Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lett i forumet og på Google men finner egentlig ikke noen svar. Er der kremer som er gode eller er det kun laser som funker? Håper noen har erfaringer å dele :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Decleor Aroma White C+ Recovery Brightening Night Cream har jeg lest mange har hatt god erfaring med. Den jevner ut huden og lysner røde merker. Har nettop bestilt den selv :)

Skrevet

De røde merkene forsvinner med årene, ihvertfall de fra overfladiske kviser. Jeg har ikke aknehud så vet ikke om det er værre da.

Skrevet

Det går vekk av seg selv, men kan ta 2 år om du er uheldig. Hos meg har det tatt 1 år, men da hadde jeg et stort utbrudd før de røde merkene.. Har prøvd sitron, silikon gel, og aloe vera, det hjalp ikke. Så jeg lot tiden ta seg av det.

AnonymBruker
Skrevet

Har lett i forumet og på Google men finner egentlig ikke noen svar. Er der kremer som er gode eller er det kun laser som funker? Håper noen har erfaringer å dele :)

Rent uraffinert sheasmør er veldig bra mot arr, men vær tålmodig. Se denne linken til litt info jeg fant om sheasmør her!

Skrevet

Okei, takker for svar! Kan den Decleorkremen brukes under en roaccutankur mon tro? Og det sheabutteret så flott ut, men siden jeg så lett får kviser av ting som tetter til huden tror jeg ikke jeg tørr å prøve den.

AnonymBruker
Skrevet

Okei, takker for svar! Kan den Decleorkremen brukes under en roaccutankur mon tro? Og det sheabutteret så flott ut, men siden jeg så lett får kviser av ting som tetter til huden tror jeg ikke jeg tørr å prøve den.

Sheasmør tetter ikke porene, men kan kanskje være too much... Men husk at det også er inflamasjonshemmende og antiseptisk, jeg ville ha prøvd det over en periode hvertfall og sett. Ville heller vært forsiktig med andre sterke ting som kan gjøre problemet enda verre. Ren arganolje er også en god ting for regenerering og heling av huden, passer også fet hud. Du kan lese mer på linken jeg oppgav over :)

Lykke til!

Skrevet

Decleor Aroma White C+ Recovery Brightening Night Cream har jeg lest mange har hatt god erfaring med. Den jevner ut huden og lysner røde merker. Har nettop bestilt den selv :)

Kan denne tas samtidig som Isotretinoin- kur?

Detsamme lurer jeg på vedr den MD renewal serumet som en annen tipset om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...