meta Skrevet 24. mai 2002 #1 Skrevet 24. mai 2002 Ååå. Jeg er så usikker. Jeg syns disse kjolene er veldig fine, men jeg vet ikke om jeg tør å satse på å kjøpe kjole uten å ha prøvd den.. Dessuten er jeg fortsatt veldig usikker på disse auksjonstingene.. Hva syns dere om kjolene? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...&item=875266243 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...&item=875264599
Engel Skrevet 24. mai 2002 #2 Skrevet 24. mai 2002 Sidene var nede akkurat nå, men skal kikke på dem senere. Er det ikke mulig å få prøvd disse kjolene et eller annet sted her i Norge da? Eller noen som ligner litt, sånn at du kan får en viss peiling? Jeg hadde ikke tørt å kjøpe uten å prøve først.12
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #3 Skrevet 24. mai 2002 Henger på et spørsmål her jeg. Noen som skal ha, eller har sett kjolen "Demetrios Ilissa style 776" i noen butikk her i norge? Falt pladask jeg.. Får ikk linket direkte til bildet, men hvis dere går på linken under, går inn på Ilissa-kolleksjonen, så er det nest siste kjole. http://www.demetriosbride.com/scrollcollections.htm
Mrs. B Skrevet 24. mai 2002 #4 Skrevet 24. mai 2002 Her er den: > http://www.demetriosbride.com/Ilissa/776.html12
September-Maja Skrevet 24. mai 2002 #5 Skrevet 24. mai 2002 Kjempeflotte kjoler begge to, Meta. Men jeg ville valgt nr 2, den var utrolig flott. 12
Ma. Skrevet 24. mai 2002 #6 Skrevet 24. mai 2002 Meta; jeg synes definitivt dui burde velge Pronovias kjolen. Den andre synes jeg ikke så noe særlig ut. Ellers så er jeg enig med foregående svar; Pronovias kjolen burde være mulig å få prøvd her hjemme før du bestiller den. Kristins Brudesalong har godt utvalg på dette merket! Lykke til....12
Engel Skrevet 24. mai 2002 #7 Skrevet 24. mai 2002 Ville definitivt valgt den fra Pronovias, altså den siste. Nydelig!12
meta Skrevet 24. mai 2002 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2002 Problemet er vel egentlig bare at jeg tror kjolen er litt for stor.. Men det er jo fortsatt billigere å kjøpe den og levere til skredder for fiksing enn å leie i Norge..
Atilla Skrevet 24. mai 2002 #9 Skrevet 24. mai 2002 Jeg kjøpte kjole via nettet, og var veldig forhåpningsfull før den kom.. Den var todelt - topp, skjørt med avtagbart slep. Nydelig kjole, men så altfor stor! (Enda jeg hadde bestilt etter mål) Fant raskt ut at det var mye å sy inn, dessuten var den besatt av glassperler, noe som gjorde justering av den vanskelig. Returnerte kjolen, og byttet toppen. Toppen jeg nå har fått er også stor, men den kan sys inn. Toll og mva må betales, dette må du søke om å få igjen ved retur. Vet ikke om du har mulighet til å returnere på e-bay, men undersøk iallefall dette på forhånd. Ellers synes jeg kjole nr 2 var finest.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #10 Skrevet 24. mai 2002 jeg synes nr en var finest jeg!! Hadde aldri tort å kjøpe uten å ha prøvd, det er noe ganske annet å se et bilde av en kjole enn å få den på, det skal jeg love deg. De du synes er kjempefine på bilde, trenger ikke bli noe fine på... skummelt...
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #11 Skrevet 24. mai 2002 Enig! Jeg endte opp med en kjole jeg slettes ikke falt helt for da den hang i butikken, men som var helt perfekt da jeg prøvde den på....de kjolene som så finest ut i butikken, passet imidlertid slettes ikke på meg....tør ikke tenke på hva jeg kunne endt opp med dersom jeg hadde kjøpt uten å prøve. Selv om man kjøper kjolen i riktig str. trenger jo ikke fasongen å passe. Vi er jo skapt forskjellige til tross for at vi kan ha samme str.
Augustbrud02 Skrevet 24. mai 2002 #12 Skrevet 24. mai 2002 Jeg synes Maggie Sottero kjolen var den flotteste jeg, så absolutt også!12
meta Skrevet 24. mai 2002 Forfatter #13 Skrevet 24. mai 2002 Hjelpe meg jeg har visst lagt inn et bud. Vet ikke helt om jeg vet hva jeg holder på med. Budet er lavt ihvertfall. HJJJEEELLP
Lili Skrevet 24. mai 2002 #14 Skrevet 24. mai 2002 Pronovias kjolen er definitivt den peneste (den ligner paa en kjole fra St Patrick, et Pronovias merke). Jeg har valgt en Pronovias kjole, de er ganske smaa i stoerrelsene (spansk merke), jeg raader deg derfor til aa ta en stoerrelse over din vanlige stoerrelse.
Soleie Skrevet 25. mai 2002 #16 Skrevet 25. mai 2002 Jeg er vanligvis ikke "aå nøye på det" dvs ting må ikke alltid være helt perfekt. Men, jeg hadde faktisk ikke turt å bestille kjolen over nettet. Det måtte i så fall vært om jeg hadde hatt god tid og returrett. Har du en helt "vanlig" figur har du kanskje litt større sjangs for å lykkes, men for meg som forsåvidt er tynn, men har litt lår, kunne ikke jeg sklidd inn i hvilken som helst kjole. Måtte prøve først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå