Gå til innhold

Uregelmessige blødninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

:o That's my, yes... Jeg som har hatt menstruasjon etter klokka. Hva skjer? Siste mens dag var 1 el. 2 januar. Jeg skulle vel egentlig hatt eggløsning nå og ikke blødning. Men jeg har alle symptomene smerter, kviser, litt hoven(litt mer en vanlig ja :blunke:) i kroppen.

Hva kan være årsaken til at jeg får mensen nå? Kan jo si at jeg er helt på tomgang etter 14 dagers syke historie me and my kids. Jeg er ganske pumpa.

Grrrrrrrr.... blir så forbanna!!!!!!!! Jeg skulle jo ikke hatt mensen nå men om 14 dager.

Noen tips! Pleeeeeeeeease!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i gjengen :roll:

Jeg vet aldri når jeg får mensen, men det kan være 2 ukers mellomrom eller 6 uker.. Skaperen burde ha funnet på noe bedre enn livmor.

Skrevet

Da har du det slik som jeg hadde det i høst. HAdde et par-tre mnd med mens nesten vher 14. dag. Til slutt gikk jeg til lege og fikk det undersøkt. Fikk tatt blodprøver og andre tester, men ingen viste noe galt.

Legen sa at hun heller ikke regna med at det var noe galt, men spurte om jeg hadde det ekstra travelt eller var spesielt stressa. Noe jeg kunne bekrefte akkurat på det tidspunktet. Hun fortalte da at forandringer i tilværelsen lett påvirker syklusen uten at det er noe galt. Faktisk kan det å gå fra en lang og rolig ferie til en travel jobbsituasjon være nok.

Hos meg var det nok en kombinasjon av stress og redsel for at det kunne være noe galt. Etter at jeg hadde vært hos legen og nå vet at alt er i orden, så er alt tilbake til normalen.

Dersom uregelmessigehetene fortsetter ville jeg oppsøkt lege, bare for å utelukke noe galt. Men det kan jo hende at det er stress i forbindelse med at du har hatt syke unger som er årsaken.

Skrevet

Takk for svar. Først ble jeg forbanna, nå er jeg egentlig litt redd... Det fosser jo.. Har ringt idag, og da ble jeg spurt om jeg kanskje trodde jeg hadde vært gravid... Jeg tror ikke det....

Nå har jeg spiral og har fått time for å sjekke at den sitter som den skal. Og det kan hende som Redhead skrev at det er pga stress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...