Envy Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Er det virkelig ingen som har startet en tippeligatråd her inne? Vet det er mange av dere som er sammen med fotballidioter som har et intenst hat mot hele opplegget, men dere kan jo bare unngå hele tråden Dere andre, hva tror dere om sesongåpningen? Jeg har trua på MFK! 1
Bjørn82 Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Er det virkelig ingen som har startet en tippeligatråd her inne? Vet det er mange av dere som er sammen med fotballidioter som har et intenst hat mot hele opplegget, men dere kan jo bare unngå hele tråden Dere andre, hva tror dere om sesongåpningen? Jeg har trua på MFK! Håper RBK. 5
Gjest Søgni Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har trua på MFK! Det har jeg også, men ikke basert på akkurat denne kampen, om jeg skal være ærlig
Envy Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2012 Det har jeg også, men ikke basert på akkurat denne kampen, om jeg skal være ærlig Var treg åpning ja, men syns det begynte å ligne på noe i andre omgang! Jeg hadde hatt trua uavhengig av utfallet av denne kampen. Men godt å starte med en 3-poenger uansett da! Nå er jeg forøvrig spent på LSK kampen i morgen. Skal ut så får den ikke med meg, men håper på vegne av alle mine kanarivenner på en god start
Envy Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2012 RBK tar seieren i år, sannelig på tide:) neinei, mfk har blod på tann fra i fjord
Paw Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Den kom uten kontekst. Altså jeg håper Rosenborg tar gullet. For 23.gang :D 1
kaffemor Skrevet 25. mars 2012 #10 Skrevet 25. mars 2012 Jeg håper Vålerenga tar gullet, men tror det blir Molde. Ellers synes jeg det hadde vært gøy med gull til en underdog. Kjedelig hvis RBK vinner. 2
Sophia Skrevet 25. mars 2012 #12 Skrevet 25. mars 2012 Håper også på Vålerenga, men hvis det skal bli gull, må det spilles betraktelig bedre enn det det ble gjort i kveld! 1
OhMickey Skrevet 25. mars 2012 #13 Skrevet 25. mars 2012 Heie på gutan, TIL kommer til å vinne årets gull 1
Gjest Jim Jones Skrevet 29. mars 2012 #15 Skrevet 29. mars 2012 Jeg driter i hvem som vinner bare det rasshølusympatiskesvindellaget fra bartebyen rykker ned, går konkurs og forsvinner til helvete vekk fra jordens overfalte. Mer usypatsike rasshøl en den klubben der skal en lete LENGE etter! Til og med Zlatan fremstår som en jovial Mor Theresa i forhold. 5
Paw Skrevet 29. mars 2012 #16 Skrevet 29. mars 2012 Jeg driter i hvem som vinner bare det rasshølusympatiskesvindellaget fra bartebyen rykker ned, går konkurs og forsvinner til helvete vekk fra jordens overfalte. Mer usypatsike rasshøl en den klubben der skal en lete LENGE etter! Til og med Zlatan fremstår som en jovial Mor Theresa i forhold. Wow noen som er bitter.. 5
Gjest Jim Jones Skrevet 29. mars 2012 #18 Skrevet 29. mars 2012 Wow noen som er bitter.. Eventuelt er født med integritet og rettferdighetssans? 2
Fanteria Skrevet 29. mars 2012 #19 Skrevet 29. mars 2012 Rosenborg her også. Var godt å se at de faktisk spilte fotball mot Brann. Men noe dårlig pasningsspill. Fjorårets sesong var ikke det helt store. Og jeg skjønner virkelig ikke dette hatet mot Rosenborg. De er da vitterlig ikke ene og alene på topp lenger.
Fanteria Skrevet 29. mars 2012 #20 Skrevet 29. mars 2012 Eventuelt er født med integritet og rettferdighetssans? Utdyp gjerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå