Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen sett denne filmen? Jeg skal se den i kveld...men aner ingenting om den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett den ennå, men hørt veldig mye positivt om den, og har tenkt til å få den med meg. Har hørt filmmusikken, den er i allefall bra!

Skriv gjerne en liten "anmeldelse" etter du har sett den!

Skrevet

Jeg har sett Whale Rider.

Den var kjedelig, og rar.

Jeg satt og kjedet meg store deler av filmen, synes den var lite engasjerende, og litt "dum".

Samtidig fikk jeg en veldig merkelig følelse da den var slutt - ble nesten litt smådeppa av den, og fikk mest lyst til å gå og gjemme meg under en stein.

Jeg antar det beste er å se den selv.... :blunke:

Skrevet

Uff da....det lover ikke godt (har ikke særlig lysttil å bli smådeppa nå!)

Kanskje jeg skal lete etter en annen film? kan noen anbefale en film som passer for to jenter midt i tyveårene samt en ungdommelig dame på 80? Den må være engelsk (den gamle er skotsk).

Da blir jeg glad!

Skrevet

Tja, du kan jo sjekke ut hjemmesiden til filmen http://www.whaleriderthemovie.com/ så kan du jo se om det er noe for deg.

Den har tross alt vunnet en hel haug med priser og fått fantastiske kritikker over hele linja, både innland og utland. Men liker man generellt Hollywood-film så er den kanskje ikke midt i blinken. Men jeg ville tro den passet godt til to jenter i 20-åra og en dame på 80!

(...riktignok basert på magefølelse og alt jeg har lest om filmen, siden jeg ikke har sett dem selv.)

Skrevet
Kanskje jeg skal lete etter en annen film? kan noen anbefale en film som passer for to jenter midt i tyveårene samt en ungdommelig dame på 80? Den må være engelsk (den gamle er skotsk).

Da blir jeg glad!

Hvis dere ikke har sett den kan det jo hende dere har glede av "Love actually"? Blir nok ikke deppa, ihvertfall :D

Skrevet
Hvis dere ikke har sett den kan det jo hende dere har glede av "Love actually"? Blir nok ikke deppa' date=' ihvertfall :D[/quote']

Enig - godt forslag!

Skrevet

Jeg så den i går og jeg likte den kjempegodt!

Det er en vakker film, fin historie, fin natur og spennende å få et innblikk i maori kulturen.

Dere burde dra og se den! Selv om den var litt trist innimellom.

Skrevet

Jeg startet en tråd før jul om hvo mye jeg mislikte Love Actually, så den holder jeg meg unna :ler:

Tror det blir Whale Rider!

Skrevet

Hei :lol:

Jeg og min mann likte begge to filmen veldig godt!

Jenta som spilte hovedrollen var bare helt vidunderlig!

Syntes det var en nydelig film jeg!

klems charmina :wink:

Gjest Popelka ulogget
Skrevet

Nå har jeg sett Whale Rider - den anbefales på det sterkeste! Enig, hovedpersonen spiller kjempegodt! Rørende og vakker film!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...