Leo Skrevet 5. februar 2004 #41 Del Skrevet 5. februar 2004 I går hadde han "hundsen" og oppførte seg som en tulling hele dagen (Stakk av da vi gikk morgentur, sto i veien hele tiden mens jeg vasket og ryddet, bjeffet på elektrikeren fordi han ville jobbe i stedet for å kose etc.), så da hadde jeg gladelig solgt ham for 50 øre. I dag er han imidlertid sitt vanlige jeg igjen, og ikke til salgs for noen pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~BATgirl~ Skrevet 7. februar 2004 #42 Del Skrevet 7. februar 2004 Hmmm er jeg stygg hvis jeg innrømmer at jeg ikke hadde nølt et sekund med å takke ja om noen hadde gitt meg et tilbud på en milliard for hunden min? Er jo glad i henne men... 1 MILLIARD...? Eller en million for den saks skyld. Må legge til at bikkja er 14 år og veldig sær pluss at jeg bare har hatt henne i et år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2004 #43 Del Skrevet 7. februar 2004 Det er 100% sikkert at ALLE dere som svares med dumheter som "det finnes ikke penger nok i heeele verden" til å kjøpe hunden min, hadde takket ja om jeg hadde lagt en milliard på bordet. HYKLERE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 7. februar 2004 #44 Del Skrevet 7. februar 2004 Det er 100% sikkert at ALLE dere som svares med dumheter som "det finnes ikke penger nok i heeele verden" til å kjøpe hunden min, hadde takket ja om jeg hadde lagt en milliard på bordet. HYKLERE Uansett hvor mye noen hadde tilbyd meg for hunden min es jeg hadde henne, hadde jeg ikke solgt henne. Hun var det kjæreste jeg noen gang har hatt og jeg skulle gjort alt jeg kunne om jeg hadde fått se henne igjen. Du kan ikke si noe om hva vi ville gjort. Har tydligvis et helt annet forhold til din hund en hva jeg hadde. Jeg vokste opp med hunden min. Hadde henne fra jeg var 8 til jeg var 18 og hun betydde mye mer for meg enn noen andre i familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runa Skrevet 8. februar 2004 #45 Del Skrevet 8. februar 2004 Det kom en mann på døra og bød meg 60 kr for bikkja mi. Da nølte jeg ikke med å gi han bastarden min for jeg hadde gått tom for røk og hadde ingen penger var røykesjuk og tom for gryn. Så da ble det røk den dagen oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå