AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Har akkurat fått meg langavstandskjæreste som har verdens jævligste dusj, sluket ligger på linje med resten av gulvet, og dermed renner det vann utover hele badet hver gang vi dusjer Av og til legger vi handklær rundt selve dusjdøren, men jeg synes ikke det fungerer så bra, de blir bare våte og lekker gjennom. Jeg lurer på hva man kan gjøre med sånt? Han er kjempeopptatt med jobb og studier, så jeg tenkte jeg skulle søke opp tips og råd`?
Elanio Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Sluk og vann, jeg trodde det dreide seg om fisking det her jeg. Det er nok greiest å etablere sluken der gulvet er lavest inn mot dusjen, ellers er jeg ikke noen fagmann på området.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Syns det er litt morsomt at ts syns det var viktig å poengtere at det er et avstandsforhold Dersom han leiger er det ikke vits å gjøre noe med det. Driter husvert i det så er det bare å drite i det selv. Der kan kjøpe dere en sånn vaskekost med nal nederst og dytte vannet mot sluken. Noen kaller det for en "sleik" 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Ah, takk for svar Grunnen til at jeg nevner at det er avstandsforhold er fordi jeg skal være her i 3 uker nå, og jeg må holde ut med kliss vått gulv i 3 uker dermed :S Dusjlist på gulvet, hvor finner jeg det?
Gjest Best Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Spør i en faghandel, en vvs eller fargehandel.
Mynona Skrevet 25. mars 2012 #8 Skrevet 25. mars 2012 Hvis han eier dette huset/leiligheten så har han reklamasjonsrett på badet. Det er noen lover om hvor mange graders helling det må være ned til sluket.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #9 Skrevet 25. mars 2012 Ja, han eier, kjøpte det i fjor. Hva kan de gjøre, utbedringer? Han sa han skulle ta seg av det når han hadde tid, men sa det var OK om jeg prøvde å lete opp løsninger.
Mynona Skrevet 25. mars 2012 #10 Skrevet 25. mars 2012 Han må kontakte byggherren, så må de reparere badet. Ta opp gulvet, og legge nytt. Jeg vet ikke fryktelig masse om dette, men har hatt noen problemer med tidligere nye leilighet selv, og vil anbefale å komme i gang med prossessen, for den er laaaaaaaang. Og byggherren vil kanskje prøve å trenere så de slipper å gjøre utbedringer. Gjorde de hvertfall i mitt tilfelle. Brukte nesten 5 år på å få utbedret småting. Møkkafolk!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #11 Skrevet 25. mars 2012 Han må kontakte byggherren, så må de reparere badet. Ta opp gulvet, og legge nytt. Jeg vet ikke fryktelig masse om dette, men har hatt noen problemer med tidligere nye leilighet selv, og vil anbefale å komme i gang med prossessen, for den er laaaaaaaang. Og byggherren vil kanskje prøve å trenere så de slipper å gjøre utbedringer. Gjorde de hvertfall i mitt tilfelle. Brukte nesten 5 år på å få utbedret småting. Møkkafolk! Det høres skikkelig slitsomt og frustrerende ut! Men tusen takk for tips og råd, skal si det til ham så får han bare kontakte de det gjelder. For dette er irriterende og upraktisk, og selv om det er fliser på gulvet er det jo lister i vegger. I mellomtiden får jeg finne en sånn dusjliste eller hva Best anbefalte, han er jo kjempefrustrert over badet selv, og det setter et stort skår i gleden over ny leilighet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå