Cajsa Skrevet 18. januar 2004 #21 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg vil ha kritthvit kjole og pels-krage på kåpe! Kjente du Cappo fra før, eller stifter KG så gode bekjentskaper...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. januar 2004 #22 Del Skrevet 18. januar 2004 ' date=' eller stifter KG så gode bekjentskaper...? [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. januar 2004 #23 Del Skrevet 18. januar 2004 TUUUUUUUUUSEN TAKK FOR ALLE LYKKEØNSKNINGER JENTER!!!!!! Vi hadde en fantastisk dag!! Helt ubeskrivelig! Fra morgen jeg våknet, under pyntingen hos frisøren og til den siste som dro fra festen!!!! Været var helt fantastisk og jeg gleder meg veldig til utebildene vi tok!! Sol, kulde og masse snø..... Får nesten en liten tåre i øyekroken over at det er over..... :oops: Det var kjempekos å se deg Tex og mammaen din! Selv om jeg ikke kjenner deg så syns jeg det var superkoselig!!! Kommer til å legge ut full rapport i dagboken min etterhvert. Nå skal jeg pakke ferdig til vår bryllupsreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 18. januar 2004 #24 Del Skrevet 18. januar 2004 Gratulerer så masse med nygift-status! Vi gleder oss til rapport!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå