Kråkesaks Skrevet 24. mars 2012 #41 Skrevet 24. mars 2012 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Kråkesaks, moderator.
Gjest Badabing Skrevet 24. mars 2012 #42 Skrevet 24. mars 2012 Jeg synes det å samle på ting er en merkelig egenskap som jeg ikke forstår. Er dette stort sett en mannegreie? Eksen min samlet på dvd'er, pappa samlet på gamle leker og kjæresten samler på verktøy. Det virker altså helt normalt å samle på ting, men jeg synes det er litt barnslig og kleint om han maser på folk om å få kulepenner. Men det at han samler i seg selv er jo greit nok..
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #43 Skrevet 24. mars 2012 Synes jeg ser dere damer kaste dere over en mann på et nettdatingsted som skriver at han har som hobby å samle på kulepenner. kansje ikke den første hobbyen jeg hadde valgt hos en potensiell partner...men alikevel ikke det værste jeg kan tenke meg;p
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #44 Skrevet 24. mars 2012 kansje ikke den første hobbyen jeg hadde valgt hos en potensiell partner...men alikevel ikke det værste jeg kan tenke meg;p jeg kan forresten nevne en mann jeg kjente en gang i tiden...(voksen mann) han samlet på care bears...litt sært da hele soverommet hans var fylt med disse.hadde hylle på hylle og i senga var de..over alt! det er avskrekkende hobby det!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #45 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har møtt en veldig hyggelig og flott mann som jeg trives god sammen med. Han er i 30-årene. Fin å se på, fast jobb og ikke noe tull med ham. Han har en hobby, og den går ut på å samle på forskjellige kulepenner. Jeg synes det er en litt teit hobby og han spør alle han kommer i kontakt med om de har kulepenner han kan få. Han averterer i ukeblader også. Det er jo bedre enn å være opphengt på dataspill, men det er noe litt gammeldags over det. Han har det helt vanlig hjemme og har pennene i et eget lite rom (disonibelt rom). Er jeg sær som synes han er litt snål pga disse kulepennene? Hva er en skikkelig hobby for deg. Å samle penner gjøres over hele verden. Noen samler på frimerker,noen på glansbilder,og noen frimerker. Så lenge han syns det gir han noe,så er det flott. Jeg samler på knapper. Noen syns det er sært,men for meg er det fantastisk å samle flotte knapper. Hva er din hobby?
Gjest Fred Skrevet 24. mars 2012 #46 Skrevet 24. mars 2012 Må da for faen være lov å samle på kulepenner uten at det skal bety noe
Gjest snoopy_93 Skrevet 24. mars 2012 #47 Skrevet 24. mars 2012 Synes ikke det høres snålt ut. Synes nesten jeg er verre som samlet på servietter når jeg var yngre.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #48 Skrevet 24. mars 2012 Jeg kjenner en biker (sånn Harley-dude, vet dere), stor og tøff og sterk, som samler på orkideer.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #49 Skrevet 25. mars 2012 Jeg kjenner en biker (sånn Harley-dude, vet dere), stor og tøff og sterk, som samler på orkideer. awh han virket jo søt da:) røff på utsiden men samle på orkideer
belle_ Skrevet 26. mars 2012 #50 Skrevet 26. mars 2012 Lett å finne gaver til, da Haha helt fantastisk, nå lo jeg godt!
belle_ Skrevet 26. mars 2012 #51 Skrevet 26. mars 2012 Det er jo litt snålt å samle på ting, men syns ikke det skal være avgjørende for hva du ellers føler for han. Han er nok en kjempefin fyr selv om han samler på kulepenner.
Gjest lille meg Skrevet 26. mars 2012 #52 Skrevet 26. mars 2012 Folk samler på mye rart, det skal sies. Jeg hadde en gang en venninne som samlet på insekter! Ja, du leste riktig, INSEKTER! En gang fikk hun meg med på å samle veps! Jeg samlet på pokemoon figurer, da jeg var liten, så klart!
Dallandra Skrevet 26. mars 2012 #53 Skrevet 26. mars 2012 Er det bare jeg som er nysgjerrig på hva det er med de buksene?
Gjest Søgni Skrevet 26. mars 2012 #54 Skrevet 26. mars 2012 Er det bare jeg som er nysgjerrig på hva det er med de buksene? Nei, jeg lurer også.
I Grosny Skrevet 26. mars 2012 #55 Skrevet 26. mars 2012 Min kjære er kul. Min kjære er pen. Min kjære er kulepen. Mange samler på det kule og det pene. TS, jeg tror du bør samle på gutten din. Og tenke over tankemønsteret ditt. Jeg føler at du er redd for at mannen din skal dumme seg ut eller framstå litt lavstatus. Han tør å være seg selv, med sin hobby og sine gleder. Du er også en av hans gleder. Men du oppfører deg som ei veslevoksen neststørstesøster. Og det er mindre voksent enn å samle på gledelige gjenstander. Jeg synes han skal være ærlig mot sine egne ønsker og drømmer, og samle på det som gleder han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå