AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #581 Del Skrevet 10. mai 2013 Den grusomme libresse-reklamen der jentene vinner premie og løper hylende ut av dassen. Med trusa på knærne og blod rennende nedover beina, da? Idiotisk.. Ja herregud. Irriterende at de blir SÅ happy over å vinne en tur til NYC. Seriøst Anonym poster: b3af7120d42f9ca364a17f40136ae2c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 10. mai 2013 #582 Del Skrevet 10. mai 2013 Reklamer som spiller på tidstypiske ting ved forskjellige tiår føler jeg er nokså oppbrukt. Nå sist er det en Toro-saus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 15. mai 2013 #583 Del Skrevet 15. mai 2013 Kiwi-reklamen med hun svenske dama. Herregud. MUTED! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 15. mai 2013 #584 Del Skrevet 15. mai 2013 Idun tomatketchup reklamen irriterer meg grønn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 15. mai 2013 #585 Del Skrevet 15. mai 2013 Idun tomatketchup reklamen irriterer meg grønn! Hva? Harmonerer den ikke med speltlomper? (Kunne ikke dy meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #586 Del Skrevet 15. mai 2013 Ja herregud. Irriterende at de blir SÅ happy over å vinne en tur til NYC. Seriøst Anonym poster: b3af7120d42f9ca364a17f40136ae2c8 Vinner og vinner.. finner du en pink ticket så får du æren av å delta i en konkurranse. Som alle får æren av å delta i når man etterhvert kan finne pink tickets på nett. Verste jeg vet er Right Price Tiles, den har heldigvis sluttet å gå nå. Hvor noen adopterer en Bollywood-stjerne som sitter og skriker at hun vil ha en bil. Begynner å bli drittlei av Talkmore nå, den der "da har du to valg.."-greia. Verste er den med Kristian Kjelling i, så blottet for skuespillerevner og komisk talent at han ikke klarer å ha en 3 sekunders cameo i en reklamefilm engang. OneCall kjører jo på så tungt på reklamesiden at man MÅ bli lei, men jeg er faktisk glad for å se Øistein Eriksen igjen og å bli kvitt den vanvittig irriterende jenta. Imens vi er inne på teleselskaper så synes jeg Netcom sin nye med de som forteller så dype ting til sine nære og kjære er for lang og blir dritkjedelig etter man har sett den en gang, dessuten irriterer det meg at de på slutten sier noe a la "Netcom fjerner prisen på minutter og meldinger så nå koster det ingenting å si det du har på hjertet". Neivel, har dere blitt gratis nå liksom? Tenker det koster et visste beløp i måneden å si hva man har på hjertet. Anonym poster: 64966b18cd20c221990adb3db59535c9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 15. mai 2013 #587 Del Skrevet 15. mai 2013 OneCall sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 15. mai 2013 #588 Del Skrevet 15. mai 2013 Reklamer som får meg til å kjefte på TV-en er de for rengjøringsmidler av typen "spray på og tørk av", "se så rent det blir på 30 minutter" og "se så teit svigermor er som kommer med vaskebøtta når jeg bare lissom svusj-svusj og alt liksom bare blir sånn skinn-skinn og svigermor lissom blir sånn helt lang i maska lissom". Takk skal dere faen meg ha, faens reklamefolk - samboeren er allerede elendig nok til å gjøre rent om ikke dere i tillegg skal innbille ham at det faktisk er gjennomførbart å vaske en leilighet skikkelig på 30 minutter med bruk av kun en sprayflaske og en klut. Gi han utfordringen. ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 16. mai 2013 #589 Del Skrevet 16. mai 2013 Hva? Harmonerer den ikke med speltlomper? (Kunne ikke dy meg ) Ikke etter de laget den reklamen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #590 Del Skrevet 22. mai 2013 Pepsi reklamen med Beyonce. " hey you I like Your style ".. Grøss! match.com Anonym poster: eafb9ea11b5b53dbf6b102d6943ccb65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 5. juni 2013 #591 Del Skrevet 5. juni 2013 Den der reklamen der de reklamerer med at de nesten gikk konkurs? Går hele tiden på TV2 - noen som vet hva den er for? Irriterer meg at de ikke kan ta med hvem de er.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 5. juni 2013 #592 Del Skrevet 5. juni 2013 Jo, også den plastelinatelefonreklamen fra Djuice... Irriterer meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #593 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg vet ikke om den er nevnt, men jeg hater hun dama som snakker om steinsprut og kasko og delkasko og blabla. Belærende kvinnemenneske som står og lekser opp for den giddesløse mannen sin. Anonym poster: 7f840d86a68be3a21c7f69fc0962246c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 5. juni 2013 #594 Del Skrevet 5. juni 2013 Enig. "Ja, men jeg har faktisk ordnet det, din giddalause dust!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 5. juni 2013 #595 Del Skrevet 5. juni 2013 Nye reklamen til OBOS. Hadde jeg jobbet for obos,hadde jeg vært dritflau. Den er grusom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 6. juni 2013 #596 Del Skrevet 6. juni 2013 Volkswagen!! De reklamene er irriterende! Jeg kjører ikke VW, men om jeg hadde gjort det hadde jeg blitt fly forbanna av at de fremstiller VW-eiere som komplette idioter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrSmith Skrevet 6. juni 2013 #597 Del Skrevet 6. juni 2013 Elkjøp, Expert, Europris og alle andre reklamer som skriker og skråler i høyt tempo og avslutter med å hyle TIL KUN 999 !! +kvasiseriøse reklamer med mennesker i hvite frakker som har laget produkter med tanke på deg og meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 6. juni 2013 #598 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Er det flere som har lagt merke til reklamen til Idoform? Jeg synes det er litt kleint å lage en reklame der ei jente takkker for at familien ikke har fått mageproblemer på ferietur. Endret 6. juni 2013 av Hjarte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #599 Del Skrevet 7. juni 2013 Vi i Fjordland vet bla bla bla..... Lendo reklamen Anonymous poster hash: eafb9...b65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 7. juni 2013 #600 Del Skrevet 7. juni 2013 Idun tomatketchup reklamen irriterer meg grønn! hehehehe ja!!! jeg liker det jeg liker det jeg liker det åjaaaa!! hold kjeft!! dukker opp på youtube hele tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå