AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Jeg ser stadig jenter med løshår. Ja, det heter faktisk løshår på norsk. Uten unntak ser det tørt ut, det ser ikke sunt ut og det ser uekte ut. Hva er poenget med å bruke titusenvis av kroner på noe som ikke ser bra ut uansett? Kom ikke med argumenter om å ta vare på dem osv, de ser uansett ikke bra ut sammenlignet med hår som sitter fast på hodet av seg selv. Noen med løshår som vil forklare? 8
La Guapa Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Jeg ser stadig jenter med løshår. Ja, det heter faktisk løshår på norsk. Uten unntak ser det tørt ut, det ser ikke sunt ut og det ser uekte ut. Hva er poenget med å bruke titusenvis av kroner på noe som ikke ser bra ut uansett? Kom ikke med argumenter om å ta vare på dem osv, de ser uansett ikke bra ut sammenlignet med hår som sitter fast på hodet av seg selv. Noen med løshår som vil forklare? Da har du sett dårlig løshår Mitt ser du ikke 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 det er flere med eget grodd hår som ikke ser spesielt bra ut. kan være både tørt å flisette... når jeg har hatt løshår så har jeg hatt veldig så fint å glatt hår og man kunne heller ikke se at jeg hadde det;P 1
Gjest Elihol Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har faktisk sett løshår som ser pent ut, og har ikke lagt merke til at det er løshår. Skulle selv gjerne hatt det, fordi jeg har veldig tynt hår, men av nettopp denne grunnen vil det ikke bli pent med løshår heller (for lite hår å dekke til 'over' klipsene eller flettene). Ellers synes jeg det virker slitsomt, for de som bruker ekte hår - som også er det fineste og dyreste, må vel bytte ut det hver 3. måned eller noe slikt. Da blir det fort dyrt i lengden.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Da har du sett dårlig løshår Mitt ser du ikke Jo, jeg ser det selv om du tror det ser langt og fint ut. Dere med løshår synes å innbille dere at vi andre mangler øyne. Men hvorfor bruker du så mye penger på løshår?? Hvis man ikke har tykt hår fra naturens side, kjipt! Det ser ikke noe bedre ut med en halvparykk på hodet. 16
FoxyFish Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Da har du sett dårlig løshår Mitt ser du ikke Enig i dette! De gode løsningene er jo tross alt usynlige - også for TS. 2
Gjest Indra Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 når jeg har hatt løshår så har jeg hatt veldig så fint å glatt hår og man kunne heller ikke se at jeg hadde det;P Det er det du tror. 13
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har faktisk sett løshår som ser pent ut, og har ikke lagt merke til at det er løshår. Skulle selv gjerne hatt det, fordi jeg har veldig tynt hår, men av nettopp denne grunnen vil det ikke bli pent med løshår heller (for lite hår å dekke til 'over' klipsene eller flettene). Ellers synes jeg det virker slitsomt, for de som bruker ekte hår - som også er det fineste og dyreste, må vel bytte ut det hver 3. måned eller noe slikt. Da blir det fort dyrt i lengden. Dyrt og unødvendig. Man ser jo godt at det er fake. 3
FoxyFish Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 (endret) Denne debatten vil aldri føre noe sted, når motstanderne nekter å innse at det er mulig å gjøre dette subtilt, delikat og usynlig. Da kan tråden like gjerne legges død med det samme. Endret 24. mars 2012 av FoxyFish 13
Gjest Indra Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 Denne debatten vil aldri føre noe sted, når motstanderne nekter å innse at det er mulig å gjøre dette subtilt, delikat og usynlig. Da kan tråden like gjerne legges død med det samme. Jeg er enig med TS. Jeg har tilgode å se noen med løshår hvor det ser bra ut fra alle vinkler uten at det er proft stylet. Det kan se greit ut, men aldri særlig fint og ekte ut. Man ser jo at det er påsatt, uansett om det er klipsløsning eller permanent teip. 6
FoxyFish Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 Jeg er enig med TS. Jeg har tilgode å se noen med løshår hvor det ser bra ut fra alle vinkler uten at det er proft stylet. Det kan se greit ut, men aldri særlig fint og ekte ut. Man ser jo at det er påsatt, uansett om det er klipsløsning eller permanent teip. Det er jo hele poenget! De du har sett har du sett fordi det ikke er gjort en god nok jobb! De du ikke har sett har du, nettopp, ikke sett og ikke hatt noen forutsetning til å se. 9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 Dyrt og unødvendig. Man ser jo godt at det er fake. Jeg har hairextenstion, og det ser ikke fake ut... det kommer faktisk an på om du er flink å stelle det, som helt vanlig hår... bruker hårkurer.De fleste som får høre at jeg har det, tror meg ikke, for det ser faktisk helt naturlig ut. Og for å svare på spørsmålet så har jeg det i fordi jeg sparer til langt hår, og føler meg ikke vel uten langt hår.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #13 Skrevet 24. mars 2012 Jo, jeg ser det selv om du tror det ser langt og fint ut. Dere med løshår synes å innbille dere at vi andre mangler øyne. Men hvorfor bruker du så mye penger på løshår?? Hvis man ikke har tykt hår fra naturens side, kjipt! Det ser ikke noe bedre ut med en halvparykk på hodet. dårlig løshår ser man lang vei, bra løshår ser man kun om det er dårlig festa eller dårlig vedlikeholdt. bra løshår er nesten alltid mer glansfullt enn håret til en gjennomsnittsnormann. det er fryktelig mye dårlig hår ute å går, det som er bra ser man ikke.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #14 Skrevet 24. mars 2012 Jeg er enig med TS. Jeg har tilgode å se noen med løshår hvor det ser bra ut fra alle vinkler uten at det er proft stylet. Det kan se greit ut, men aldri særlig fint og ekte ut. Man ser jo at det er påsatt, uansett om det er klipsløsning eller permanent teip. Man kan faktisk klarer å style håret sitt selv, og faktisk se bra ut med løshår. kanskje det er mange som ikke ser bra ut, men det finnes faktisk unntak. Og igjen ja noen overdriver og klipper ikke til håret sitt til sitt eget, men har det bare langt og man kan ja se det. Men de fleste som velger å ta løshår, og bruker penger på det, vil jo at det skal se naturlig ut og bra ut!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #15 Skrevet 24. mars 2012 Det er det du tror. det er ikke bare det jeg tror..det er det jeg vet!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #16 Skrevet 24. mars 2012 jeg lurer på siden det står "norske jenter med løshår".. se de svenske bedre ut? danske? engelske? 6
Gjest Purelove Skrevet 24. mars 2012 #17 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har langt mørkt hår, håper ikke du tror at det er løshår når du ser meg:P kan hende at de jentene har ekte hår da, hva vet du? 2
Gjest Indra Skrevet 24. mars 2012 #18 Skrevet 24. mars 2012 Det er jo hele poenget! De du har sett har du sett fordi det ikke er gjort en god nok jobb! De du ikke har sett har du, nettopp, ikke sett og ikke hatt noen forutsetning til å se. Jo, jeg ser det alltid, selv når det er gjort på den beste måten. Det vises jo. 4
FoxyFish Skrevet 24. mars 2012 #19 Skrevet 24. mars 2012 Jo, jeg ser det alltid, selv når det er gjort på den beste måten. Det vises jo. Når det vises er det ikke gjort bra, eller vedlikeholdt godt nok. 3
Gjest Indra Skrevet 24. mars 2012 #20 Skrevet 24. mars 2012 Det må du gjerne hevde, men jeg mener man må være rimelig nærsynt for å overse når noen har extentions. Har sett folk komme rett fra frisøren (en av de med godt rykte, mind you) og det så allikevel ikke så pent ut at jeg ville ha lagt tusenvis av kroner i noe slikt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå