AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Prøvde å bestille dusjsåpe fra L`occitane, elsker den såpen, men gleden var ikke stor da jeg innså at Feelunique ikke sender L`occitane til Norge. Denne beskjeden kom opp da jeg skulle betale; "We're very sorry but due to brand restrictions we are not able to send L'Occitane Pivoine Flora Shower Gel 250ml to your location". Så tenkte jeg "hm, mon tro hva strawberrynet sier..". Der gikk det derimot veldig fint å bestille det. Hvordan har det seg? Det at FU ikke kunne sende er jo "due to brand restrictions", og ikke fordi de er tomme eller noe..
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Det at FU ikke kan sende er egentlig en bra ting, det betyr at de bryr seg om hva produsentene mener istedenfor å sende utgåtte varer, falske varer eller ulovlig. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Det at FU ikke kan sende er egentlig en bra ting, det betyr at de bryr seg om hva produsentene mener istedenfor å sende utgåtte varer, falske varer eller ulovlig. Ja, det jeg mener er at Straeberrynet gjør noe de absolutt IKKE burde. Når FU ikke sender, burde ikke strawberrynet heller? ts 1
elizane Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Når det står slik er det fordi firmaet er offisiell leverandør. Derfor har de ikke tillatelse til å sende hit. Strawberrynet er ikke offisiell leverandør til et eneste merke, så de sender hvor som helst.. Har du sett om den offisielle siden til l'occitane sender til deg? Det er loccitane.no btw 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Ja, det jeg mener er at Straeberrynet gjør noe de absolutt IKKE burde. Når FU ikke sender, burde ikke strawberrynet heller? ts Det er riktig L`Occitane har butikker i stort sett hver eneste storby, og bor du helsikes langt unna en by så kan du bestille fra sverige, frakten er 50 kr.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Når det står slik er det fordi firmaet er offisiell leverandør. Derfor har de ikke tillatelse til å sende hit. Strawberrynet er ikke offisiell leverandør til et eneste merke, så de sender hvor som helst.. Har du sett om den offisielle siden til l'occitane sender til deg? Det er loccitane.no btw den norske siden sender kun om du bestiller over 1000kr
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 Det er riktig L`Occitane har butikker i stort sett hver eneste storby, og bor du helsikes langt unna en by så kan du bestille fra sverige, frakten er 50 kr. Bor skikkelig langt ut i gokk 200km fra Bergen, og enda lenger fra de andre byene. Bergen er liksom nærmest hehe. Hva er adressen til siden i sverige? Takk for svar!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 Bor skikkelig langt ut i gokk 200km fra Bergen, og enda lenger fra de andre byene. Bergen er liksom nærmest hehe. Hva er adressen til siden i sverige? Takk for svar! loccitane.se
challenger Skrevet 23. mars 2012 #9 Skrevet 23. mars 2012 Det er riktig L`Occitane har butikker i stort sett hver eneste storby, og bor du helsikes langt unna en by så kan du bestille fra sverige, frakten er 50 kr. Men ikke i Trondheim Men i lille Tønsberg, ja DER skal de ha det! Urettferdig altså 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #10 Skrevet 23. mars 2012 Den svenske siden sender jo bare til sverige? Umulig å endre land til Norge feks..
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #11 Skrevet 23. mars 2012 Men ikke i Trondheim Men i lille Tønsberg, ja DER skal de ha det! Urettferdig altså Hahaha jeg har stått i Trondheim og frest over det jeg også
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #12 Skrevet 23. mars 2012 Den svenske siden sender jo bare til sverige? Umulig å endre land til Norge feks.. Jag kan inte byta land från ”Sverige” till ”Danmark”, hur gör jag? Svar: Du behöver inte byta, skriv en fullständig adress med postnummer så skickar vi ut det. det er det samme med norge.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #13 Skrevet 23. mars 2012 Kjøpte en annen dusjkrem, men juhu, det ordnet seg!! Takk, uanonymbruker! 1
mEditari Skrevet 23. mars 2012 #14 Skrevet 23. mars 2012 FU sender ikke REN heller - utrolig kjipt (Om man kommer seg innenfor sikkerhetssjekken på Værnes, så har de L'Occitane på parfymeriet der)
challenger Skrevet 23. mars 2012 #15 Skrevet 23. mars 2012 Ser TS skriver at strawberrynet sender l'occitane inn til Norge, noen som vet om det er ekte vare? Har jo vært litt opp og ned med nettsiden føler jeg.. 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #16 Skrevet 23. mars 2012 Ser TS skriver at strawberrynet sender l'occitane inn til Norge, noen som vet om det er ekte vare? Har jo vært litt opp og ned med nettsiden føler jeg.. Jeg har aldri hatt problemer med at det har vært noe muffens med ektheten, de problemene jeg har hatt har vært at det jeg har mottatt har vært gammelt. Senest i går fikk jeg en shampoo som hadde gått ut for nesten et halvt år siden og en balmsam som gikk ut for tre mnd siden. Det var derfor jeg sendte en mail til L`occitane norge i dag og hørte om de shipper, men de sa jeg skulle gå til den svenske siden.
challenger Skrevet 23. mars 2012 #17 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har aldri hatt problemer med at det har vært noe muffens med ektheten, de problemene jeg har hatt har vært at det jeg har mottatt har vært gammelt. Senest i går fikk jeg en shampoo som hadde gått ut for nesten et halvt år siden og en balmsam som gikk ut for tre mnd siden. Det var derfor jeg sendte en mail til L`occitane norge i dag og hørte om de shipper, men de sa jeg skulle gå til den svenske siden. De gangene jeg har bestilt derfra har jeg fått bra produkter, dette var sminke da.. Men regner med det blir toll og sånt fra den svenske siden når det er over 200, og den svenske siden selger sikkert til normalpris? Altså det skal godt gjøres å komme under 200.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #18 Skrevet 23. mars 2012 De gangene jeg har bestilt derfra har jeg fått bra produkter, dette var sminke da.. Men regner med det blir toll og sånt fra den svenske siden når det er over 200, og den svenske siden selger sikkert til normalpris? Altså det skal godt gjøres å komme under 200. Denne kjøpte jeg, og se her, den koster bare 115kr, og de andre produktene er ikke sååå dyre heller http://www.loccitane.se/peony-shower-cream,25,2,12992,95199.htm ts.
challenger Skrevet 23. mars 2012 #19 Skrevet 23. mars 2012 Denne kjøpte jeg, og se her, den koster bare 115kr, og de andre produktene er ikke sååå dyre heller http://www.loccitane.se/peony-shower-cream,25,2,12992,95199.htm ts. De produktene jeg liker og bruker fra loccitane koster dessverre langt over 200kr
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #20 Skrevet 23. mars 2012 De gangene jeg har bestilt derfra har jeg fått bra produkter, dette var sminke da.. Men regner med det blir toll og sånt fra den svenske siden når det er over 200, og den svenske siden selger sikkert til normalpris? Altså det skal godt gjøres å komme under 200. Det koster omtrent like mye (ikke inkludert frakt) shampoen jeg bruker koster fire kr mere på den svenske siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå