Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trønderfår eller hva faen det er. Det går ikke ann å lukke øra engang, lyden er kronisk irriterende og toppes når hu dama skriker EEEEDVAAARD! Brenn :twisted:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trønderfår eller hva faen det er. Det går ikke ann å lukke øra engang, lyden er kronisk irriterende og toppes når hu dama skriker EEEEDVAAARD! Brenn :twisted:

Jeg så akkurat den reklamen på tv, gikk konsekvent inn for å se om dette tråden fantes (og evt. opprette den om den ikke gjorde det).

HERREGUD, jeg hater den reklamen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen for... Omo something? Der de klager på at rent tøy lukter vondt med en gang. Den er så try hard og overkill at jeg bare må se bort og himle overbærende med øynene hver gang, uten å egentlig ha noen grunn til det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vita!!

Hvorfor vise en halvnaken dame i treningstøy for å selg meg mascara? :klaske:

Er den myntet på menn? Er det kanskje mest mannfolk som handler på Vita?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vita!!

Hvorfor vise en halvnaken dame i treningstøy for å selg meg mascara? :klaske:

Er den myntet på menn? Er det kanskje mest mannfolk som handler på Vita?

pft det er mascaraen de mannfolka skal fristes til å kjøpe.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen for... Omo something? Der de klager på at rent tøy lukter vondt med en gang. Den er så try hard og overkill at jeg bare må se bort og himle overbærende med øynene hver gang, uten å egentlig ha noen grunn til det.

"8 av 10 opplever at nyvasket tøy lukter vondt"!!! Jaha???

Har jeg aldri opplevd.

Snakket om denne reklamen sist vi hadde "klubbkveld" og vi ble enige om at de har ikke spurt oss.... 0 av 10 i vår klubb hadde opplevd dette.

Snakker om å konstruere behov man ikke visste man hadde...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"8 av 10 opplever at nyvasket tøy lukter vondt"!!! Jaha???

Har jeg aldri opplevd.

Snakket om denne reklamen sist vi hadde "klubbkveld" og vi ble enige om at de har ikke spurt oss.... 0 av 10 i vår klubb hadde opplevd dette.

Snakker om å konstruere behov man ikke visste man hadde...

Jeg har opplevd det mange ganger, hehe. Men trikset er å bruke 5% eddik sammen med skyllemiddelet innimellom. Bruker en dæsj, flaska koster 10 kr og varer i evigheter. Tull å kjøpe et eget skyllemiddel for dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har opplevd det mange ganger, hehe. Men trikset er å bruke 5% eddik sammen med skyllemiddelet innimellom. Bruker en dæsj, flaska koster 10 kr og varer i evigheter. Tull å kjøpe et eget skyllemiddel for dette.

1000000000000000 pluss til deg, ingenting hjelper på vond inngrodd lukt i tøy enn eddik, det tar alt og er perfekt =)

For å bidra til tråden, jeg HATER så intenst den Lecablokk reklamen, å herregud.

Anonym poster: 82dd98047ee746bc063e44f29dba6532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for betakaroten.. HVORFOR står de jentene å hopper? Hva har det med å bli brun og gjøre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg avskyr, forakter og HATER alle som er ansvarlig for reklamen for makrell i tomat.

Anonym poster: f77f1270668299b8617a20957e2f7215

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for betakaroten.. HVORFOR står de jentene å hopper? Hva har det med å bli brun og gjøre?!

Fordi de er glade for at de har blitt brune? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

HATER den Ikea reklamen!!!!

Anonym poster: d66b43e9105b3b07e50bd526839b3813

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...