Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Det har kanskje vært flere diskusjoner om dette ?

Men jeg spør likevel jeg, er det flere enn meg her inne som er single ?

Føler meg sånn alene noen ganger da de fleste venner rundt meg er i parforhold.

Er 24 år og ble singel for 3 mnd siden.

Takler det i grunn ikke så bra, men det går bedre for hver dag. Er vel mest redd for å bli alene og ikke finne noen. Tåpelig kanskje, men tanken er jo der .....

Noen gode tips å komme med ?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har vært single i 9 mndr. Synes det er deilig å være singel, jeg. Kan være så egoistisk jeg bare vil, setter av tid til meg selv, og gjør stort sett bare som jeg vil. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er også singel, og har det meget bra.

Er det mulig å finne en partner og ikke føle at en lever i et fengsel?

Gjest GreenSky
Skrevet

Er det mulig å finne en partner og ikke føle at en lever i et fengsel?

Ja det er det!

Skrevet

Jeg er singel og har vært det i 4 år nå. 37 år med 2 barn, 9 og 6. Kunne ikke tenke meg noe annet pr idag.

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg la inn denne tråden for noen måneder siden:

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ologiske#721881

...status er fortsatt singel... Hallo jenter...Hallo...hører dere dårlig, eller...??

:hoho:

Sandmann: :sminkedokke::sexy::wink:

Jeg ha'kke hørt noe fra deg! det er sånn det ligger an! Har liksom gått rundt og ventet i evigheter på en PM fra deg, jeg da!! Men har jeg hørt noe? Neeeeeeida! Bare snakk og lite handling, altså! *fnys* :x ( :ler: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var singel hele livet mitt til i fjor. Syntes det var himmelsk og savner til tider det livet veldig sterkt. Kos deg, nyt tiden - alt kommer til sin tid!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg var singel hele livet mitt til i fjor. Syntes det var himmelsk og savner til tider det livet veldig sterkt. Kos deg, nyt tiden - alt kommer til sin tid!

...eh.. Bomma litt kanskje..?

:briller:

Skrevet

Sandmann: :sminkedokke::sexy::wink:

Jeg ha'kke hørt noe fra deg! det er sånn det ligger an! Har liksom gått rundt og ventet i evigheter på en PM fra deg, jeg da!! Men har jeg hørt noe? Neeeeeeida! Bare snakk og lite handling, altså! *fnys* :x ( :ler: )

...det må da kunne gå an å vise litt eget ingskjinativ, GreenSky... :ler:

...jeg har i det siste fått virkelig sans for "hard-to-get"-faktoren... :blunke:

Skrevet
Jeg var singel hele livet mitt til i fjor.

...vil det si at du var singel også i 9-års alderen...? :o :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

...det må da kunne gå an å vise litt eget ingskjinativ, GreenSky... :ler:  

Hm...!

Bare pass deg du, Sandman, ellers tar jeg å sjekker deg opp før du vet ordet av det! :wink::sminkedokke:

Gjest Gjest over
Skrevet

Takler det i grunn ikke så bra, men det går bedre for hver dag. Er vel mest redd for å bli alene og ikke finne noen. Tåpelig kanskje, men tanken er jo der .....  

Noen gode tips å komme med ?

Ooops, sorry altså. Tolket det ikke dithen at bare single kunne svare på denne tråden (Er dette en sjekketråd, kanskje...???). Ville bare si at hun ikke trenger å være redd for å bli alene (singeltilværelsen kan være OK). Mitt råd var å nyte singeltilværelsen og trøste henne med at det sikkert dukker opp noen.......

Skrevet

Fyttifan da Sandman. For en ufattelig deilig avatar du har....

...skulle ønske jeg kunne si likeså, Sofia... :ler: joda, søt fyr, han RW...

...hva er det med Robbie(og PR-folkene hans)og denne hysteriske presiseringen hele tiden, om at han ikke er homofil..., til tross for at han (iflg engelskmennene) er nettopp det??

...jeg syns han selv og folkene rundt han overspiller hans hetero-image..det er da utrolig mange homofile verdensartister, mannlige og kvinnelige, som har lykkes til de grader, og som viser at folk stort sett gir blaffen i hva slags legning de har...bare musikken er bra?

Dette ble en avsporing...beklager...

Gjest Anonymous
Skrevet

flyttet ut fra samboeren min for tre uker siden(midt i romjula :roll: )

føles lenge siden egentlig,har iløpet av tre uker fått boliglån og KJØPT leilighet,litt nye møbler :sjarmor:

har ikke kjent på det å være singel ennå!savner familien hans og datteren hans MASSE :cry: men i grunnen ikke han!

vi er venner og jeg kan komme på besøk når jeg vil og fortsette å treffe datteren hans,ting går seg til.

Skrevet

Jaa .. singel på godt og vondt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...