Gjest Eline4 Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Blæ, vi har fått valp i hus nå, som noen av dere vet, og sliter skikkelig med å finne navn vi begge er fornøyd med! Jeg bestemte meg for å kalle hunden "Hugo" da jeg synes det er en fint navn, og det kler han veldig. Men àlle vi kjenner klager nå på navnet, så min samboer har begynt å tvile.. Nå har vi ikke brukt særlig til navn enda(han er bare 8 uker) så om vi skal skifte navn så burde vi jo bestemme oss rimelig kjapt.. Noen som har forslag? Har tenkt på Fenris, Sheriff, Joker, Felix, Texas, Kenai, Teddy osv.. Vil ha et pent navn, som passer til en rolig, klok hund! Blir takknemmelig for alle forslag :D
Gjest Heyya Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Kanskje du finner noe som passer her: http://www.hundefeber.no/forum/hundenavn/
Gjest Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 Hvilken rase er det? Hvilken farge er han? Syntes slikt burde tas i betraktning. Min er finsk lapphund og heter dermed Terho som er finsk for eikenøtt!
Gjest Eline4 Skrevet 23. mars 2012 #9 Skrevet 23. mars 2012 Han er en flott liten tricolor Border Collie! Takk for svar forresten :D 1
Gjest Eline4 Skrevet 23. mars 2012 #11 Skrevet 23. mars 2012 Likte Felix jeg Takk! Jeg og! Men samboern er så utrolig vanskelig når det kommer til navn! Og vil jo gjerne at vi begge skal være fornøyd
mysticmoo Skrevet 23. mars 2012 #12 Skrevet 23. mars 2012 Liker Felix, Sheriff, Joker, men også det opprinnelige Hugo
Gjest Eline4 Skrevet 23. mars 2012 #13 Skrevet 23. mars 2012 Jeg tenker Prince nå, også... Det er så fryktelig mange pene navn! Men ingen sambo liker. Sendte han melding nå, "Hva med Prince da?".. Fikk tilbake "Nei, hvorfor det? Personlig like jeg Marlboro, og det koster jo like mye?" Doh! Liker forresten også Luca!
Gjest Eline4 Skrevet 23. mars 2012 #15 Skrevet 23. mars 2012 Haha, be han komme med noen forslag da? Da jeg gjorde det med katten vår, endte pusen opp med å hete Paddvart... Så jeg er litt usikker, da vil jeg heller at han skal være enig i et av mine fornuftige, pene navn :D Men, han er blank sier han.....
Sinner Skrevet 23. mars 2012 #16 Skrevet 23. mars 2012 (endret) Hugo. Det er det navnet du liker og vil ha så kall han det da. Drit i hva "alle" andre mener og synes, det er din hund ikke alle andres. Hvis samboeren din er usikker pga hva andre mener som virker det jo som han i utganspunktet likte det da? Endret 23. mars 2012 av Sinner 2
mysticmoo Skrevet 23. mars 2012 #18 Skrevet 23. mars 2012 Hvilke forslag har samboer kommet med da? Han kan jo ikke bare si nei nei nei hvis han ikke har gode forslag selv? Ellers kan samboer få bestemme at han skal hete Marlboro, også kaller du ham Marley Syns du skal legge ut bilde av valpen også jeg...
mysticmoo Skrevet 23. mars 2012 #19 Skrevet 23. mars 2012 Lucas er fint til border collie. Liker beest Hugo som dere egentlig allerede hadde valgt. På en andreplass kommer helt klart Sheriff! Ellers syns jeg også at Kræsj var kult
Gjest Eline4 Skrevet 23. mars 2012 #20 Skrevet 23. mars 2012 Der er lille! Kanskje lettere for dere å komme med forslag når dere ser hvordan han ser ut og :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå