AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Må bare dele min lille gledesnyhet litt her. Syns det er så ufattelig vanskelig å gå ned i vekt og det går så utrolig sakte, og når man endelig kommer litt ordentlig i gang med treningen så ender man opp sykemeldt med bevegelsesforbud i to måned, arrgh, ikke rart det går tregt. Men, i morges, viste endelig vekten 200g under grensen for 30 BMI for meg. Yaay! Ikke lenger innen kategorien fedme, nå er jeg "bare" overvektig. Det utgjør noe sånt som 15kg ned fra mitt tyngste. Fint med delmålene! Neste mål blir jo normalvektig og BMI under 25. Innen høsten kanskje. 6
Zakuro Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Må bare dele min lille gledesnyhet litt her. Syns det er så ufattelig vanskelig å gå ned i vekt og det går så utrolig sakte, og når man endelig kommer litt ordentlig i gang med treningen så ender man opp sykemeldt med bevegelsesforbud i to måned, arrgh, ikke rart det går tregt. Men, i morges, viste endelig vekten 200g under grensen for 30 BMI for meg. Yaay! Ikke lenger innen kategorien fedme, nå er jeg "bare" overvektig. Det utgjør noe sånt som 15kg ned fra mitt tyngste. Fint med delmålene! Neste mål blir jo normalvektig og BMI under 25. Innen høsten kanskje. Gratulerer!:D 15 kilo er jo en prestasjon i seg selv:) Selv om det går sakte, så får du trøste deg med at sjansen for at du går opp igjen er mindre enn om du hadde gått raskt ned:) Stå på!
Pysa Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Kjempebra gjort! Gratulerer! Og takk for inspirasjonen!
Gjest Solsmil Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 gratulerer :hoppendeglad: "bare" overvektig er mye bedre enn 15 kg innenfor fedme
Gjest strykebrett Skrevet 25. mars 2012 #11 Skrevet 25. mars 2012 Wow, gå ned ca 15 kilo er jo massevis! Du er flink!!
Rainbow Skrevet 25. mars 2012 #15 Skrevet 25. mars 2012 Gratulerer!! Du er kjempeflink! :-) En skikkelig bra prestasjon!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå