Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2004 #1 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg venter mitt første barn i mai, og skal ut i permisjon i midten av april. Jeg er veldig usikker på om jeg skal ha 10 eller 12 mndr. :-? Syntes 10 (som egentlig vil si 9 pga. far) er lite, men så var det disse pengene da...Hmmm... Har forstått det slik at det man bestemmer seg for gjelder, så det nytter ikke å ombestemme seg underveis heller. Og hva med etterpå? Barnehage eller dagmamma,og skal jeg velge 80% stilling når jeg går tilbake i jobb? Mye å tenke på, og nok til å gjøre meg veldig usikker. Vil gjøre det som er best for min lille prins, uten å ødelegge på andre områder heller...Anyone med erfaring? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 16. januar 2004 #2 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg, men det er jo meg og det jeg føler, er at for oss var det beste at jeg var lengst mulig hjemme med gullongen. Jeg hadde permisjon i 12 mnd før jeg begynte deltid på studiet, så nå er jeg ¨så heldig at jentungen har halv plass i barnehage og er hjemme sammen med meg halv tid! Det er HERLIG er det!!!! Men ut av det kommer studiegjeld.... Men jeg har valgt det slik for det er nå hun er liten og det er nå vi lever, for seint å ta igjen småbarnstiden etter hun har blitt stor... Men klart, det kommer mye ann på økonomi, og det er jo forferdelig synd! Men lykke til med valget og håper dere finner den løsningen som er best for dere. Kos deg hjemme uansett hvor lenge det blir!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå