Perelandra Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 I dag lanserer VGTV en ny humorserie hvor Jonas Kinge Bergland i følge nettsiden vil gi det beste fra internett. Serien blir å se på VGTV hver fredag i ti uker framover denne våren. 1. episode av VGTVs nye humorserie Hvis dette skal være morsomt, da mangler jeg fullstendig humor... Programmet starter med YouTube-video av en katt som mislykkes med et hopp og faller. Greit nok, det finnes massevis av slike. Verre blir det når programlederen kommenterer videoen på følgende måte "Det som er litt morsomt, er at da den landa ble den påkjørt med en gang" Det synes er direkte usmakelig! Ellers viser episoden blant annet en del klipp av folk som faller, en paraglider som krasjer med en bil, og en som har et uhell med ei børse og treffer seg selv. Det enste som jeg synes er litt morsomt er et innslag hvor han harselerer med engleboka til Prinsesse Märtha Louise og Elisabeth Nordeng. Kanskje jeg er for gammel til å forstå hva som er morsomt, eller har mista sansen for humor?
Infantata Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 FOR EN DUST! Han programlederen altså. Pinte meg gjennom de 5 minuttene i håp om at noe humoristisk skulle dukke opp, men nei da. Gikk ikke an å trekke på smilebåndet. Lavmål av VG.
sequin Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Wow, enda er mislykket forsøk av VG Jeg kan fortsatt forstå at jeg aldri trykker meg inn der
Okapi Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Au, det der var flaut. Jeg skjønner ikke helt hvorfor VG prøver å iherdig å bli en slags kombinasjon av Se&Hør og TV3.
Perelandra Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2012 Da er vi er flere som synes dette er elendig! Det likner noe fjortis-gutter kunne ha snekra sammen hjemme på rommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå