AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har møtt en veldig hyggelig og flott mann som jeg trives god sammen med. Han er i 30-årene. Fin å se på, fast jobb og ikke noe tull med ham. Han har en hobby, og den går ut på å samle på forskjellige kulepenner. Jeg synes det er en litt teit hobby og han spør alle han kommer i kontakt med om de har kulepenner han kan få. Han averterer i ukeblader også. Det er jo bedre enn å være opphengt på dataspill, men det er noe litt gammeldags over det. Han har det helt vanlig hjemme og har pennene i et eget lite rom (disonibelt rom). Er jeg sær som synes han er litt snål pga disse kulepennene? 1
Gjest Spinell Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 For meg er samling, uansett på hva, en helt uforståelig hobby, men jeg ville ikke avskrevet en person på grunn av det. 9
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 (endret) Snåle mennesker er ofte de mest interssante. Jeg syns han høres kul ut, jeg;) Endret 23. mars 2012 av Maria_Marihøne 10
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Og du vil aldri måtte springe huset rundt på jakt etter en penn.. :gjeiper: 14
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har møtt en veldig hyggelig og flott mann som jeg trives god sammen med. Han er i 30-årene. Fin å se på, fast jobb og ikke noe tull med ham. Han har en hobby, og den går ut på å samle på forskjellige kulepenner. Jeg synes det er en litt teit hobby og han spør alle han kommer i kontakt med om de har kulepenner han kan få. Han averterer i ukeblader også. Det er jo bedre enn å være opphengt på dataspill, men det er noe litt gammeldags over det. Han har det helt vanlig hjemme og har pennene i et eget lite rom (disonibelt rom). Er jeg sær som synes han er litt snål pga disse kulepennene? Hehe, skikkelig sært, men samtidig litt sjarmerende på en rar måte. Hvis fyren ellers er grei, så ser jeg ikke helt problemet. 7
Gjest Linaria Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 typen min er frimerkesamler! Synes bare det er kult
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 Kulepenner er jo ingenting, tar liten plass og. Min samler på My Little Pony, og har dem i alle regnbuens farger, og de har han på soverommet sitt, han tråler jevnlig Ebay for å finne en ny MLP til samlingen, tror han har over 250 stk. :-P 20
FruN Skrevet 23. mars 2012 #9 Skrevet 23. mars 2012 Pappa pleide å samle på kulepenner Han hadde de riktignok i en bøtte, men det er fordi modellbilene tok all annen plass :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #10 Skrevet 23. mars 2012 Kulepenner er jo ingenting, tar liten plass og. Min samler på My Little Pony, og har dem i alle regnbuens farger, og de har han på soverommet sitt, han tråler jevnlig Ebay for å finne en ny MLP til samlingen, tror han har over 250 stk. :-P Samler mannen din på My little pony?? Det var jo enda særere enn kulepenner! 6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #11 Skrevet 23. mars 2012 Noen som har menn som samler på Barbie-dukker her, eller? 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #12 Skrevet 23. mars 2012 kulepenner er ikke det verste man kan samle på, det er en billig hobby. Hadde vært verre om han samlet på noe som gikk ut over deg.. som katter, stein eller tomme brusflasker 2
pinar Skrevet 23. mars 2012 #13 Skrevet 23. mars 2012 (endret) Syns det var litt søtt jeg Jeg samler på nøkkelringer.... Endret 23. mars 2012 av eplebit 1
sologsommer Skrevet 23. mars 2012 #14 Skrevet 23. mars 2012 hehe, syns det hadde vært greit hvis kjæresten samlet på kulepenner. er ikke det verste man kan samle på syns jeg
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #15 Skrevet 23. mars 2012 kulepenner er ikke det verste man kan samle på, det er en billig hobby. Hadde vært verre om han samlet på noe som gikk ut over deg.. som katter, stein eller tomme brusflasker Skjønner det, man han er litt overivrig. Når han hører om noen som f eks har vært på et seminar eller kurs så hiver han seg på telefonen og spør om de har penn fra stedet. Eller når folk har vært utenlands, da er han ikke til å styre. Møter omternt opp på flyplassen for å få penner. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #16 Skrevet 23. mars 2012 Mitt inntrykk er at de fleste mannfolk har en rar greie med et eller annet...kulepenner var sært og litt søtt syns jeg:D Verre om han hadde samla på truser og sånt syns jeg hahahhaha! Min samler på alt av synther, elektroniske trommedingser og sånt. Har et eget rom til det hvor det hersker pinlig orden og nøyaktighet. Et lite museum;D Han spiller mye på de og da. Bare koselig det, selv om jeg ikke fatter hva han styrer på med:P 2
LongKissGodnight Skrevet 23. mars 2012 #17 Skrevet 23. mars 2012 hehe, syns det hadde vært greit hvis kjæresten samlet på kulepenner. er ikke det verste man kan samle på syns jeg signerer denne.
Gjest Survival Skrevet 23. mars 2012 #18 Skrevet 23. mars 2012 Det hadde jeg ikke hatt noen problemer med. Folk samler på de rareste ting. Å samle på kulepenner var jo en fornuftig sak. Du trenger aldri irritere deg over at du ikke har noe å skrive handleliste med, du trenger ikke irritere deg over at det tar stor plass, og det er relativt billig. Naijs!
pinar Skrevet 23. mars 2012 #19 Skrevet 23. mars 2012 Skjønner det, man han er litt overivrig. Når han hører om noen som f eks har vært på et seminar eller kurs så hiver han seg på telefonen og spør om de har penn fra stedet. Eller når folk har vært utenlands, da er han ikke til å styre. Møter omternt opp på flyplassen for å få penner. Hihi jeg er nesten sånn med nøkkelringer. Typisk turist nøkkelringer er de beste :D
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #20 Skrevet 23. mars 2012 Men når han holder på å snakke om alle disse pennene (noen ganger) på fest og sånt så synes jeg han virker litt teit. Sikker bare meg da, eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå