bobbi Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Min er "Guns 'n Roses" på Roskilde... visste jo at det egentlig var "Axl with friends" , men fy f**n for en elendig konsert - aldri vært så provosert over arrogansen til en artist før...også alle pausene da - med diverse instrumentale fremføringer, som feks christina aguilera sin sang, beautiful.. Verste konserten ever...
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Raga Rockers. Ene og alene pga et vanvittig lydnivå.
Gjest Badabing Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 AC/DC på Telenor Arena. Det var den første konserten på Telenor Arena, og jeg kommer aldri til å gidde å gå på konsert der igjen samme hvem som spiller. Tomt for øl, dritvarmt og fuktig, elendig lyd osv. Ellers synes jeg Muse på Oransje på Roskilde var skikkelig dårlig. Hadde synes de var ganske bra frem til jeg hørte dem live, men syntes egentlig det var veldig skuffende. Platt. Som regel pleier man jo heller å likeband enda bedre etter å ha hørt dem live.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Madonna på Valle Hovin. Vi stod der og stampa og lurte på når det skulle begynne å skje ting, men ingen ting skjedde :gjeiper: Virkelig ingen ting. Det var noe lys og lyd lengre fremme men det var totalt uinteresant.
bobbi Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2012 Bob Dylan var faktisk også ganske dårlig, det må jeg bare innrømme ( beklager hvis jeg tråkker noen på tærne nå, har full respekt for det han har betydd for musikk historien ), men det eneste vi hørte var mumling....og alle sangene hørtes prikk like ut :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 husker ikke hva de het de som hadde konserten men eksen min som hadde arrangert...var værtfall veldig dårlig..var sånn hip hop greiern...
Infantata Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 O'hoi jeg har vært på mange konserter og festivaler de siste årene og sett mye bra (og mindre bra) live Band/artister som topper verstinglista mi er: The Black Eyed Peas - Fergies tilstedeværelse var fryktelig. Den dama fungerer ikke på en scene. De andre medlemmene i bandet klarte seg hakket bedre, men det var ikke nok til å redde konserten. M83 - jeg liker M83, men konserten på Hovefestivalen var kjedelig. The Horrors - Oppvarmingsbandet til Muse i spektrum da de spilte der sist. Horribelt. ..og en hel rekke med andre oppvarmingsband som jeg ikke husker navnet på
pinar Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 Var på en konsert med Smashing pumpkins og det var ikke bra. Og den varte, og varte og varte i evigheter..
bobbi Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2012 Var på en konsert med Smashing pumpkins og det var ikke bra. Og den varte, og varte og varte i evigheter.. He he, de har en tendens til å spille leeeeenge :gjeiper: Syns det var supert jeg da
pinar Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 He he, de har en tendens til å spille leeeeenge :gjeiper: Syns det var supert jeg da Ja men jeg tror min forkjøelelse og feber akkurat den kvelden gjorde at det ble for mye. Hovedtingen med akkurat den konserten var vel det at i stdenfor å spille de bra låtene ble det en masse plingingen på gitaren som bare varte hvor publikum datt av. Da ble konserten litt tam..
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 Var på en liten intimkonsert for et par år siden med en fyr som satt og spilte gitar med binders... Det gjorde direkte vondt i ørene å høre på, og publikum hadde store problemer med å la være å le av fyren! Tragikomisk kan man vel kalle den konserten
Pawn Hearts Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 (endret) Bob Dylan var faktisk også ganske dårlig, det må jeg bare innrømme ( beklager hvis jeg tråkker noen på tærne nå, har full respekt for det han har betydd for musikk historien ), men det eneste vi hørte var mumling....og alle sangene hørtes prikk like ut :gjeiper: Jeg hørte ham i sin tid på Kalvøya. Han reduserte alle melodiene sine til en eneste tone, og jeg kjenner meg også igjen i mumlinga du nevner. I kritikkene etterpå sto det at han hadde vært pratsom og utadvendt. Personlig syntes jeg at til og med Iggy Pop flørta mer med publikum den dagen. (Jeg husker at han, Detroits best trente junkie, sa til en jente i publikum: "You shouldn’t smoke.") EDIT: Falt ut et ord (det minste av alle: i). Endret 24. mars 2012 av Pawn Hearts 1
bobbi Skrevet 11. april 2012 Forfatter #13 Skrevet 11. april 2012 Jeg hørte ham i sin tid på Kalvøya. Han reduserte alle melodiene sine til en eneste tone, og jeg kjenner meg også igjen i mumlinga du nevner. I kritikkene etterpå sto det at han hadde vært pratsom og utadvendt. Personlig syntes jeg at til og med Iggy Pop flørta mer med publikum den dagen. (Jeg husker at han, Detroits best trente junkie, sa til en jente i publikum: "You shouldn’t smoke.") EDIT: Falt ut et ord (det minste av alle: i). Helt enig Alle sangene hans hørtes ut som "Like a rolling stone" .... Iggy er myyyye bedre live - selv om han ser ut som et skjelett med skinn på
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #14 Skrevet 11. april 2012 Backstreet Girls siste konsert på Steinkjer var en fadese.
Mermaid Blues Skrevet 15. april 2012 #15 Skrevet 15. april 2012 Grinderman på Way Out West i 08. Herregud, vi ble bare sittende og le, det var katastrofalt :gjeiper: Jeg liker Cave altså, men den konserten var bare fælfælfæl!
TheHairyToothfairy Skrevet 15. april 2012 #16 Skrevet 15. april 2012 Guns 'N' Roses, Vestlandshallen Bergen. DVS, det er jo ikke GnR lengre, det er jo faen meg Axl Rose med et elendig tribute-band. Når de ikke greier spille introen på Sweet Child of Mine rett engang, da er det på tide å ta et hint.
akrich88 Skrevet 15. april 2012 #17 Skrevet 15. april 2012 Backstreet Girls siste konsert på Steinkjer var en fadese. !!!!!
Ninus90 Skrevet 15. april 2012 #18 Skrevet 15. april 2012 Desidert verste konserten jeg har vært på var Kelis på Slottsfjellfestivalen i 2010. Det eneste vi hørte de første 10 minuttene var bass, og konserten varte i 30-45 minutter. Hun var headlineren den dagen, er jo vanlig at headlinere spiller i minst 1 time! Og som at ikke det var nok avslutta hun hele greia med å synge oppå Black Eyed Peas sin "I got a feeling"...grusomt.
Sugar&Spice Skrevet 15. april 2012 #19 Skrevet 15. april 2012 Den aller verste konserten jeg har vært på må ha vært White Lies Hove 09. Hater å si det, for jeg syns sangene deres er fengende og kule, men de sugde live!!! Ikke noe liv, ingenting... SKUFFA!
merrakall Skrevet 17. april 2012 #20 Skrevet 17. april 2012 too fare gone, hadde sikra oss gode plasser, og venta, og venta og venta, kom på til slutt, men ingenting stemte, alt var bare rart. Dro inn til byen og drakk oss fulle istede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå