AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Del Skrevet 23. mars 2012 Vi er noen godt voksne kvinner som skal på jentetur i oktober i år. Vi ønsker opplevelser, varme og shopping. Dropper strandliv. Greit at det er rimelig fly fra Gardermoen, alternativt Torp og Rygge. Forslag til hvor vi skal dra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibi Skrevet 23. mars 2012 #2 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg var i Roma siste helga i september for noen år siden, og det var godt og varmt. Syns det er en nydelig by, som sikkert kan egne seg godt som jentetur hvis dere ikke har vært der før! Jeg var der sammen med mannen min, som ikke er så glad i shopping, så akkurat det vet jeg ikke så mye om, men massevis av opplevelser hadde vi iallefall. Og shopping er det nok mer enn nok av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Del Skrevet 23. mars 2012 Skal bringe det videre,Vibi. Jeg forslo Barcelona, men det ble visst nedstemt. Husker ikke årsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Del Skrevet 23. mars 2012 Palma! Fantastisk klima og kalles dessuten mini-Barcelona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Del Skrevet 23. mars 2012 Palma! Fantastisk klima og kalles dessuten mini-Barcelona! Palma? Jeg vet at det er Spania, men tenker du på Kanariøyene? Kunne sikkert ha googlet, men ikke i kveld. Litt hjernetom her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 23. mars 2012 #6 Del Skrevet 23. mars 2012 Palma er Mallorca, Las Palmas er Gran Canaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #7 Del Skrevet 23. mars 2012 Palma er Mallorca, Las Palmas er Gran Canaria TS her. Var som jeg ante, men ikke turde å skrive. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infantata Skrevet 23. mars 2012 #8 Del Skrevet 23. mars 2012 Palma er hovedstaden på Mallorca. Fantastisk shopping- og kulturby som av mange blir kalt for "Barcelona i miniatyr". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Normalfordeling Skrevet 23. mars 2012 #9 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Forslagene mine utgår. Fikk ikke med meg at dere ville ha litt varme også. Endret 24. mars 2012 av Normalfordeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 26. mars 2012 #10 Del Skrevet 26. mars 2012 Las palmas har vel opplevelser, varme og shopping i oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine43 Skrevet 27. mars 2012 #11 Del Skrevet 27. mars 2012 Som jeg nevnte i en annen tråd her så er det en grunn til at Provence er godt besøkt... Aix en Provence er en veldig trivelig by å shoppe i for eksempel. Og linker til mer info: http://www.provenceweb.fr/e/provpil.htm http://www.ferieiprovence.no/ Begge var litt skuffende på akkurat Aix, men ellers ganske fine. Jeg skal søke litt å se om jeg finner noe bedre på Aix. Stine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #12 Del Skrevet 27. mars 2012 Nice Milano Firenze Madrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 27. mars 2012 #13 Del Skrevet 27. mars 2012 Sør Europa er flott i oktober. Ryan Air flyr billig til Roma. Roma har et lite sentrum, bra butikker, kjempebra mat og drikke. Kan også anbefale Malaga/Marbella, varmeste området i Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken eple Skrevet 27. mars 2012 #14 Del Skrevet 27. mars 2012 Berlin er et fantastisk reisemål for en slik type tur! Jeg vet ikke hvordan temperaturen er i oktober, men siste helgen i september var det godt og varmt. T-skjortevær og utepils. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 9. april 2012 #15 Del Skrevet 9. april 2012 Bangkok!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #16 Del Skrevet 19. april 2012 Vi er noen godt voksne kvinner som skal på jentetur i oktober i år. Vi ønsker opplevelser, varme og shopping. Dropper strandliv. Greit at det er rimelig fly fra Gardermoen, alternativt Torp og Rygge. Forslag til hvor vi skal dra? Norwegian flyr billig til Nice! Shopping og champis i St Tropez? Den jenteturen glemmes ei! Og i oktober er det masse salg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå