AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Hei! Prøvde å linke spotifyen min opp mot facebook, men får det ikke til. Det som skjer når jeg åpner spotify er at vedlagt bilde kommer opp, og når jeg lukker dette bildet lukker også spotify seg. Hva gjør jeg galt? Noen kloke hoder her inne som kan hjelpe en stakkar?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Hahahaha, dagens! jeg poster anonym, og glemmer å fjerne navnet mitt fra spotify-bildet Jaja, får fortsette å poste uten nick hvertfall
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Hahahaha, dagens! jeg poster anonym, og glemmer å fjerne navnet mitt fra spotify-bildet Jaja, får fortsette å poste uten nick hvertfall Sjakktrekk å gjøre folk oppmerksomme på det, da Jeg tenkte ikke over det før du sa det.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Haha, jo, den tanken slo meg også.. Men det var vel bare et tidsspørsmål før noen ville kommentere det, så jeg kasta fra meg alt nettvett idag
HeadsVsTails Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Lukker hele prosessen seg, eller blir Spotify bare minimert ned til verktøylinja?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Hele prosessen lukker seg, spotify logger av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå