Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lenge jeg kan huske brukt Lano dusjsåpe, men trenger foradring. Tips til en herlig såpe som lukter godt? (og som ikke koster 400 kroner flaska)

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg bruker Dr. Greve med Kamille og Aloe Vera og er fornøyd :)

Den har ingen sterk lukt og er mild og fin.

Skrevet

Jeg bruker Dr. Greve sin dusjkrem med mandelolje og havre. Er veldig fornøyd med den!

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

"its raining men" dusjgelen til Lush :rodmer:

Skrevet (endret)

Jeg bruker Cocounut and almound fra Boots. Lukter himmelsk!

Endret av Rabel
Gjest BabyBlue
Skrevet

Dusjoljen fra L'occitane. Nydelig!

Skrevet

Dusjoljen fra L'occitane. Nydelig!

Den er fantastisk! Er tom nå, så det skal hamstres neste gang jeg skal ut å fly:p

Ellers bruker jeg dusjsåpene fra Body Shop, kommer i mange herlige dufter, selv er jeg veldig glad i "peach", "mango" og "passion fruit":)

Skrevet

The body shop, strawberry shower gel eller dr. greve, den med aloe vera og kamille :)

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange gode tips:) Får prøve litt forskjellige for å finne den jeg liker best!

Takk for alle svar!

AnonymBruker
Skrevet
Dennebruker jeg... Billig, lukter kjempegodt og etterlater huden myk og fin :)
Skrevet

Kjøper Vaseline Intensive Care på Rema. Vet ikke om den er bedre eller dårligere enn andre, men synes den lukter godt. Koster ikke skjorta heller.

Skrevet

Kjøper på apoteket, akkurat nå en med Lavendel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Acorelle Shower Gel med roseduft uten SLS og SLES, den koster 149kr her! Dessuten er det fri frakt i den nettbutikken akkurat nå.

Skrevet

REN har en bra en, som ikke lukter sterkt, og gjør så jeg slipper å bruke fuktighetskrem. Moroccan Rose Body Wash. Tror du kan få den for rundt 200,-.

(jeg har skrevet om den her, om det er interessant :) )

AnonymBruker
Skrevet

sånn som lukter jordbær fra bodyshop:) mmmmm deilig:)

Skrevet

Som regel fra Bodyshop eller Lush. Glad i den fra Body Shop som lukter kokos.

Skrevet

Biotherm lait de douche :) Parabenfri.

Skrevet

Bruker en produktserie fra The Body Shop som visstnok skal være stressdempende. Divine Calm tror jeg heter, og den lukter ganske godt.

Når sommeren nærmer seg har jeg som tradisjon å kjøpe dusjoljen fra Nivea, rett og slett fordi duften minner meg om sydlige strøk :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker dusjolje. Veksler mellom Nivea sin som koster rundt 50 lappen og en som jeg kjøper på apoteket til 200, pumpeflaske, dryg og god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...