^littletoomuch Skrevet 24. mars 2012 #21 Del Skrevet 24. mars 2012 Prøvde sjekke og den klikka helt! Sånn typ; vekta mi er nå ødelagt. Var sånn vekt jeg kjøpte på obs hypermarked. Men den viste jevnt og trutt 72.2 frem til den ble ødelagt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inga:) Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 24. mars 2012 Prøvde sjekke og den klikka helt! Sånn typ; vekta mi er nå ødelagt. Var sånn vekt jeg kjøpte på obs hypermarked. Men den viste jevnt og trutt 72.2 frem til den ble ødelagt da Huff, er ikke bare batteriet som har gått da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 24. mars 2012 #23 Del Skrevet 24. mars 2012 Er sånne flate små og de skal jo vare lenge. Vekta er ikke så gammel. Nå viser den konsekvent 1.9 kg for mye, men stabil det er den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inga:) Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 24. mars 2012 Er sånne flate små og de skal jo vare lenge. Vekta er ikke så gammel. Nå viser den konsekvent 1.9 kg for mye, men stabil det er den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. mars 2012 #25 Del Skrevet 24. mars 2012 Min svindyre, digitale vekt kan vise opptil 10 kilo forskjell innenfor 1 minutt! Veldig inspirerende, liksom Angrer på at jeg kjøpte en sånn fancy sak som skulle måle både vekt, fett-og vannprosent. Burde jo skjønt at det er humbug. Hvordan kan en vekt måle fett- og vannprosent bare ved at man står på den? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 25. mars 2012 #26 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Har en helt flat vekt fra obs. Har den på flisegulv og den er helt konsekvent (litt for konsekvent for en som vil ned i vekt . ) Plasserte den på parketten i gangen, og den var konsekvent der også (men jeg veide plutselig 100g mindre enn på badet...). Endret 25. mars 2012 av Solbærsaft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #27 Del Skrevet 25. mars 2012 Min svindyre, digitale vekt kan vise opptil 10 kilo forskjell innenfor 1 minutt! Veldig inspirerende, liksom Angrer på at jeg kjøpte en sånn fancy sak som skulle måle både vekt, fett-og vannprosent. Burde jo skjønt at det er humbug. Hvordan kan en vekt måle fett- og vannprosent bare ved at man står på den? Den sender støt gjennom føttene dine som reagerer forskjellig på de forskjellige massene. Men ettersom det bare er en enkel vekt som kun tar seg gjennom føttene er de upålitelige. Proffe maskiner har håndtak også, og koster flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessie87 Skrevet 25. mars 2012 #28 Del Skrevet 25. mars 2012 Min er nokså stabil, maks variasjon er en halv kilo :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #29 Del Skrevet 26. mars 2012 11.1 11.0 10.9 11.0 10.9 10.8 11.1 11.0 11.0 11.0 Differanse: 0.3 kg Merke: EKS digitalvekt (tror den er kjøpt på Clas Ohlsson) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 26. mars 2012 #30 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Bare et lite apropos: Som i mange andre tilfeller, er det viktig at man leser bruksanvisningen og jeg fikk en liten aha-opplevelse da jeg pakket ut min digitale vekt og det sto at den ikke skal stå der det er fuktig. I bruksanvisningen står det ingenting om at den må stå flatt, men det virker jo fornuftig. Men altså: vekten skal IKKE stå på badet, for der er det for fuktig (regner med det gjelder oppbevaring spesielt). Jeg har min vekt stående på stuen under en lav bokhylle, da er det bare å dra den frem med tærne og stille seg oppå. Tilbake til oppgaven, her er mine vekttall (-noen kilo, men poenget er der): 66,3 69,3 66,4 69,6 71,8 71,2 68,5 70,7 71,3 67,4 Variasjon på 5,5 kg. Dette er en av de billige OBH Nordica-versjonene. Endret 26. mars 2012 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diixie Skrevet 11. august 2012 #31 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg har akkurat samme type badevekt som trådstarter, men jeg har ett spørsmål ang denne typen.. Jeg kjøpte min i dag, og har prøvd alt, men jeg får den ikke til å funke! Jeg har satt i batteriet, og prøvd å trykke på den KG-knappen bak. men ingenting reagerer.. Hva gjør jeg (ikke) feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 11. august 2012 #32 Del Skrevet 11. august 2012 Min vekt er fra Class Ohlson. Har testen den nå og den viser det samme tallet hele tiden. Ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 11. august 2012 #33 Del Skrevet 11. august 2012 Badevekta kan vel stå på fliser bare gulvet er plant og alle føttene/putene står godt inn på en flis og ikke i fugene osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everywhere I go Skrevet 11. august 2012 #34 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Min viser det samme, og den er ikke en digitalvekt engang. Den har pappa hatt helt siden jeg var født forresten Endret 11. august 2012 av Everywhere I go Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red chili Skrevet 11. august 2012 #35 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg har digitalvekt og har kjøpt den på apotek 1 på halv pris fra 400, den er jeg veldig fornøyd med. Denne er nøyaktig og viser samme tall uansett hvor mange ganger jeg går av og på. Hadde en fra expert før og den var bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 14. august 2012 #36 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg har en badevekt kjøpt badevekt på c o. veldig godt fornøyd med den. oppdaget dog i dag at den viser 1kg mer enn vekta på treningssenteret. Hvem har rett? He he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. august 2012 #37 Del Skrevet 14. august 2012 Min vekt virker relativt stabil. Ikke opplevd noen differanser som ikke kan forklares (som veiing på morgen kontra veiing på kveld), men jeg håper min er korrekt, for jeg veide meg hjemme hos foreldrene mine her om dagen, og den viste hele 3 kg mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå