt.

Og reklamene for elitepartner.no eller hva det heter, i alle fall den som gikk i jula.

Generelt hater jeg vel reklame, og skynder meg å gå ut/slå av/fokusere på noe annet når det kommer en reklame.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo høyt første gang jeg så reklamen for elitesingles.no, jeg trodde seriøst det måtte være tull...

Ellers hater jeg Lano-reklamen, Laksegrytereklamen og generelt alle reklamer med unger i.

Zalando-reklamen gir meg frysninger fordi den er så sinnsykt dårlig og helt meningsløs :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ingenting å prate om?", skilldeg.no

Hva i alle dager er dette? Ahhh alt man skal finne på nå til dags altså..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...