KaDust Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Jeg sitter og prøver å pleie meg selv litt for å se om jeg vil føle meg litt bedre etter det. Har til nå vokset barten og tatt ansiktsmaske. Tenker å også shave leggene og epilere armhulene (dersom det trengs). Noen som har tips til hva mer jeg kan gjøre? Hvordan steller dere dere for å føle dere bedre?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Jeg tar ansiktsbehandling med maske, setter på fin musikk og vokser leggene. Så tar jeg en deilig hårkur mens jeg dusjer . Lakker negler på både hender og føtter og renser under neglene for skitt og bakterier og skrubber føttene fri for løs hud. Smører inn kroppen med en deilig bodylotion etter dusj.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Jeg vokser og epilerer ingen verdens ting når jeg vil føle meg bedre ihvertfall Ansiktsmaske, hårkur, søt neglelakk og å ligge og duppe i badekaret med en god bok i evigheter før jeg står opp putter på meg pysj og kroer under pleddet mitt
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Jeg føler meg ikke bedre av å gjøre sånt. Da tar jeg meg heller et langt bad og ligger der og gløser.
KaDust Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har ikke badekar, så kan ikke ligge å godte meg. Så må finne noe annet for å føle meg bedre. Prøver bare alt, er så lei av å føle meg fæl haha.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Siden jeg som oftest er alene hjemme lørdag formiddag, pleier jeg å ha hjemmespa da. Her er min oppskrift: - Jeg går i dusjen, skrubber huden på kroppen, renser huden i ansiktet, og vasker håret med sjampo. Så går jeg ut av dusjen, tar hårkur i håret med et håndkle over, og slenger på meg badekåpe. - Så damper jeg huden skikkelig mens jeg har i hårkuren. Etter å ha dampet huden klemmer jeg ut eventuelle urenheter, peeler huden og påfører en rensende ansiktsmaske. Hvis huden min er ekstra sår bruker jeg også en beroligende maske etterpå. - Mens ansiktsmasken virker slapper jeg av i sofaen med en kopp te, fin musikk og manikyr/pedikyr. Da peeler jeg hendene, klipper og filer neglene, og renser neglebåndene. Jeg påfører også en god negleolje og/eller neglebåndskrem. Neglelakk venter jeg med til slutt så den får tid til å tørke. - Når ansiktsmasken har fått virke lenge nok hopper jeg i dusjen igjen, skyller ut hårkur og ansiktsmaske og påfører balsam. Så barberer jeg legger, armer og underliv mens balsamen får virke. - Etter dusj nr. 2 smører jeg inn hele kroppen med bodylotion, napper øyenbryn og smører inn ansiktet med en ekstra rik fuktighetskrem/fuktmaske. - Til slutt lakkerer jeg negler, legger sminke og styler håret. Ahh, nå gleder jeg meg til i morgen
KaDust Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2012 Høres ut som en herlig lørdags formiddag, AB. Er det lurt å stelle seg en gang i uka? Evt oftere?
Auroressa Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 De gangene jeg føler meg mest fresh er vel den gangen i uken jeg skrubber huden :-) Da bruker jeg gruten fra kaffen mmmm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå