Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flaut spørsmål, kanskje, da "alle" jeg kjenner jhar jobbet via slike. Jeg har aldri hatt problemer med å skaffe meg jobb på egen hånd, men det ser ut til å drøye litt denne gangen og jeg må nesten ha penger i kassa.

Så? Stikker innom med cv, sendes på mail?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*dytt*

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

På omtrent alle vikarbyråers nettside kan du registrere deg, og legge ved CV'n din.

Hvis du vil ha mer direkte kontakt er det jo bare å ringe.

Skrevet

Du kan stikke innom hvis du vil kontakte dem direkte og prate med noen der. :skravle: Ha med CV, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst vil jeg anbefale deg å registrere deg på hjemmesidene deres. Ikke gå etter bare de store byråene, men også se etter de mindre. Da jeg registrerte meg hos et relativt ukjent vikarbyrå ringte de meg etter 3 dager og tilbydde meg jobb :)

Min erfaring er at de fleste tar kontakt via mail eller telefon etter hvert, men at det drøyer litt. Jeg ville derfor ha sendt mail eller ringt for å avtale et møte. Du kan sikkert møte opp på kontoret med en CV i hånda, men husk at det ikke er sikkert noen har tid til å snakke med deg akkurat da og at det kan bli en bomtur. Det er også lurt å se seg ut typiske jobber de legger ut på hjemmesidene sine og si hva som er aktuelt og uaktuelt for din del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...