AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Kjøpte en topp på Vero moda for noen dager siden. Da jeg skulle betale den måtte hun som jobbet der hente en annen topp med prislapp siden den jeg hadde plukket ut ikke hadde prislapp. (tror det var varer de hadde fått inn nylig) Kom hjem, og fant ut at det var ikke så fin som jeg hadde tenkt (man blir jo så påvirket i prøverommet når de som jobber der sier; jaaa den var kjempefin på deg!) Men tror dere jeg får byttet den? Har kvittering men den manlger jo prislapp,noe den har gjort hele tiden..
Rosenknoppen Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 (endret) Jeg har fått byttet topper uten prislappen på(eller at prislappen har manglet) så lenge jeg hadde kvitteringen med. Men jeg tror det varierer fra kjede til kjede, men det skader jo ikke å prøve! Edit: Skriveleif Endret 23. mars 2012 av Rosenknoppen
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Står det ikke noe på kvitteringen ang. bytterett? Jeg har byttet klær uten prislapp på flere ganger, tror ikke det skal være noe problem så lenge du har kvitteringen.
Snop Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Jeg fikk bytte en veske på Vero Moda hvor jeg hadde tatt av prislappen i hvert fall. Den lå riktignok i vesken selv om jeg hadde tatt den av. Det er størst sannsynlighet for at du får bytte dersom du snakker med den samme personen som solgte deg blusen og hvis du drar kjapt tilbake til butikken.
Gjesten Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Du burde i alle fall prøve. Vero Moda har jo 30 dagers åpent kjøp, og de har sikkert vært borti problematikken før. Jeg anbefaler deg å sørge for at det alltid er prislapp på det du kjøper, det gjør ting lettere i ettertid
Gjest mari kontrari Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Gå innom og forklar saken, så vil jeg tror det er god sjans for at det ordner seg. Om du husker hvilken dag og ca tid det var vil sikkert også den som var på jobb huske at det stemmer at hun solgte en topp som mangler prislappen, men jeg ville trodd deg på det om du kom der jeg jobber uansett. Min erfaring er at så lenge man er høflig og grei når man spør får man byttet både når man har mistet kvitteringen (har fått byttet et skjørt på HM som gikk opp i sømmen selv om jeg hadde kastet kvitteringen), og om den mangler lapp (jepp, har også fått byttet en kjole som jeg var for rask med å klippe lappen av, og oppdaget litt for sent at jeg trengte en størrelse større.).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå