Gjest Linaria Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Typen min og jeg elsker å gå på orientering om sommeren. Vi går lange turer hver søndag. Han er islending og hadde ikke vært i en skog før jeg dro ham med ut i fjor, og han elsket det! Nå gleder vi bare til de setter ut postene i år. Noen som vet når de setter i gang igjen? Er vel ikke så lenge etter påske? Jeg håper virkelig de setter ut noen fjernposter i år. Vi har skikkelig lyst på en helgetur med telt. Noen andre som holder på med dette? Behøver ikke være i Østmarka, men det er der vi holder på da.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Jeg og en venninne er med på Ola-Dilt, som også er i Østmarka. Deilig måte å bli kjent med nærmarka.
Gjest Linaria Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Jeg og en venninne er med på Ola-Dilt, som også er i Østmarka. Deilig måte å bli kjent med nærmarka. Dette høres spennende ut! Har ikke hørt om det før. Vi ble ferdig med hele Østmarka ganske tidlig i fjor og savna så sårt noen poster ute på høsten. Tenkte på Nordmarka, men fant ingenting om poster der. Kanskje vi setter oss inn i dette. Ser at det starter til søndag alt. Hvordan foregår dette egentlig? Samme som Skogtrim, eller?
Gjest IngvildSF Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Kanskje geocaching er greia for dere? Enkelt forklart går det ut på å lete etter en "skatt" som andre har lagt ut i skogen. Man bruker GPS/mobil med GPS for å finne frem. Virker veldig moro!
Gjest Linaria Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Kanskje geocaching er greia for dere? Enkelt forklart går det ut på å lete etter en "skatt" som andre har lagt ut i skogen. Man bruker GPS/mobil med GPS for å finne frem. Virker veldig moro! Ja, jeg har hørt om dette, men jeg liker ikke å bruke GPS. Jeg drar ut i skogen for å slippe teknologi. Men takk for tipset!
Jamme Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Jeg synes turorientering er supert! Det er morsomt og sosialt samtidig som det kan være bra trening. I Nordmarka heter orienteringsopplegget Stifinner'n. Ser ut som om sesongstart er 29. april.
Gjest Linaria Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Jeg synes turorientering er supert! Det er morsomt og sosialt samtidig som det kan være bra trening. I Nordmarka heter orienteringsopplegget Stifinner'n. Ser ut som om sesongstart er 29. april. Tusen takk for link! Tenker vi tar denne i år hvis vi blir ferdig med Østmarka. Blir spennende å se litt anen skog også!
Gjest IngvildSF Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Ja, jeg har hørt om dette, men jeg liker ikke å bruke GPS. Jeg drar ut i skogen for å slippe teknologi. Men takk for tipset! Jeg også, og jeg bruker bare GPS-en når jeg begynner å nærme meg, så jeg syns det går greit. Hver sin smak, dog. Jeg ser greia med teknofri skogstur
Gjest Linaria Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 På søndag var vi ute på vår første tur! Vi tok bare de fem barnepostene på Skjettenkollen. Det regna en del og var kaldt, men det var utrolig deilig å komme seg ut i skogen igjen! Håper virkelig været bedrer seg snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå