Gå til innhold

Hvordan vise at man er interessert ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har svært dårlige erfaringer med forelskelse.

Så det har vært deilig å ikke være det den siste tiden.

Men nå er jeg visst ganske så forelska igjen,og håpløs som jeg er på der trenger jeg noen gode råd på veien.

Jeg er veldig sjenert,hvertfall når det kommer til det.

Så det er veldig vanskelig å ta kontakt,spesielt når ikke aner hva jeg skal si eller gjøre.

Men fyren det gjelder har netopp flyttet hit for å jobbe,har snakket et par ganger med ham gjennom hans jobb.

Og jeg ble betatt med en gang.

Siden jeg bor på en liten plass,kjenner jeg alle de han jobber med.

Så derfor er jeg litt redd for å drite meg ut med å si noe,så får alle vite det.

Har blitt venn med ham på facebook, og der står det han er singel og like gammel som meg.

Og det er liksom alt jeg vet.

Har fryktelig lyst å sende ham en melding bare for å få en melding tilbake av ham <3

Men aner ikke hva jeg skulle ha skrevet.

Noen som har noen gode råd på hva jeg kan gjøre for å vise litt interesse i ham uten at det blir for dumt ?

Vi er i slutten av 20 åra, men jeg er fremdeles fryktelig håpløs på dette her,ikke rart jeg aldri får meg type :P

Tusen takk til dem som gidder å lese og komme med noen råd :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Poke han :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Poke han, og spør om han har lyst til å treffe deg etter jobb en dag. Du driter deg ikke ut om han sier nei, ærlig talt.

Skrevet

Poke er ikke en strategi jeg ville ha brukt. Det er passivt, lite kreativt og du kaster ballen over til han.

Neste gang han er på chat, sender du følgende:

"Hei! :)"

Så tar du ting derifra. Om praten går bra, så spør du om han har lyst å møtes en dag. Dette er helt normalt og hva voksne mennesker gjør rundt deg hele tiden. Lykke til!

:)

Gjest Tidssone
Skrevet

Dersom en mann synes du driter deg ut ved å vise interesse, er han i utgangspunktet null å samle på uansett.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Syntes du skal skrive hei og starte en liten samtale. Så ser du om han sender ballen tilbake og er med på å føre samtalen :)

Skrevet

Om han kommer på chat skal jeg prøve å ta det derfra :)

Det er jo ikke noe galt i å prøve å få til en samtale der hvertfall.

Tidssone : Det er netopp dette jeg har vært ute for før,eller når han fikk vite at jeg likte ham så begynte han å slenge rundt falske rykter til alle. Og alle trodde jo på ham, ingen på meg. Så fikk et skikkelig slag i tryne der, og er derfor veldig redd for å oppleve slike ting igjen.

Han var nesten 30 og trodde ikke folk oppførte seg slik da,men viser bare at enkelte ikke har så mye vett i skallen ;)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Han er jo aldri på chat :D

Men sendte ham en melding bare for å spørre om det var greit jeg hadde lagt ham til. Og fikk til svar bare hyggelig det. :)

Skal nedom jobben hans imorgen, så håper han er der så jeg kan smile litt ekstra til ham :P

Men jeg tenker at jeg MÅ gjøre noe mer for å få kontakt, det er ikke så ofte jeg ser ham....

Og hvis jeg feks. spør om vi skal finne på noe en dag, må jeg kanskje vite litt om hva man kan gjøre før jeg spør om det ?

Jeg aner jo ikke hva vi skulle ha gjort.

Og om jeg skal gjøre noe,er det feks. greit med en mld. på facebook. Eller er det beste face to face ?

Har fått litt mer sånn panikk etter at jeg har sett han har lagt til flere jenter på facebook herfra. Kanskje det er flere som liker ham,kanskje det er noen han liker...

Ja,tankene surrer.... Så jeg vil få en bekreftelse på om det kan være noe der... Men helst uten å si det direkte til ham, for det er vel heller ikke så lurt ?

Skrevet

Ja,tankene surrer.... Så jeg vil få en bekreftelse på om det kan være noe der... Men helst uten å si det direkte til ham, for det er vel heller ikke så lurt ?

Spør hva han skal i helgen eller i påsken. Om han skal ut, så sier du at det skal du også. Dra med deg noen venninner på byn. Spør hvor han skal, så svarer du "Da kan det jo hende vi treffes der" ;)

Da har du uten å vise FOR MYE interesse funnet ut hva han skal, og har muliget for å treffe på han, og føre en samtale uten at det på noen måte virker kleint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...