Gå til innhold

Endelig under 30 i BMI!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare dele min lille gledesnyhet litt her. :rodmer: Syns det er så ufattelig vanskelig å gå ned i vekt og det går så utrolig sakte, og når man endelig kommer litt ordentlig i gang med treningen så ender man opp sykemeldt med bevegelsesforbud i to måned, arrgh, ikke rart det går tregt.

Men, i morges, viste endelig vekten 200g under grensen for 30 BMI for meg. Yaay! Ikke lenger innen kategorien fedme, nå er jeg "bare" overvektig. Det utgjør noe sånt som 15kg ned fra mitt tyngste. Fint med delmålene! Neste mål blir jo normalvektig og BMI under 25. Innen høsten kanskje.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, og lykke til videre!:)

Skrevet

Må bare dele min lille gledesnyhet litt her. :rodmer: Syns det er så ufattelig vanskelig å gå ned i vekt og det går så utrolig sakte, og når man endelig kommer litt ordentlig i gang med treningen så ender man opp sykemeldt med bevegelsesforbud i to måned, arrgh, ikke rart det går tregt.

Men, i morges, viste endelig vekten 200g under grensen for 30 BMI for meg. Yaay! Ikke lenger innen kategorien fedme, nå er jeg "bare" overvektig. Det utgjør noe sånt som 15kg ned fra mitt tyngste. Fint med delmålene! Neste mål blir jo normalvektig og BMI under 25. Innen høsten kanskje.

Gratulerer!:D 15 kilo er jo en prestasjon i seg selv:) Selv om det går sakte, så får du trøste deg med at sjansen for at du går opp igjen er mindre enn om du hadde gått raskt ned:) Stå på!

Skrevet

Kjempebra gjort! Gratulerer! Og takk for inspirasjonen!

Gjest Solsmil
Skrevet

gratulerer :hoppendeglad: :hoppendeglad: "bare" overvektig er mye bedre enn 15 kg innenfor fedme

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer :)

Skrevet

Så flink du har vært! Gratulerer så masse! :jepp:

Skrevet

Gratulerer!!! :klemmer:

Skrevet

Så flink du har vært!!:-):-) Gratulerer!!:-)

Gjest strykebrett
Skrevet

Wow, gå ned ca 15 kilo er jo massevis! Du er flink!!

Skrevet

Gratulerer!! Du er kjempeflink! :-) En skikkelig bra prestasjon!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...