ini Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har fått en slik en søt liten iPod nano som jeg lot ligge til lading i ca 10 timer, før jeg prøvde å skru den på. Har vært gjennom alt iTunes vil at den skal gjennom, men jeg får fortsatt ikke slått den på. Prøvde resetting (av/påknappen og skru-ned-lyd-knappen i 8 sekunder, men det skjer overhodet ingenting. Skjermen er like svart. Har også prøvd å koble til iTunes og resette den, og i følge iTunes var det i orden, men det skjer jo overhodet ingenting. Denne har aldri vært brukt før, og jeg skjønner ikke helt hvorfor den ikke virker - har aldri hatt noe sånt trøbbel med noen andre av mine elskede epler før. Noen formening om hva jeg gjør galt? Høres dette ut som en brukerfeil, eller har jeg rett og slett vært skikkelig uheldig og sannsynligvis fått en defekt ipod?
Wonders Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 (endret) Dobbelpost Endret 24. mars 2012 av Wonders
Wonders Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Det kan hende den er DOA. - dead at arrival, gå til en ipodbutikk m den, enten 4 etg oslo city eller eplehuset 1
ini Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2012 Vi har ikke sånt her (jeg bor i utlandet), men det er vel ikke noe problem å gå tilbake til der er kjøpt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå