Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!!

Håper noen her kan svare meg.. Skal til USA i vår, og der skal jeg midt i ferien fly til en annen del av USA. Altså skal jeg ha en innenriksflygning, men det finnes ikke direktefly mellom destinasjonene. Flyplassen jeg må mellomlande på er i Atlanta, Georgia, hvis det har noe å si. Kjenner ikke til størrelsen/trafikken på denne.

Lurer på om 50 minutter er for lite her? Og om når jeg flyr innenriks, må jeg sjekke ut/inn bagasjen ved mellomlanding eller kan jeg sjekke inn alt ved første avreise?

Har forstått det som at man må sjekke ut bagasjen, og så inn igjen, om man skal videre innenriks når man kommer fra europa, men hvordan er det, om jeg f.eks skal fra Miami til Las Vegas, og mellomlande i Atlanta?

Er 3.500 kr å spare på å klare å bytte fly på 50 minutter, men aner egentlig ikke hva man må gjøre ved en mellomlanding innenriks, så hadde håpet noen kunne svare

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil vel tro at du skal kunne klare deg på 50 minutter. Har mellomlandet flere ganger før og vi har t.o.m klarte det på 30 minutter pga forsinkelser,selv om det var veldig stressfult og vi måtte løpe endel mellom sjekkpunktene. Flyet reiser ikke før alle passasjerene er ombord vaneligvis,har hendt meg at flyet ofte venter når det er ett par passasjerer som ikke ennå har kommet. Men dette kan jo selvsagt være forskjellig fra de forskjellige innenlands flyplasser hvordan de velger å gjøre det,ikke vet jeg.

Reiste nylig fra India og hjem til Norge. Da dro vi fra Goa til Mumbai,for så igjen fly fra Zurich til Oslo. Baggasjen vår ble sendt fra Goa helt fram til Oslo. Men dette er ikke noe de gjør automatisk utenom at du sier ifra at du ønsker det slik når du sjekker inn bagasjen din.

Skrevet

Du reiser jo i samme land, så du må ikke hente bagasjen ved mellomlanding. Har flydd fra Milwaukee til Hawaii, to mellomlandinger, og bagasjen ble sendt videre med begge flyene uten at jeg måtte gjøre noe selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...