Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig ingen som har startet en tippeligatråd her inne?

Vet det er mange av dere som er sammen med fotballidioter som har et intenst hat mot hele opplegget, men dere kan jo bare unngå hele tråden ;)

Dere andre, hva tror dere om sesongåpningen?

Jeg har trua på MFK! :strix:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig ingen som har startet en tippeligatråd her inne?

Vet det er mange av dere som er sammen med fotballidioter som har et intenst hat mot hele opplegget, men dere kan jo bare unngå hele tråden ;)

Dere andre, hva tror dere om sesongåpningen?

Håper RBK.

• Liker 5
Skrevet

Håper RBK.

Jeg også :)

• Liker 1
Gjest Søgni
Skrevet

Det har jeg også, men ikke basert på akkurat denne kampen, om jeg skal være ærlig :)

Skrevet

RBK tar seieren i år, sannelig på tide:)

• Liker 3
Skrevet

Det har jeg også, men ikke basert på akkurat denne kampen, om jeg skal være ærlig :)

Var treg åpning ja, men syns det begynte å ligne på noe i andre omgang! :jepp: Jeg hadde hatt trua uavhengig av utfallet av denne kampen. Men godt å starte med en 3-poenger uansett da!

:popcorn:

Nå er jeg forøvrig spent på LSK kampen i morgen. Skal ut så får den ikke med meg, men håper på vegne av alle mine kanarivenner på en god start :)

Skrevet

RBK tar seieren i år, sannelig på tide:)

neinei, mfk har blod på tann fra i fjord ;)

Skrevet

Den kom uten kontekst. Altså jeg håper Rosenborg tar gullet. For 23.gang :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper Vålerenga tar gullet, men tror det blir Molde. Ellers synes jeg det hadde vært gøy med gull til en underdog. Kjedelig hvis RBK vinner.

• Liker 2
Skrevet

Håper også på Vålerenga, men hvis det skal bli gull, må det spilles betraktelig bedre enn det det ble gjort i kveld!

• Liker 1
Skrevet

Heie på gutan, TIL kommer til å vinne årets gull :goodbye:

• Liker 1
Gjest Jim Jones
Skrevet

Jeg driter i hvem som vinner bare det rasshølusympatiskesvindellaget fra bartebyen rykker ned, går konkurs og forsvinner til helvete vekk fra jordens overfalte. Mer usypatsike rasshøl en den klubben der skal en lete LENGE etter! Til og med Zlatan fremstår som en jovial Mor Theresa i forhold.

• Liker 5
Skrevet

Jeg driter i hvem som vinner bare det rasshølusympatiskesvindellaget fra bartebyen rykker ned, går konkurs og forsvinner til helvete vekk fra jordens overfalte. Mer usypatsike rasshøl en den klubben der skal en lete LENGE etter! Til og med Zlatan fremstår som en jovial Mor Theresa i forhold.

Wow noen som er bitter..

• Liker 5
Gjest Jim Jones
Skrevet

Wow noen som er bitter..

Eventuelt er født med integritet og rettferdighetssans?

• Liker 2
Skrevet

Rosenborg her også. Var godt å se at de faktisk spilte fotball mot Brann. Men noe dårlig pasningsspill.

Fjorårets sesong var ikke det helt store. Og jeg skjønner virkelig ikke dette hatet mot Rosenborg. De er da vitterlig ikke ene og alene på topp lenger.

Skrevet

Eventuelt er født med integritet og rettferdighetssans?

Utdyp gjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...