Babyface Skrevet 24. mai 2002 #1 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg synes det var moro med kronprinsbryllupet i fjor og satt klistret til tv'en hele dagen. Synes derfor det blir litt antiklimaks med prinsessebryllupet i dag... Hva synes dere?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avenodite Skrevet 24. mai 2002 #2 Del Skrevet 24. mai 2002 Synes det er helt topp med prinsessebryllupet. Har sansen for Märtha. Synes det er helt tragisk at jeg skal på jobb i kveld, og ikke får sett bryllupet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. mai 2002 #3 Del Skrevet 24. mai 2002 Med fare for å gjenta meg selv; På tide vi får henne gift nu slik at vi slipper denne renningen igjennom Europa etter stallgutter og gifte mannfolk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. mai 2002 #4 Del Skrevet 24. mai 2002 Æ glær mæ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. mai 2002 #5 Del Skrevet 24. mai 2002 Å se på temning er noe alle liker. Det er noe av det morsomste vi vet å se på alle mulige slags underkastelse. Det er derfor det er så mange som stimler sammen for å se et kongeinntog.... Victor Hugo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 24. mai 2002 #6 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg skal også på jobb i kveld, men jeg skal ta det opp på video:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2002 #7 Del Skrevet 24. mai 2002 Når jeg er ferdig på jobb i dag skal jeg ta med god mat fra delikatessen og dermed er det rett hjem for å se på Bryllupet. Gleder meg til å se Märthas kjole. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 24. mai 2002 #8 Del Skrevet 24. mai 2002 Sier som Milla; Gleder meg til å se Märthas kjole! Og jeg håper hun er mer oppfinnsom og original enn Mette Marit i så måte. _________________ ------------ Frøken Dings1212[ Dette Innlegg er endret av: Frøken Dings den 2002-05-24 14:44 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. mai 2002 #9 Del Skrevet 24. mai 2002 Martha vil ikke engang bruke Behn navnet. Sikkert riktig i disse likestillingsdager. Min eneste kobling til denne Marta må være at jeg hadde min første våte drøm, husker det ennå, elleve år gammel guttepjokk fra før han visste hva kvinnelist hva for noe. Det var dengang Waco hadde kvinneoppfattningen fra gamle Cupidoblader jeg hadde funnet i naboens søplekasse. I de etterfølgende år ble kvinnersynet mer bevisst, fra den sosiopatiske klasseforstandersken, ei skikkelig megge av et hespetre, til de dustejentene som bare ville sitte bakpå store gutters mopeder. Disse usikkelige småpiker valgte sitt offer bevisst. Alle små notislapper som ble lagt igjen på pulten min "tina spør på deg", til nattlige telefoner som alltid var "bøllering" fra venninnepar som stønnet i en eneste hensikt, å gjøre katastrofen komplett for en stakkars gutt. Erstatning burde jeg fått... erstatning for tort og svie. Hvem sier at sextrakkasering bare går en vei, kvinner elsker jo å håne, de ivrer av lyst når dem mobber med seksualiten sin. Vi må prøve å forstå historien, det er ikke uten grunn at fristejenter ble brent på bålet. Den gleden jeg ser i blikket i rampejenter minner om djevelsk skadefryd. Sjeldent kan man se en prektig jente more seg så mye. Jenter om natten er de farligste jentene, man skulle tro dem krøp opp av kumlokk, trikse og lure, for å krype ned til helvete når dagen demrer med sitt morgengry. Dette skallet mange damer har, synes vekk når jentungene flytter fra sitt vante miljø. Når man forandrer omgivelsene forandres samtidig personligheten. Det har vi alle sett på danskebåten og Mallorca. Dette "ryktet" mange jenter er så opptatt av er et skalkeskjul funnet opp av kvinner. Dette gigantiske nett av prat er lurejenters triks for å ikke ta ansvar for provikasjonene sine. Si ifra dersom dere ikke forstår hva jeg snakker om. Dette er psykisk terror på høyt nivå. Jeg har mange ganger hørt at kvinner er gale, først nå forstår jeg hva det betyr.... Waco Nå sporet jeg helt av her, for å minne våre leserinner om hvor irriterende det er hver gang dere sporer debatten heeeeeeelt ut av ledd. (ps, det er derfor det også er så vanskelig for dere i samfunnet og bli tatt seriøst, Wacos stalltips) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2002 #10 Del Skrevet 24. mai 2002 Hva i all verden har dette psyko-vissvasset med Prinsessebryllupet å gjøre? Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. mai 2002 #11 Del Skrevet 24. mai 2002 Milla, nå er det ikke alle som har nakenpostere av Carli Hagen og røkke på veggen, men la meg senke meg ned til ditt nivå, ok la oss diskutere prinsessen... Ikke engang Behn navnet vil hun bruke....Han er et klart offer..selv om han er medskyldig. Stakkaren forstår jo ikke hva han går til...Flink til å vaskre kopper skulle han være sa de. Det kan trenges....Tenk å overta ei som har hatt egen guvernante....Tjenere Hoffnarr og stadig skiftende "stallkarer"......Ari hadde også et liberalt syn på utroskap.... Noen sier damen er søøt...og noen nevner vakker også..... Ja ja...Lubben vil jeg si...Syntes alltid synd på million hestene hennes jeg...Tenk å måtte hoppe over de høye hindrene med denne overvektige prinsessa....alltid i uttakt med hesten..Sikkert en lettelse for det arme dyret hvergang hun falt av....Hvor var dyrebeskyttelsen da...... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 24. mai 2002 #12 Del Skrevet 24. mai 2002 Hvis du hadde fulgt litt med, hadde du visst at det var pappa Harald som bestemte at Märtha ikke skulle hete "Fru Behn". Prinsessa selv ville gjerne hete det, hun. Forøvrig er hun ikke verken lubben eller overvektig, og hun stråler nå på en måte som gjør at jeg må like Ari selv om jeg egentlig ikke gjør det. Du er nok ikke den eneste unggutten som har hatt våte drømmer om henne, har hørt den der før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 24. mai 2002 #13 Del Skrevet 24. mai 2002 Helt enig altså Waco; Ari Behn er et offer som ikke greier å passe seg for den farlige prinsessen. Det er bra du ordner opp for alle bedratte og rundlurte menn i Norge, de fleste er jo helt ute av stand til å utrykke seg selv..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2002 #14 Del Skrevet 24. mai 2002 Ja, særlig Ari. Stakkars svake mann Milla (som har spist middag med Ari høsten 1999 sammen med noen kolleger/venner og han var super-sympatisk)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 24. mai 2002 #15 Del Skrevet 24. mai 2002 Erra gått til alters nå?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 24. mai 2002 #16 Del Skrevet 24. mai 2002 17 minutter igjen, sier dagbladet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 24. mai 2002 #17 Del Skrevet 24. mai 2002 på tv2?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. mai 2002 #18 Del Skrevet 24. mai 2002 ringte mamma nå...midt under brylluppet, hu var jammen stressa....uff, alle damer blir jo helt på trynet pga ektemål, men at 50 % skiller seg ser ut til å være glemt idag. Waco *som bare betrakter galskapen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 24. mai 2002 #19 Del Skrevet 24. mai 2002 And they're off!! Gutta her på jobben tyner meg for at jeg ser på... Men dette er (forhåpentligvis) en engangshendelse! Jeg synes det er fint, jeg. Romantisk og litt klissete. Kanskje litt mye av det gode innimellom, men det er koselig! Kjolen er dødslekker! Syntes Mette-Marit sin var lekker i fjor også, men denne kjolen er enda hakket mer prinsessete. Enkel, men mye detaljer og egentlig en oppfølging av det Märtha hadde på seg i kronprinsbryllupet. Det eneste som kan dempe et bra inntrykk er hvis Ari holder sin mest svulstige, pompøse og plumpe tale til dags dato. Det *er* en viss sjanse for at han kommer til å gjøre det. Ja, ja, resten ser bra ut i hvertfall. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 24. mai 2002 #20 Del Skrevet 24. mai 2002 Ari er jo bare verdens glatteste lille sjarmklump Synes de er søte jeg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå