Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i en bursdagsfest i morgen kveld, og har fått utdelt å være Megan Fox. (wææ) Har ca. samme lengde og farge på håret som henne. Nylig fått lønn, så tenkte å kjøpe en del nye produkter som er lignende det hun bruker. Har allerede funnet kjole, så nå er det bare sminken og håret som gjenstår! :)

Noen som vet om en maskara som får vippene til å ligne hennes? (Vedlagt bilde) Og en eyeliner som gir likt uttrykk og som holder veldig lenge? (gjerne vannfast) Leppefarger, foundation, rouge..? Hvordan ville dere stylet håret?

Vil gjerne ha litt naturlige produkter, som kan bruker til hverdags også, ikke bare for denne bursdagen! :D

Håper dere har noen produkter og teknikker å anbefale!

Hilsen jente 17 år.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke opp bildet, men jeg vil anbefale deg å se

videoen for å få noen tips. Hvilke produkter du bruker spiller ikke så stort rolle, så lenge du har teknikken inne og bruker noen lunde samme farger. :)
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man finner en hel haug med Megan Fox inspirerte makeup tutorials på youtube.

Min lenke

AnonymBruker
Skrevet

http://visedeg.no/images/5tbzgkyg5mt0aueyey5.jpg

Dette bildet skal vel fungere?

- TS :)

For å få til denne looken trenger du ikke noe annet enn standard foundation, concealer, blush, lys gylden øyenskygge, eyeliner, maskara, øyenbrynspudder/blyant, lipliner og lipgloss. Du trenger altså ikke å kjøpe inn spesielle produkter for å se ut som Megan Fox. Det viktigste er vel at øyenbrynene og leppene blir riktige, siden det er det mest karakteristiske ved sminken hennes. Mørke, definerte øyenbryn, glødende, polert hud, forholdsvis enkel øyensminke, og fargede lepper.

Skrevet

Synes det ser best ut med kajal, og ikke flytende eyeliner til denne looken.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Megans signaturlook er jo smokey eyes, naturlige, litt glossy lepper og markerte kinnbein? Nå har hun ganske markerte bryn, men det er viktig at du ikke overdriver det om du har en lysere fargepalett. Da kan det lett se for hardt ut. Du finner mye på youtube btw =)

Denne er f.eks veldig enkel og basic.

AnonymBruker
Skrevet

det finnes ingen vannfaste kajaler... du kan bruke vannfast maskara som kajal

AnonymBruker
Skrevet

Alle merker har vannfaste kajaler...

AnonymBruker
Skrevet

RØD LEPPESTIFT

Gjest "gjest"
Skrevet

Hun bruker bronse/brun sotning og coralrød gloss. Hun ser smashings ut.

AnonymBruker
Skrevet

Maskara som kajal? Wtf? :overrasket:

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Gi blanke i det.

AnonymBruker
Skrevet

OMG! Bruke produkter til andre formål enn det står om i KK? :overrasket:

Jeg skjønner ikke helt hvor personen som skrev det har det fra at det ikke finnes vannfast kajal, men det er da ikke noe problem å legge maskara som eyeliner med en tynn pensel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...