AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Så reklame for Flash % Go som selges på Elkjøp osv. Se her Var rimelig dyr, så jeg ville høre om andre har erfaring, om den virker?
Lana Del Rey Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har silkn sensepil som er "storebroren" til Flash & go. Og den funker som bare det, funker best på mørke hår. Men funker veldig bra på litt lysere hårnogså
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Hvor ofte/sjeldent må man bruke denne? Jeg er aktiv svømmer og er rimelig lei av å barbere under armer, bikinilinjen og legger. TS
Lana Del Rey Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Står på bruksanvisningen at man skal bruke den hver andre uke i begynnelsen. Etter det tar man den ca en gang i måneden, og når du begynner og bli hårløs tar du bare en behandling når det begynner å gro ut igjen
Gjest Frkfreken Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Hm, nå ble jeg også frista. men er det sånn at man må kjøpe nye pærer eller noe? Eller er 1999/2999 det man må betale for all fremtid?
Gjest Frkfreken Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Ser nå at man må kjøpe patroner:/ er de dyre? og hvor lenge varer de?
Snøvott Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Ser nå at man må kjøpe patroner:/ er de dyre? og hvor lenge varer de? Tror det er snakk om disse, i såfall lønner det seg egentlig å kjøpe denne (som jeg har lyst på)
Gjest Frkfreken Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 (endret) Tror det er snakk om disse, i såfall lønner det seg egentlig å kjøpe denne (som jeg har lyst på) antar da at det er fordi den ikke har patroner;) men ouch, det var litt av en pris! ser at den har færre anmeldelser, men det er vel fordi den er såpass dyr. det lønner seg vel i lengden..så på elkjøp sine nettsider at patronene holdt til ca to ganger, og hvis man må gjøre det en gang per mnd tar det vel ca ett år før det lønner seg å kjøpe den dyreste. Så det kommer jo ann på hvor ofte man trenger behandling. Skulle ønske jeg bare vant masse penger, da skulle jeg fjernet de ekle hårene i salong.. Edit: På lefdals koster den en tusenlapp mindre:D Endret 24. mars 2012 av Frkfreken
Lana Del Rey Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Jeg trur silkn sensepil er bedre enn den til Philips. Silkn sensepil har blitt kåret som den beste hjemmelaseren flere år på rad av en rekke amerikanske blader. Hvis du googler silk'n sensepil reviews får du se hundrevis av gode anmeldelser. Jeg kikket litt på den til Philips selv, men fant flere som var fornøyd med silkn. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 Tror det er snakk om disse, i såfall lønner det seg egentlig å kjøpe denne (som jeg har lyst på) Legg merke til at den fra Lumea ikke er laget for å fjerne håret permanent, slik de andre påstår de skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 Jeg trur silkn sensepil er bedre enn den til Philips. Silkn sensepil har blitt kåret som den beste hjemmelaseren flere år på rad av en rekke amerikanske blader. Hvis du googler silk'n sensepil reviews får du se hundrevis av gode anmeldelser. Jeg kikket litt på den til Philips selv, men fant flere som var fornøyd med silkn. Men hvilken tror du er best av den Silk'n Sensepil og Flash & Go da? Ser at Flash & Go er nyere så man skulle jo tro at den er dyrere, noe den ikke er.
Lana Del Rey Skrevet 25. mars 2012 #12 Skrevet 25. mars 2012 Du får behandlet større områder med Silkn sensepil. Noe som er ett stort pluss! Er ikke veldig morsomt å "zappe" beina! Og det er en funksjon på apparatet som stopper behandlingen om du er for brun. Er mange som har fått brannskader av hjemmelaser, men Silkn sensepil lar deg ikke bruke den om du er for brun. Er vel andre ting også, men er det jeg vet hvertfall 1
Gjest Adriane Skrevet 8. juli 2012 #13 Skrevet 8. juli 2012 (endret) Du får behandlet større områder med Silkn sensepil. Noe som er ett stort pluss! Er ikke veldig morsomt å "zappe" beina! Og det er en funksjon på apparatet som stopper behandlingen om du er for brun. Er mange som har fått brannskader av hjemmelaser, men Silkn sensepil lar deg ikke bruke den om du er for brun. Er vel andre ting også, men er det jeg vet hvertfall Jeg har hentet opp denne tråden i dag, for jeg ser Lefdal har Silk'n Sensepil Flash&Go på tilbud i dag. Men det jeg blir usikker på her nå, er når du skriver at den du har (Silk'n sensepil) behandler større områder. For når jeg søker opp det produktet på Lefdal, ser det ikke ut som det har noen særlig større "laserflate" enn Flash&Go har? I tillegg koster den 1500 kroner mer. Blir veldig usikker på hva jeg eventuelt skal gå for Endret 8. juli 2012 av Adriane
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #14 Skrevet 8. juli 2012 Jeg jobber på en butikk som selger begge varianter. Begge typene kommer tilbake fordi folk prøver dem, er ikke fornøyde og så bruker angreretten. Enda vi prøver å fortelle alle at de ikke fjerner alt håret umiddelbart, at det ikke er helt permanent, at man må gjøre det en god del ganger, at det fungerer på kombinasjonen lys hud og mørkt hår og ikke på lyse blonde hår. Så hvis du ikke tror du kjøper permanent laser (det er ikke laser i det hele tatt), og hvis du har relativt lys hus og ganske så mørke hår og en dose tolmodighet, ja da funker det. Og den uten patroner (den dyreste) er definitivt billigst i lengden, skal ikke mange patronene til før du har spart inn forskjellen. Anonym poster: 48fa5638c1844d6e81cebcc400ce14ea
Gucci1 Skrevet 8. juli 2012 #15 Skrevet 8. juli 2012 Jeg jobber på en butikk som selger begge varianter. Begge typene kommer tilbake fordi folk prøver dem, er ikke fornøyde og så bruker angreretten. Enda vi prøver å fortelle alle at de ikke fjerner alt håret umiddelbart, at det ikke er helt permanent, at man må gjøre det en god del ganger, at det fungerer på kombinasjonen lys hud og mørkt hår og ikke på lyse blonde hår. Så hvis du ikke tror du kjøper permanent laser (det er ikke laser i det hele tatt), og hvis du har relativt lys hus og ganske så mørke hår og en dose tolmodighet, ja da funker det. Og den uten patroner (den dyreste) er definitivt billigst i lengden, skal ikke mange patronene til før du har spart inn forskjellen. Anonym poster: 48fa5638c1844d6e81cebcc400ce14ea Men er ikke begge typene med patroner..? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #16 Skrevet 8. juli 2012 Jeg har hentet opp denne tråden i dag, for jeg ser Lefdal har Silk'n Sensepil Flash&Go på tilbud i dag. Men det jeg blir usikker på her nå, er når du skriver at den du har (Silk'n sensepil) behandler større områder. For når jeg søker opp det produktet på Lefdal, ser det ikke ut som det har noen særlig større "laserflate" enn Flash&Go har? I tillegg koster den 1500 kroner mer. Blir veldig usikker på hva jeg eventuelt skal gå for Jeg ville gått for den dyrerste. Anonym poster: dcef30b79f3c815760fb6f4b2e601c5b
Gjest Adriane Skrevet 9. juli 2012 #17 Skrevet 9. juli 2012 Jeg jobber på en butikk som selger begge varianter. Begge typene kommer tilbake fordi folk prøver dem, er ikke fornøyde og så bruker angreretten. Enda vi prøver å fortelle alle at de ikke fjerner alt håret umiddelbart, at det ikke er helt permanent, at man må gjøre det en god del ganger, at det fungerer på kombinasjonen lys hud og mørkt hår og ikke på lyse blonde hår. Så hvis du ikke tror du kjøper permanent laser (det er ikke laser i det hele tatt), og hvis du har relativt lys hus og ganske så mørke hår og en dose tolmodighet, ja da funker det. Og den uten patroner (den dyreste) er definitivt billigst i lengden, skal ikke mange patronene til før du har spart inn forskjellen. Anonym poster: 48fa5638c1844d6e81cebcc400ce14ea Jeg vet det ikke er permanent, jeg har svært lys hud, og veldig mørke hår, og jeg forstår at det tar lang tid før man ser virkelige resultater Men... det ser jo ut som begge har patroner?! (Det står jo patroner som tilbehør også til den dyreste?) 1
Gjest Adriane Skrevet 9. juli 2012 #18 Skrevet 9. juli 2012 Men er ikke begge typene med patroner..? Det ser sånn ut for meg også
Gjest Adriane Skrevet 9. juli 2012 #19 Skrevet 9. juli 2012 Jeg ville gått for den dyrerste. Anonym poster: dcef30b79f3c815760fb6f4b2e601c5b Ok, men hvorfor? Såvidt jeg kan se trenger begge disse produktene patroner. Hva er da argumentet for å gå for den som koster mest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå