Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke adgangskort, noen som vet om det er noen lesesaler åpent på Blindern i helgene, også på kveldstid? Feks SV eller UB?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har adgangskort er ikke mulighetene så mange. Bibliotekene holder åpent til kl20 man-tors, der er det leseplasser og fritt frem for alle å sette seg. Hovedbiblioteket er i tillegg åpent noen timer på lørdags formiddag. Etterhvert som eksamenstid nærmer seg utvider de åpningstidene sine.

Skrevet

Men de ulike byggene har jo lesesaler uten bibliotektilknytning, jeg mener at de tidligere har hatt åpent i helgene.

AnonymBruker
Skrevet

De har helgeåpent siste tiden før eksamen, men da er det smekkfullt der, bla fordi de holder en del eksamener der også.

AnonymBruker
Skrevet

Men de ulike byggene har jo lesesaler uten bibliotektilknytning, jeg mener at de tidligere har hatt åpent i helgene.

Masterleseplassene har jo åpent til midnatt, tror jeg, men du kommer nok ikke så langt hvis du ikke har adgangskort.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har de, men hvorfor har du ikke adgangskort?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har de, men hvorfor har du ikke adgangskort?

Det er vel ikke sikkert hun er masterstudent da..

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke sikkert hun er masterstudent da..

Alle med studierett har adgangskort på mitt fakultet.

AnonymBruker
Skrevet

Alle med studierett har adgangskort på mitt fakultet.

På mitt fakultet har vi adgangkort men det gir oss fortsatt ikke adgang i helgene eller tilgang til lesesalene på kveldene, før man er blitt 2. avdelingsstudent.

Skrevet

Når det nærmer seg eksamenstid er biblioteket på HF åpent. Det er ikke så lang åpningstid, og kafeen er stengt, men det er noe à la 10-18. Det kreves ikke adgangskort, og det er slettes ikke fullt. Jeg pleide å lese hver søndag i mai og jeg kunne som regel telle de som kom før 12 på mine hender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...