Gå til innhold

Antrekk: Er dette 80talls eller 90talls ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Indra
Skrevet

Jeg vil ikke akkurat kalle det nittitalls.

AnonymBruker
Skrevet

syns det passa bra til 80-talls jeg? for en ekstra detalj kan du kreppe håret ditt :) og blekrosa leppestift kanskje?

• Liker 1
Gjest Regza
Skrevet

Vil ikke kalle det 80 eller 90 talls, mer forårets mote det der nesten.

• Liker 2
Skrevet

Er 80-tallet dette. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for raske svar :)

Hehe, er litt enig med deg, selv, Regza.

Skal kreppe håret ja (ikke alt, det blir litt mye o.o). Har øredobber av mamma. Hadde en knall rosa jakke av mamma som er veldig Bobbysocks, men har ikke _så mye oppmerksomhetsbehov. Vil holde det litt nedtonet, men fortsatt innenfor temaet.

Blekrosa leppestift har jeg ikke, desverre. Men blir nok litt knæsj øyenskygge om jeg finner den. Og converse-sko. (Har lyserosa pumps som hadde vært morsomt, men må gå med flate sko i kveld)..

Skrevet

Mer 80-tall. Jeg gikk på ungdomsskolen på 90-tallet, og da var folk flest ikke kledd i nærheten av det der.

Mer Levis 501 og Buffalo-sko. Topper som viste magen, litt store klær utenom det (store skjorter etc).

Google "90s fashion" :-)

Gjest Regza
Skrevet

Mer 80-tall. Jeg gikk på ungdomsskolen på 90-tallet, og da var folk flest ikke kledd i nærheten av det der.

Mer Levis 501 og Buffalo-sko. Topper som viste magen, litt store klær utenom det (store skjorter etc).

Google "90s fashion" :-)

Og bukser med skjørt! grøss

• Liker 1
Skrevet

Rainbow81: Ja, kobler 90-tallet til buffalo osv, selv;)

Men tenkte om det var i overgangen mellom 80/90 tallet kunne det være tidlig 90-talls mer enn 80-talls.

Nå er jeg litt mer sikker på at jeg slår til med det her;)

Venninna mi skal ha en svart buksedress som mamma har hatt, hehe. Gleder meg til å se reaksjonene til den!

(Hun er modigere enn meg ;) )

TS

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Og bukser med skjørt! grøss

Og tversover-skolesekker, husker dere dem? Herregud vi så SÅ kule ut :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hihi, og der vet dere hvem jeg er x)

Kom gjerne til innspill om 80talls mote/musikk/etc også. Mimring om ikke annet? ;P

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Hihi, og der vet dere hvem jeg er x)

Kom gjerne til innspill om 80talls mote/musikk/etc også. Mimring om ikke annet? ;P

Neon, ABBA, krepphår, HubbaBubba-tyggis, sokker på utsiden av syrevaskede jeans, grorudpalme og lyserosa leppestift :D

AnonymBruker
Skrevet

Ser fint ut det der TS, ville tenkt dette var 80-90 talls mote. Men jeg ville hatt hvit strømpebukse fremfor svart. Var mye pastell den tiden. Og som noen sa krepp håret og knæsje farger på sminken :)

Gjest scorpius
Skrevet

Takk for raske svar :)

Hehe, er litt enig med deg, selv, Regza.

Skal kreppe håret ja (ikke alt, det blir litt mye o.o). Har øredobber av mamma. Hadde en knall rosa jakke av mamma som er veldig Bobbysocks, men har ikke _så mye oppmerksomhetsbehov. Vil holde det litt nedtonet, men fortsatt innenfor temaet.

Hvis jeg først skulle dratt på 80-tallsfest, så hadde jeg tatt stilen helt ut. Ikke

nedtonet den.

Skrevet

AnnonymBruker: Blir nok svart tights i kveld. Butikker er stengt i området, og ikke gira på tynn strømpebukse.

Men takk for tipset :)

Skrevet

Scorpius: Ja, jeg veit :sukk:

Men føler ikke for å slå til med knall rosa jakke, med stooore skulderputer, som får meg til å se større ut enn det jeg allerede er... (Ja, det er litt av grunnen). Og uansett vet jeg ikke helt hva jeg skulle kombinert det med. Så da går jeg for denne versjonen.

Skrevet

Synes du ser kjempesøt ut, TS ^^ Du har virkelig klart å gjøre det beste ut av antrekket.

Antrekket er nok 80-talls, men det var mange som fartet rundt slik tidlig på 90-tallet også (inkludert meg selv :fnise:)

Gjest scorpius
Skrevet

Scorpius: Ja, jeg veit :sukk:

Men føler ikke for å slå til med knall rosa jakke, med stooore skulderputer, som får meg til å se større ut enn det jeg allerede er... (Ja, det er litt av grunnen). Og uansett vet jeg ikke helt hva jeg skulle kombinert det med. Så da går jeg for denne versjonen.

Da forstår jeg :)

Men jeg tror du kommer til å se kjempeflott ut, jeg! Ha det gøy, og slå deg løs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...